اقتصادی

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

بسیاری از کارشناسان فقدان مهارت یا نداشتن مهارت را یکی از عوامل اصلی بیکاری در بین جوانان در جستجوی کار و فارغ التحصیلی می دانند و معتقدند که به جای تشویق جوانان به تحصیل در رشته ای محبوب ، باید در مهارت های آینده آموزش ببینند. مورد نیاز بازار

به گزارش ترند روز ، با توجه به اهمیت رابطه بین مهارت ها و اشتغال ، نیاز به مزایا و آموزش مهارت های یادگیری در عصر امروز نقش م effectiveثر و مهمی در ورود کارجویان به بازار کار دارد.

آموزش فنی و حرفه ای در ارائه کارکنان ماهر و کارآمد م effectiveثر است و هدف از این آموزش ها افزایش دانش و مهارت افراد برای انجام کارهای بهتر است.

عدم سرمایه گذاری کافی در زمینه آموزش مهارتها به معنی غفلت و تخریب سرمایه است.

غلامحسین حسینی نیا ، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان آموزش و پرورش و آموزش فنی حرفه ای فنی را رکن اصلی نظام آموزش مهارت ها برشمرد و گفت: حرفه ای گری در کشور جایگاه وسیع و بی نظیری دارد.

وی با اشاره به تأکید استاد اعظم بر لزوم وجود ملت پیاده موفق در راستای علم گفت: مأموریت سیستم آموزش رسمی در سراسر کشور بر عهده همه دانشگاه ها است در حالی که سازمان فنی و فنی و حرفه ای مدیر اجرایی. آموزش غیرآموزشی. “یک مقام شایسته در کشور ، بیشتر مسئولیت آموزش تنها مسئولیت است.

معاون وزیر کار معتقد است که انجمن آموزش فنی و حرفه ای دارای نیروی قدرتمندی است که با منابع انسانی ، زیرساخت ها ، مأموریت های بزرگ ، وسیع و تقسیمات جغرافیایی خاص دارای نیروی قدرتمندی است که مهمترین سرمایه سازمان است. داده شده.

همانطور که رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای توضیح داد ، مسیر فعالیت در این سازمان باید در مسیر رسیدن به جایگاه خود در توسعه کشور باشد.

علی حیدری ، کارشناس بازار کار به ترند روز گفت: “حضور کارگران ماهر و شایسته بر شاخص هایی مانند رشد اقتصادی ، اشتغال ، کاهش نرخ ها بیکاری ، کاهش فقر و توزیع برابر درآمد تأثیر دارد.”

وی افزود که سیستم های آموزشی در کشورهای دیگر موسسات آموزشی را برای افراد از سنین پایین ایجاد می کند. به گونه ای که دانش آموزان در مدرسه و از سنین کودکی تکنیک ها و مشاغل مختلف را یاد می گیرند تا سریعتر در بازار کار غوطه ور شوند.

به گفته حیدری ، آموزش نیروهای خلاق و کارآفرین در کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است و دولت برای دستیابی به مشاغل دائمی و گسترش اشتغال توسط اپراتور روی استعدادها و مهارت های ارشد سرمایه گذاری می کند.

این کارشناس بازار کار بر ضرورت پیوند بین صنعت و دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: “با توجه به شرایط کنونی بازار کار ، این امر ضروری است و جوانان را راهنمایی نمی کند. در مناطق محبوب ، حوزه های مهارت و مناطق مورد نیاز جامعه.” تعریف و تقویت دانش آموزان قبل از ورود به زمینه اشتغال ، آموزش و مهارتهای فنی و استخدامی قبل و در طول تحصیل.

او معتقد است که فقدان مهارت ها فرصت فارغ التحصیلان و کارجویان را برای دستیابی به اشتغال ، به ویژه اشتغال طولانی مدت ، از دست می دهد.

به گزارش ترند روز ، امروزه فقدان مهارت ها عامل اصلی بیکاری است و ایجاد اخلاق و مهارت ها مستلزم فرهنگ سازی در خانواده و بهره مندی از آموزش های دریافتی است که در ارتباط با آموزش نظری و کلاسیک به کار می رود.

کارشناسان بر لزوم پرورش کارآفرینان ماهر مانند سرمایه داران حرفه ای و موفق در جامعه به منظور اشتغال مناسب برای آن و پس از کسب مهارتها و دانش فنی لازم تأکید دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا