برترین های ترند روزعمومی

آشنایی با نرم افزار نگهداری و تعمیرات PMWORKS آویژه

شما می توانید روی ماه های مختلف حرکت کنید و با انتخاب یک هفته، کلیه دستورکارهای مربوط به آن هفته برای شما نمایش داده می شود که در اینجا یک دستورکار در تاریخ ۱۵/۱۲ داریم که کد این دستورکار ۱۵۱۴۵۵ می باشد و روی گروه تجهیز پمپ هیدرولیک تعریف شده و نوع کار آن از نوع بازدید دوره ای پمپ است. در پایان لازم به یادآوری است که با توجه به نقش و اهمیت صنعت هوایی در توسعه متوازن کشورها، مدیران تصمیم گیرنده این صنعت باید همواره با پیشرفت های روز دنیا همگام شده و استفاده از فناوری های جدید را یکی از الویت های کاری خود قرار دهند. در این راستا گروه داده پردازی آرین سیستم به دلیل استقبال مردم با توجه به ارائه نسخه تحت وب نرم افزار تعمیرات و نگهداری PM در سال 1394، نسخه 2018 این نرم¬افزار را از تاریخ ابتدای دی 96 مورد استفاده مشتریان قرار می¬¬دهد و تمامی مشتریان جدید می¬توانند از نسخه جدید نرم افزار تعمیرات و نگهداری PM بهره¬مند شوند. دلیل این امر مهارت انکارناپذیر تعمیرکاران مجرب نمایندگی های تعمیرات موبایل است.

در این راستا لازم است مدیریت سازمان با استفاده از ابزار های کنترل و برنامهریزی در حوزه نگهداری و تعمیرات علاوه بر مدیریت هزینه، به بهبود عملکرد مستمر و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات دست یابد. نرم افزار نگهداری و تعمیرات دارای قابلیت های زیادی می باشد. در حال حاضر در بسیاری از شرکت های هواپیمایی در اروپا و استرالیا استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها که کسب و کار بازرگانی دارند و محصولاتی را به بازار ارائه می کنند که مدیریت آن برعهده نرم افزار انبار می باشد. از آنجا که اقلام و کالاهایی را برای نگهداری و تعمیرات دستگاهها استفاده میکنیم ارتباط با سیستم انبار مشتریان گزارشهای مفیدی را در اختیار ما میگذارد. همچنین، کدهای فعالیت، کارهایی که برای رفع یک مشکل صورت گرفته است را ذخیره میکنند. تبصره ۲ : در صورت اعلام کــارفرما مبنی بر وجود مشکل ؛ پیمانکار موظف است ظرف مدت چهار ساعت ( در زمان عرف کاری ) به محل کارفرما مراجعه و عیب یابی نماید , بدیهیست تبصره فوق جهت دفتر تهران و آدرس قید شده در قرارداد میباشد .

۳-۵ اگر دستگاهی نیاز به تعمیر در خارج از محل قرارداد داشته باشد و در صورتیکه زمان تعمیر بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامد و چنانچه نبود دستگاه فوق مخل انجام کار گردد , پیمانکار موظف به جایگزینی یک دستگاه کامپیوتر بجای دستگاه در حال تعمیر میباشد . کاهش هزینه های توقف خطوط تولید، ناشی از خرابی های دستگاه. جایگزینی در تعمیرات پیش رو در حالت واکنشی، با یک برنامه نگهداری تعمیرات پیشگیرانه به شما کنترل بیشتری از کارخانه و خرابی های که به وقوع می پندد خواهد داد. قبل از اینکه هر گونه نرم افزاری نگهداری وتعمیرات برای کارخانه و سازمان خویش خریداری کنید توصیه می شود مطالب زیر را با دقت بخوانید و برای خرید نرم افزار نگهداری وتعمیرات برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید. تبصره ۱: در صورت تمدید قرارداد برای نوبت بعدی , قرارداد جدید توسط پیمانکار تنظیم و تسلیم کارفرما میگردد . تبصره ۴ : پیمانکار نهایت سعی خود را جهت ارائه سرویس به هر دو آدرس خواهد نمود , اما هیچگونه تعهدی جهت ارائه سرویس همزمان به هر دو مکان را نداشته و در صورت وقوع مشکل همزمان تعیین اولویت با نماینده تام الاختیار کارفرما میباشد . این بدان معناست که آنها میتوانند دستورات کاری را بهطور مؤثرتری بدون هیچگونه وقفه یا تأخیری تکمیل کنند.

در صورت عدم وجود قطعه یدکی مورد نیاز در بازار , مشاوره لازم توسط پیمانکار جهت امکان سنجی و رفع ایراد ارائه میگردد اما پیمانکار هیچگونه تعهدی در قبال تهیه قطعه مورد نظر را ندارد مگر آنکه قطعه مورد نظر ؛ توسط پیمانکار در اختیار کارفرما قرار داده شده باشد ( تحت الحمایه پیمانکار باشد ) . نرم افزار مالی و حسابداری شرکتی آرپا امکان ارائه گزارشات را به صورت منظم و دوره ای را دارد. در این صورت شما باید یک رویکرد استراتژیک را توسعه دهید. از آنجایی که در این استراتژی تعمیر تجهیزات و قطعات بدون برنامهریزی خاصی انجام میگیرد، میتواند روش مناسبی برای استفاده از تجهیزاتی باشد که یا خیلی ارزان هستند و یا در عملیات سازمانی از اهمیت خاصی برخوردار نیستند. نقض ایمنی منجر به تصادفات بیشتر می­شود و می­تواند عوارض و میلیون­ها دلار جریمه برای مشاغل به همراه داشته باشد. یعنی مشخص نمایید کدام یک از فعالیت های حوزه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه نیاز به ثبت سیستمی و داکیومنتی دارد. دوره تعمیرات انواع پمپ های صنعتی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین.

دانلود نرم افزار cmms

دکمه بازگشت به بالا