برترین های ترند روزعمومی

تایمر آبیاری اوربیت

شرکت Orbit Irrigation Products واقع در بونتیفول، یوتا، ایالات متحده آمریکا، تولید کننده و تامین کننده پیشرو محصولات آبیاری مانند آبپاش، کنترل کننده، تایمر، میستر، تجهیزات آبیاری قطره ای، شیر برقی، نازل است. تایمر مسیر آبیاری نیز یکی از محصولات این شرکت است که در انواع تک خروجی و دو خروجی تولید می شود.

لازم به ذکر است که اکثر شرکت های آمریکایی به دلایل مختلف و عمدتا اقتصادی محصولات خود را در چین تولید می کنند. در واقع محصولات دارای نشان CE از نظر کیفیت با محصولات تولید شده در کشورهای اروپایی یا آمریکایی تفاوتی ندارند.

جنسیت

جنس بدنه از پلاستیک فشرده ساخته شده است که آن را در برابر آب مقاوم کرده و در برابر باران، آفتاب و غیره بسیار مقاوم است، اما برای اطمینان از عمر طولانی، توصیه می کنیم از یک قاب محافظ برای محافظت از تایمر در برابر نور خورشید استفاده کنید. در محلی که کمتر در معرض باران یا نور خورشید، برف و باران است نصب کنید.همچنین توصیه می شود تایمرهای آب لوله کشی را در زمان یخبندان خاموش کنید زیرا تمام تایمرهای اتوماتیک آبیاری به یخ زدگی آب حساس هستند. حداکثر دمای مجاز برای این دستگاه 48 درجه سانتیگراد می باشد.

فیلتر مش

تایمر آبیاری مداری دارای یک فیلتر فلزی (مشبک) در دهانه ورودی خود است. بسته به نوع آب شهرتان، هر چند وقت یکبار باید آن را عوض کنید؟ اگر آب شما شور است بهتر است بعد از یک سال فیلتر تایمر را تمیز کنید. در واقع، این بسیار ساده است. فیلتر تایمر را از تایمر خارج کرده، آن را با آب بشویید و دوباره آن را قرار دهید.

قبل از نصب تایمر می توان فیلتر جداگانه ای نصب کرد که در این صورت نیازی به تعویض فیلتر داخلی تایمر نیست. البته هیچ حساسیتی به این مشکل وجود ندارد و نیازی به فیلترینگ خاصی نیست.

منبع

تایمر آبیاری Orbit به کمک دو باتری قلیایی کار می کند و برای کار نیازی به برق ندارد. Time Orbit به مدت یک سال یا بیشتر با این باتری ها به خوبی کار می کند. بعد از یک سال باتری تایمر را تعویض کنید. درب پشت تایمر را بردارید، باتری جدید را تعویض کنید و درپوش را پیچ کنید.

روش اتصال

تایمرهای آبیاری مداری قابل اتصال به انواع لوله ها، شیلنگ ها و لوله های آب می باشد. اندازه استاندارد ورودی برای تایمر آب Orbit ¾ اینچ است که به راحتی به شیر آب حیاط و پس از برداشتن نازل از شیر آب متصل می شود. اندازه قسمت خروجی هر دو مدار تایمر خروجی ¾ اینچ استاندارد و نری (پیچ شده) است. برای اتصال لوله آبیاری قطره ای 16 میلی متری به آنها می توانید از کانکتور استفاده کنید.

فشار کار کرد

یک دیافراگم داخلی برای باز و بسته کردن جریان آب در مدار تعبیه شده است که برای عملکرد صحیح به حداقل فشار آب 1.7 بار نیاز دارد و حداکثر فشاری که این دستگاه می تواند تحمل کند 9.6 بار است.

منبع تامین آب

یکی از منابع تامین آب لوله آب شهری است که همواره فشار مناسبی برای بهره برداری در فصل آبیاری دارد. مخازن، مخازن و بشکه های آب در صورت اتصال مداوم به لوله های آب شهر مشکلی ندارند و می توان زمان را روی آنها نصب کرد. به همین ترتیب، اگر بشکه یا مخزن به آب شهری متصل نباشد. می توانیم با نصب بوستر پمپ اتوماتیک (پمپ آب اتوماتیک خانگی) قبل از نصب تایمر و تامین آب مورد نیاز با کمک آنها مشکل کم فشاری را حل کنیم.

برنامه های مدار Temporizil

برنامه نویسی دو تایمر خروجی مدار بسیار ساده است. راه اندازی برنامه آبیاری در این دستگاه ساده و بهینه است و تنها یک دکمه برای چرخش طراحی شده است و دیگر خبری از دکمه های گیج کننده و گیج کننده نیست. صفحه نمایش دیجیتال بزرگ، با کیفیت و بصری آن نیز برنامه ریزی را آسان می کند.

ابتدا زمان جاری را تنظیم کنید، سپس زمان شروع آبیاری را تنظیم کنید، سپس دوره آبیاری را تنظیم کنید، سپس زمان تکرار آبیاری را انتخاب کنید و در آخر دفترچه راهنما را روی AUTO قرار دهید.

دست خود را روی SET CLOCK قرار دهید. حال باید زمان فعلی را با استفاده از دکمه های مثبت و منفی تنظیم کنیم.

ما دست شما را روی START TIME گذاشتیم. حالا از دکمه های مثبت و منفی برای تنظیم زمان شروع آبیاری استفاده کنید.

چقدر دست هم گرفتیم حال باید مدت زمان آبیاری را با استفاده از دکمه های مثبت و منفی مشخص کنیم. که می توانیم از 1 دقیقه تا 240 دقیقه تعیین کنیم.

چند وقت یکبار دست هم میگیریم؟ اکنون باید دوباره زمان را با استفاده از دکمه های مثبت و منفی تنظیم کنیم. که می توانیم از هر 6 ساعت یک بار تا هر 7 روز یک بار تنظیم کنیم. مثلا اگر 3 روز انتخاب کنیم یعنی هر 3 روز آب می آید.

دستمان را روی AUTO گذاشتیم.

دکمه بازگشت به بالا