برترین های ترند روزعمومی

چگونه یک پیج خوب برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم؟

برای تبلیغ پیج در اینستاگرام و خرید ذخیره پست اینستاگرام نیاز به مخاطبانی دارید که با شما تعامل کنند و این کار آسانی نیست. برای موفقیت، ابتدا باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و می‌خواهید چه کاربرانی و با چه ویژگی‌هایی را جذب کنید. بنابراین، ابتدا مخاطبان هدف خود را توصیف کنید و برنامه‌ای برای جذب آن ها در نظر بگیرید. در این مطلب گام‌های ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح می‌دهیم.

اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام

اگر بودجه‌ای را برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اید، حتما اینستاگرام را جزو گزینه‌های خود در نظر بگیرید. چراکه 27 درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که محصولات و جدید را از طریق تبلیغات می‌یابند. از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح می‌کنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان می‌کند.

  • در معرض دید قرار گرفتن: اینستاگرام یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است.
  • افزایش دسترسی افراد: اینستاگرام سومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در دنیا است. این پلتفرم هر ماه در حدود ۱ میلیارد کاربر فعال و روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.
  • ارتباط با مخاطبان: اینستاگرام از نظر جنسیت کاربران، خنثی‌ترین رسانه اجتماعی به حساب می‌آید، چراکه کاربران آن از 50/9 درصد زن و 49/1 درصد مرد تشکیل شده‌اند.
  • مشتریان: همان‌طور که گفتیم تعداد کاربران فعال اینستاگرام در ماه به ۱ میلیارد نفر می‌رسد، بنابراین با تبلیغ پیج در اینستاگرام به درصد زیادی از مخاطبان هدف خود دسترسی خواهید داشت. ایجاد ارتباط با مشتریان و تلاش برای جلب اعتماد آن‌ها در این برنامه پرکاربرد، کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را حفظ و جذب کنید.

How to choose a good page for advertising on Instagram?

روش تبلیغ پیج در اینستاگرام

همواره به یاد داشته باشید خرید فالوور و استفاده از ربات‌ها، روش‌های مناسبی برای تبلیغ پیج اینستاگرام نیستند، باید از طریق تولید و انتشار محتوای مناسب و باکیفیت خود را مطرح کنید. برای شروع رعایت فهرست زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

  1. پست‌هایی ایجاد کنید که ارزش اشتراک‌گذاری مجدد را داشته باشد.
  2. تلاش کنید تا به صفحه اکسپلور برسید.
  3. اینفلوئنسرهای مرتبط با برند خود را بیابید.
  4. با برندهای دیگر همکاری کنید.
  5. مسابقه برگزار کنید و به کاربران هدیه بدهید.
  6. از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام بهره بگیرید.

۱. انتشار پست‌های ارزشمند

افراد مطالبی را که دوست داشته باشند، به اشتراک می‌گذارند. بنابراین هنگام تولید محتوا تلاش کنید محتوای ارزشمند و جذاب ایجاد کنید، تا توسط افراد به اشتراک گذاشته شود. برای مثال نقل قولی الهام‌بخش یا با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. هنگامی که کابری پست شما را در استوری خود بازنشر می‌دهد، مخاطبانش برای مشاهده پست وارد صفحه شما می‌شوند. بنابراین این سبک می‌تواند روشی عالی برای معرفی خود به مخاطبان و فرصتی برای افزایش فالوور باشد.

۲. ورود به اکسپلور

اینستاگرام، در صفحه اکسپلور، براساس علایق و عادات افراد، به‌ آن‌ها پست‌هایی را نشان می‌دهد. افراد در این مکان پست‌ها و را مشاهده می‌کنند که صفحات آن‌ها را دنبال نکرده‌اند. نیمی از کاربران اینستاگرام، هرماه از اکسپلور بازدید می‌کنند. در اکسپلور پست، استوری و وجود دارد، اما همه این موارد، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، به صورت شبکه در کنار هم نمایش داده می‌شوند. پس از این‌که فرد پستی را برای مشاهده انتخاب کند، سایر پست‌های مرتبط در ادامه آن نمایش داده می‌شوند.

۳. اینفلوئنسر مارکتینگ

افراد علاقه دارند برندی را دنبال کنند که اینفلوئنسرهای مورد اعتماد آن را تبلیغ کرده باشند. بنابراین، باید اینفلوئنسرهایی را شناسایی و با آن‌ها کار کنید که مخاطبان شما به آن‌ها اعتماد دارند. اینستاگرام، پلتفرمی عالی برای اینفلوئنسر مارکتینگ است.اینفلوئنسرها کسانی هستند که فالوورهای زیادی دارند، در حوزه‌ای تخصصی کار می‌کنند و نظر می‌دهند و البته فالوورهایشان، نظر آن‌ها را قبول دارند. این افراد ممکن است به دلیل شغل، سبک زندگی‌، سرگرمی، داستان‌هایی که می‌گویند یا لباس‌هایشان، طرفداران وفاداری را پیدا کرده باشند.

تعداد و تنوع اینفلوئنسرها بسیار زیاد است، بنابراین تمام برندها در هر حوزه‌ای و با هر مخاطب هدفی می‌توانند از اینفلوئنسر مارکتینگ در خود بهره ببرند.در گذشته برندها، محصولات خود را برای اینفلوئنسرها ارسال می‌کردند تا آن‌ها نیز محصولات را تبلیغ کنند اما الان شرایط متفاوت شده است و اینفلوئنسرها معمولا علاوه بر محصولات، هزینه نیز دریافت می‌کنند. برای مثال در تصویر زیر نمونه تبلیغ اینفلوئنسری برند پوشاک را مشاهده می‌کنید.

۴.همکاری با برندها

جدا از فعالیت‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود، باید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبانی مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما نیستند و رقیب به حساب نمی‌آیند. برای مثال برندی با مخاطبان مشابه می‌یابید و با هم کمپینی را راه‌اندازی می‌کنید. مخاطبان هدف این کمپین، کاربران هر دو کسب و کار محسوب می‌شوند. به عنوان جایزه، ترکیبی از کالا و خدمات هر دو کسب و کار را پیشنهاد دهید و از کل مخاطبان بخواهید هر دو صفحه کسب و کار را دنبال کنند. با این کار به مخاطبان برند دیگری در اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید.

۵. برگزاری مسابقه و دادن هدیه

اگر تنها از افراد بخواهیم تا صفحه ما را دنبال کنند، شاید رغبتی به این کار نشان ندهند اما اگر در ازای فالو کردن آن‌ها، چیزی پیشنهاد دهیم، با علاقه ما را دنبال خواهند کرد. برگزاری مسابقه و دادن هدیه روشی عالی برلی جذب مخاطبان جدید و تعاملی به اینستاگرام شما است. برای مثال می‌توانید با برگزاری قرعه‌کشی‌های دوره‌ای از میان فالوورها، به آن‌ها هدیه دهید اما اگر از آن‌ها بخواهید در هر کامنت یک یا چند دوست خود را تگ کنند، فالورها، برند شما را به شبکه دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

۶. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری یا حمایت‌شده گزینه‌ای برای حساب‌های تجاری در اینستاگرام است که به برندها اجازه می‌دهد تا پست‌ها و مطالب خود را از طریق روش‌های پولی، تبلیغ کنند. این تبلیغات در فید، استوری یا اکسپلور مخاطبان نمایش داده می‌شود. در ادامه تبلیغات اسپانسری را به طور کامل شرح داده‌ایم. تصویر زیر نمونه‌ای از این تبلیغات را در فید مخاطب نمایش می‌دهد.

تبلیغ پیج در اینستاگرام چیست ؟

تبلیغات اینستاگرام، پست‌هایی هستند که کسب و کارها برای آن‌ها پول پرداخت می‌کنند و این پست‌ها به کاربران اینستاگرام نمایش داده می‌شود. برای مثال تصویر زیر نمونه‌‌ای از تبلیغات اینستاگرام است.

تبلیغ پیج در اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز دارد ؟

ابتدا باید حساب کابری خود را به گونه‌ای تنظیم کنید، که از تبلیغ صفحه اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. برای این کار باید حساب کاربری خود را به حالت «تجاری» (Business) تبدیل کنید و آن را برای عموم باز کنید. پس از آن باید بیوگرافی صفحه خود را تکمیل کنید.

ایجاد صفحه کاری در اینستاگرام

قبل از شروع فعالیت برای، اطمینان حاصل کنید که حساب کاربریتان تجاری است. اگر از حساب کاربری شخصی برای کسب و کار خود استفاده می‌کنید، آن را به حالت تجاری تغییر دهید. برای این کار چرخ‌دنده را در گوشه بالا و راست صفحه پروفایل خود انتخاب کنید. از این قسمت مطابق تصویر می‌توانید پروفایل خود را به تجاری تغییر دهید.

تکمیل پروفایل اینستاگرام

براساس مطالعات، از هر ۳ نفری که صفحه کاری شما را بازدید می‌کنند، ۲ نفر فالوور شما نیستند. بنابراین، شما باید مختصر، واضح و جذاب باشد تا افراد را به دنبال کردن شما تشویق کند. برای نوشتن بیو اینستاگرام، 150 کاراکتر فضا دارید. اگر صفحه شما تجاری باشد، امکان و به آن نیز وجود دارد. از تمام امکانات برای معرفی خود بهره بگیرید چراکه هر چه اطلاعات بازدیدکنندگان از شما بیشتر شود، احتمال فالو کردن نیز افزایش می‌یابد.

تعریف لحن و شخصیت برند

برند شما باید لحن و نگرشی پایدار داشته باشد و همواره تاثیر ثابتی روی افراد بگذارد. ایجاد محتوایی که در آن یکی از کارمندان یا مشتریان به معرفی محصولات و خدمات بپردازد، برند شما را قابل اعتمادتر جلوه می‌دهد. همه پست‌های شما باید دارای شخصیت برند و زبان بصری ثابتی باشند تا به راحتی از پست‌های سایرین تشخیص داده شوند.

تبلیغ پیج اینستاگرام در سایر کانال‌ها

مربوط به تنها یک کانال نمی‌شود. استراتژی‌های کارآمد، چند کانال را به صورت هم‌زمان به کار می‌گیرند و سیستمی منسجم ایجاد می‌کنند که برای ایجاد بهترین نتایج، هم‌افزایی کنند. در ادامه، استفاده از سایر کانال‌ها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است.

ایمیل

قرار دادن آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی در فوتر ایمیل، روشی مناسب برای تبلیغ آن‌ها است. البته این کار تبلیغ پیج اینستاگرام به حساب نمی‌آید اما به کاربران دسترسی بیشتری به پروفایل اینستاگرام شما می‌دهد. همواره برخی از مشترکان ایمیل، مشتریان وفادار یا راغب باکیفیت هستند که ممکن است از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی شما، از جمله اینستاگرام را دنبال کنند.

همچنین می‌توانید از برای تبلیغ مستقیم پیج اینستاگرام استفاده کنید. برای مثال در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای راه انداخته‌اید و می‌خواهید افراد را از طریق ایمیل به آن هدایت کنید. همچنین فعالیت‌های خود را می‌توانید از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان برسانید.

دکمه بازگشت به بالا