چگونه لایک اینستاگرام باعث ورود به اکسپور می شود

خرید لایک و بازید چه تاثیری روی رفتن پست‌ها به اکسپلور می‌گذارد؟ آیا بالا بودن تعداد لایک یک پست به معنی رفتن حتمی آن پست به اکسپلور است؟ بهترین راه خرید چیست؟ شما میتوانید برای هر تعداد لایک از طریق https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام اقدام به خرید لایک های مدنظر خود کنید. اگر با الگوریتم اینستاگرام آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که الگوریتم اینستا پست‌هایی را که مورد توجه کاربران بیشتری قرار بگیرد، راهی اکسپلور می‌کند.

پس با این حساب می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که خرید لایک و ویو تاثیر مثبتی روی رفتن پست به اکسپلور می‌گذارد، اما اینطور نیست!  یا بازدید اینستاگرام برای یک پست نه تنها موجب به اکسپلور رفتن آن پست نمی‌شود، بلکه اگر پست راهی اکسپلور هم شده باشد، آن را از همان مسیر رفته برمی‌گرداند. علت این مسئله را در این مقاله بررسی می‌کنیم. بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام، لایک خوردن پست‌ها به تنهایی برای رسیدن به اکسپلور کافی نیست. دوره آموزشی اینبو بهتون کمک میکنه هم پست‌هاتون رو به اکسپلور ببرین و هم فالوورهای زیادی از این راه جذب کنین. تازه با تکنیک‌ها و ترفندهای این پکیج آموزشی فروشتون هم چند برابر میشه.

تکنیک های کلیدی برای رشد آمار لایک و افزایش احتمال ورود به اکسپلور

برای آنکه بتوانید در تولید محتوایی که بتواند شما را به اکسپلور برساند حرفه‌ای شوید باید ابتدا از برخی تکنیک‌های اولیه استفاده کنید.

افزایش لایک و ورود به اکسپلور با پاسخ به نیاز فالوور

حقیقت این است که محتوای‌های کاربردی همیشه دیده می‌شوند. منظور همان محتواهایی است که یک نکته جدید را به مخاطب یاد می‌دهند یا یک مشکلی را حل می‌کند. چنین محتوایی هم لایک دریافت می‌کند و هم اینکه شانس سیو گرفتن بیشتری خواهید داشت. به این ترتیب نرخ تعامل این سبک محتوا بالا می‌رود و به سادگی وارد اکسپلور می‌شود.

به عبارت دیگر یکی از شاخص‌های مهمی که در ورود پست شما به اکسپلور تاثیرگذار است، تعداد سیوهای پست شما به ویژه در چند ساعت اولیه انتشار پست است. به همین منظور یک ابزار به شدت کاربردی در اختیار افرادی قرار دارد که می‌خواهند سریعتر راه خود را به اکسپلور اینستاگرام باز کنند و آن است. این امکان در کنار افزایش لایک‌ها در ورود به اکسپلور اینستاگرام موثر خواهد بود. به همین خاطر در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، سعی کنید محتوایی بسازید که سوال ذهنی قشری مشخصی را پاسخ بدهد تا لایک و سیو بیشتری کسب کنید.

جذابیت محتوا برای افزایش لایک و ورود به اکسپلور

به طور مثال اگر یک پیج فروش لباس دارید می‌توانید روش‌های افزایش طول عمر یک شلوار یا پیرهن را به عنوان یک محتوای جذاب به اشتراک بگذارید و یا اگر پیجی در حوزه ورزشی دارید می‌توانید محتوایی  با عنوان چگونگی محافظت از  کمر در زمان استفاده وزنه به اشتراک بگذارید. اینسایت در حقیقت آمار کلی مرتبط با پست‌ها، استوری‌ها و محتوای دیگر پیج است و این ابزار به شما امکان می‌دهد تا به‌دقت عملکرد بازاریابی و تبلیغات خود در اینستاگرام را بررسی و تجزیه‌وتحلیل کنید.

اهمیت خلاقیت در ورود پست به اکسپلور

برای اینکه خلاقیت خود را نشان دهید حتما نباید محتوای طنز تولید کنید. در هر حوزه‌ای تلاش کنید از روش‌ها و مدل‌های جذاب برای معرفی کسب و کار خود و تولید محتوا استفاده کنید. برخی مواقع استفاده از نقاشی به جای عکس‌های واقعی می‌تواند محتواهای خلاقانه‌ای تولید کند یا مثلا استفاده از لحن‌های کامیپوتری و ماشینی به جای صدای انسانی می‌تواند به عنوان یک محتوای خلاقانه شناخته شود. خلاقیت باعث می‌شود کاربران محتوای شما را با کاربران بیشتری به اشتراک بگذارند چرا که برای آنها تازگی دارد. درحقیقت تعداد شیر های پست شما نیز یکی از عواملی است که می‌تواند شما را به اکسپلور نزدیک‌تر کند. البته برای افزایش تعداد شیر در کوتاه می‌تواند توصیه دیگری نیز وجود دارد و آن است.

تاثیر درخواست از مخاطب در افزایش لایک اینستاگرام

بسیاری از کاربران عادت به لایک کردن پست‌ها ندارند، هر  چند که محتوا را تا انتها نگاه می‌کنند و حتی از آن خوششان می‌آید. برای آنکه چنین کاربرانی را تشویق کنید تا پست شما را لایک کنند به روش خودتان از آنها بخواهید تا پست شما را لایک کنند یا کامنت بگذارند و نظرات خود را با شما در میان بگذارند.

این کار در افزایش آمارهای مربوط  به تعامل کاربران با شما اثر گذار است، همان چیزی که می‌تواند شما شانس پست شما برای رسیدن به اکسپلور را افزایش دهد. در همین رابطه شما می‌توانید اقدام به خود کنید تا شاهد افزایش بازخورد بیشتری باشید. به این ترتیب این اقدام به عنوان تعامل کاربران با شما در نظر گرفته خواهد شد.

افزایش لایک و ورود به اکسپلور بر مبنای شناخت مخاطب

انتشار هر محتوا بر روی پیج باعث نمی‌شود که تعداد لایک شما افزایش پیدا کند بلکه تولید محتوا براساس علایق و شناخت مخاطب است که چنین امکانی را به شما خواهد داد. برای این کار کافی است، یک نظرسنجی در پیج بگذارید چند سوال بپرسید تا متوجه شوید مخاطبین شما به چه محتوایی بیشتر علاقه دارند.

تاثیر ارتباط متقابل با مخاطبین در افزایش لایک

در محتواها خود تلاش کنید تا با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنید. تلاش کنید به نحوی این کار را انجام دهید تا مخاطبین شما احساس نزدیکی داشته باشند و تصور کنند که در محتوا و رشد پیج شما شریک هستند. یکی از راه‌هایی که به شما امکان می‌دهد تا ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبین خود برقرار کنید این است که در کامنت‌ها یا دایرکت به خوبی با آنها برخورد کنید.به این نکته توجه داشته باشید که برمبنای اصول برندینگ هر کسب‌وکاری می‌تواند با مخاطبش با یک لحن خاص برخورد کند، این مسئله به شخصیت برند شما باز می‌گردد، مثلا ممکن است یک برند را ببینید که با مخاطب شوخی‌ می‌کند اما یک برند دیگر بسیار جدی برخورد می‌کند.

این مورد به به مدل مخاطب‌های صفحه بستگی دارد و انتخاب این مدل به شناختی که از مخاطبین خود پیدا کردید باز می‌گردد. اینستاگرام یک اپلیکیشن بین‌المللی است و در چنین فضایی اگر به بتوانید فالوورهای خارجی جذب پی خود کنید، به بازاری بسیار بزرگتر از بازار کاربران فارسی زبان دست پیدا کرده‌اید که می‌تواند فالوورها و وضعیت کلی پیج شما را به شدت بهبود ببخشد.

کاربرد ریچ و ایمپرشن در رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

در این بخش باید ابتدا با این مفهوم آشنا شوید که ریچ تعداد کل افرادی است که محتوای شما را می بینند و ایمپرشن تعداد دفعاتی که محتوای شما نمایش داده می شود، صرف نظر از اینکه کلیک شده یا خیر. این مسئله هم یکی از شاخص‌هایی است که می‌تواند مسیر رسیدن شما به اکسپلور را فراهم کند. میتواند آمار پست شما را تحت تاثیر قرار داده و شانس پست شما را برای ورود به اکسپلور افزایش دهد.

همراهی با موج هشتگ‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

برخی مواقع، موضوعاتی در فضای اینترنت ترند می‌شود و همه راجع به اون موضوع برای ورود به اکسپلور اینستاگرام محتوا تولید می‌کنند، مثل یک آهنگ یا یک سریال. در این مواقع یک فرصت طلایی به وجود می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید خود را مطرح کنید.

چرا خرید لایک و بازدید باعث رفتن پست به اکسپلور نمی‌شود؟

تعداد لایک بالای یک پست نشان دهنده‌ی این است که پست مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته، اما لایک به تنهایی نه تنها امتیاز مثبتی برای پست شما محسوب نمی‌شود، بلکه امتیاز منفی هم به همراه دارد! علت این مسئله هم این است که هیچ پست نرمالی وجود ندارد که فقط تعداد لایک آن زیاد باشد. اگر پستی لایک زیادی دریافت کرده است، به نسبت رقم لایک، کامنت، سیو و شیر نیز دارد.

شاید بگویید می‌توانید از سرویس‌های فروش کامنت استفاده می‌کنید، که در این صورت باید بگوییم اشتباه شما در اینجاست که می‌خواهید ره صد ساله را در جیم ثانیه طی کنید. این کار نه تنها مفید فایده نیست، بلکه دمار از روزگار پیجتان در می‌آورد. اینستاگرام با الگوریتم ضد اسپم خود، پیج‌هایی که حرکات اسپم می‌زنند را شناسایی می‌کند و شما با فرض خرید کامنت هم، نهایتا یک حرکت اسپم انجام داده‌اید که به محض اطلاع سرورهای اینستاگرام پیجتان بلاک می‌شود و آخر سر شما می‌مانید با یک خروار لایک و کامنت اسپم

مضرات خرید لایک و بازدید برای پست!

پیج‌هایی که فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام انجام می‌دهند و در حال فروش و ارائه‌ی محصولات و خدمات خود هستند، با تولید محتوای ارزشمند و اصولی، داشتن برنامه‌ی زمانی مشخص برای انتشار محتوا و ایجاد تعامل در پست‌ها و استوری‌ها، محتوای خود را راهی اکسپلور می‌کنند.  خرید لایک و بازدید نه تنها پستی را وارد اکسپلور نمی‌کند، بلکه آسیب‌هایی را در شاخه‌های مختلف به شما و کسب و کارتان می‌زند که شاید در طولانی مدت قابل جبران نباشد.

1. اعتبارتان از دست می‌رود

زمانی که شما در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، لازم است تا روی اعتمادسازی برای مخاطبان یا مشتریان خود کار کنید.  هنگامی که شما بخشی از تعامل پیجتان را از طریق روشهای غیر اصولی و فیک تامین می‌کنید، این نکته دیر یا زود برای مخاطبان یا مشتریان شما آشکار خواهد شد. با روشن شدن این نکته برای فالوورها، شما بخشی از آنها را از دست خواهید داد و نکته‌ی مهم تر این است که با از دست رفتن تعدادی از فالوورها، بخشی از اعتماد و اعتباری که در طولانی مدت به دست آورده بودید نیز از دست می‌رود.

2. جریمه می‌شوید

اینستاگرام بارها مخالفت خود را با خرید لایک و بازدید و … اعلام کرده است و اگر اینستا متوجه شود که شما برای پست‌هایتان ویو و لایک خریداری کرده‌اید، پیج شما را به زودی بن خواهد کرد. اگر پیجتان را نداشته باشید، دیگر اهمیتی هم ندارد چه تعداد لایک زیر پست‌هایتان نشان داده می‌شود!

3. خبری از افزایش فروش نخواهد بود

خرید لایک در اصل به معنی خرید لایک فیک است؛ قطعا ربات‌ها هرچقدر هم پیشرفت کنند، تمایلی به استفاده از محصولات مراقبت از پوست یا خرید دست سازه‌های جذاب شما نخواهند داشت. بنابراین با خرید لایک نه تنها شما به سودی دست نخواهید یافت، بلکه هزینه‌ای هم که می‌کنید به ریسک بَن شدن پیجتان نمی‌ارزد.

4. اعتماد پیج‌های هم حوزه از دست می‌رود

شاید عده‌ای از فالوورهای شما هیچ وقت متوجه فیک بودن بخشی از لایک و ویوی پست‌های شما نشوند، ولی پیج‌هایی که فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهند، در کسری از ثانیه متوجه این نکته خواهند شد. اگر می‌خواهید با پیج‌های هم حوزه‌ی خود، مثل بلاگرها یا اینفلوئنسرها همکاری یا تبادل داشته باشید، فکر خرید لایک را از سر خود بیرون کنید؛ چرا که افراد حرفه‌ای، همکاری با شما را بخاطر نرخ تعامل پیجتان می‌خواهند و اگر این تعامل فیک باشد، شما آنها را از دست خواهید داد.

5. اکانت شما اسپمی جلوه می‌کند

زمانی که شما یک تعامل غیر واقعی و مشکوک ایجاد می‌کنید، این نکته از دید فالوورهای بالقوه‌ی شما پنهان نمی‌ماند. هنگامی که شما چنین حسی را به فالوورهای بالقوه‌ی خود بدهید که پیجتان را با لایک و بازدید اسپم اداره می‌کنید، مسلما آنها به شما اعتماد نخواهند کرد و روند جذب فالوور شما نیز مختل خواهد شد. نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که در صورت فروشگاهی بودن پیجتان، اسپمی جلوه کردن پست‌ها، شما را یک کلاهبردار جلوه می‌دهد درحالی که اینطور نیست!

دکمه بازگشت به بالا