استفاده از اینستاگرام برای رشد دراپ شیپینگ

اینستاگرام برخلاف برخی دیگر از شبکه‌های رسانه اجتماعی، یک نیروی تجارت الکترونیک مختل کننده است. در حقیقت اینستاگرام یک بستر تجاری برای دراپ شیپینگ (drop shipping) مشاغل الکترونیکی فراهم می‌کند در حالیکه در ابتدا صرفاً برای اشتراک گذاری تصاویر در نظر گرفته شده بود. شاید فکر کنید که می‌توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید و ؟ مردم چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند؟ چگونه فروش در اینستاگرام با انواع تجارت الکترونیکی متفاوت است. در این مقاله روشهای سریع درآمدزایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در سال ۲۰۱۹ از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید.

با استفاده دوره دراپ شیپینگ ، شما میتوانید به یک کسب و کار موفق در دنیای آنلاین دست یابید. از اولین قدم تا رسیدن به سودآوری، همه را در این دوره فرا خواهید گرفت.

 

آیا می‌توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

می‌توان از طریق اینستاگرام تجارت را به صورت بصری و خلاقانه در جهت اهداف بازاریابی انجام داد و از میلیون‌ها کاربر اینستاگرام بهره برد در نتیجه به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید. ممکن است با خودتان بگویید فهمیده‌ام این کار عملی است. اما دقیقاً باید برای کسب درآمد از اینستاگرام باید چه کاری انجام دهم؟

شاپیفای چیست ؟ شاپیفای یک فضای بی‌نظیر برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین است. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید تجربه خرید بی‌نظیری را برای مشتریان خود فراهم کنید. از امکاناتی که شاپیفای ارائه می‌دهد، می‌توان به سادگی در ایجاد صفحات و محصولات، پیگیری سفارشات و مدیریت موجودی، استفاده از درگاه‌های پرداخت امن، بهینه برای موتورهای جستجو و ارائه گزارش‌های دقیق و کاربردی اشاره کرد.

با ، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

برای کسب درآمد در اینستاگرام، طبق راهکارهای زیر عمل کنید:

  • می‌توانید به واسطه‌ی تعداد مخاطبان بالای خود به عنوان یک تبلیغ کننده‌ی عالی برای مارک‌ها و برندها عمل کنید و در این کار حرفه‌ای شوید.
  • می‌توانید با فروش محصولات برندها کسب درآمد کنید.
  • می‌توانید محصولات طبیعی و دیجیتالی و حتی خدمات خود را در محیط تجارت الکرونیکی به فروش برسانید.
  • می‌توانید برای عکاسی تبلیغ کنید.

علاقه مندان به این رسانه اجتماعی همیشه به دنبال راه‌های جدید کسب درآمد از اینستاگرام هستند. نگران نباشید، رازهای چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام را با جزئیات کشف خواهیم کرد.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنم؟

اینستاگرام فضای مناسبی برای فروش محصولاتی است که به خوبی از آنها عکاسی شده است.

به عبارت دیگر اگر محصولات خوش عکسی دارید می‌توانید به راحتی آن‌ها را در اینستاگرام به فروش برسانید. همچنین خوش عکس بودن یا حرفه‌ای بودنتان در عکاسی باعث افزایش فروش می‌شود.

به طور کل۵ راه برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام وجود دارد:

۱- به یک فرد تأثیر گذار تبدیل شوید و از پست‌های دارای اسپانسر کسب درآمد کنید

شما به عنوان یک فرد تأثیر گذار با استفاده از پیج تبلیغاتی خود می‌توانید به مارک‌ها و برندها برای تبلیغ هر چه بهترشان کمک کنید. فرد تأثیر گذار کسی است که با فعالیت‌های آنلاینش به شهرت رسیده است. افراد تأثیر گذار فالورهای زیادی دارند و به واسطه‌ی اعتقاد فالورها به آن‌ها می‌توانند نظر مخاطبین خود را نسبت به یک برند و مارک مشخص ترغیب کنند.

مارک‌ها برای گسترش فروش محصولاتشان تمایل به همکاری با افراد تأثیر گذار دارند تا پست‌های تبلیغاتی آن‌ها را پشتیبانی کنند. فرد تأثیر گذار باید چند عمل را همزمان مدیریت کند که از جمله آنها تعداد و میزان دسترسی به حساب‌های اینستاگرام و میزان تعامل است و در نهایت می‌توانید ماهانه میلیون‌ها دلار کسب درآمد کنید.

برای تجارت های آنلاین ارزی و بین المللی و البته عمده فروشان، یک درگاه پرداخت در شاپیفای ، مناسب ترین گزینه است زیرا به مشتری اجازه میدهد فرایند خرید را با اطمینان انجام دهد و فروشنده هم بر این فرایند کنترل کافی را داشته باشد. همچنین، شما می توانید آرامش خاطر داشته باشید که اطلاعات مشتری و فروشنده در امنیت کامل خواهد ماند.

ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که چگونه برندی برای تبلیغات پیدا کنم؟ در صورتی که به طور قابل توجه ای در اینستاگرام فعال باشید، برندها شما را پیدا می‌کنند. البته خودتان نیز می‌توانید برندهای مناسب را برای تبلیغات پیدا کنید. برای مذاکره می‌توانید مستقیماً از طریق مارک تجاری (از طریق اینستاگرام یا از طریق وب سایت‌های آنها) وارد عمل شوید، البته برای دسترسی به یک برند می‌توانید خود را در بازار فرد تأثیر گذار ها به ثبت برسانید.

شایان ذکر است که استفاده از هشتگ اینستاگرام برای حمایت از پست همواره ایده‌ی خوبی است تا اعتقاد مخاطبانتان را طی تبلیغات از دست ندهید.

۲- به یک شعبه وابسته تبدیل شوید و از فروش محصولات دیگران، درآمد کسب کنید

تفاوت بین فرد تأثیر گذار و وابسته در این است که یک وابسته با هدف فروش با نام تجاری شریک در ازای مبلغ مشخص کمیسیون همکاری میکند در حالی که هدف فرد تأثیر گذار ایجاد آگاهی است.

فرد وابسته برای اطمینان از این امر که هر کلیک منجر به فروش می‌شود از یک لینک قابل پیگیری و یا کد تبلیغ استفاده می‌کنند.

تیم ما لیستی از مجموعه پست‌های اینستاگرام برندهای موفق را برای الهام گرفتن از آنها برایتان آماده کرده است.

۳- فروش پوستر و سایر محصولات مجازی

اینستاگرام یعنی محتوای تصویری. پس محصولات فتوژنیک به خوبی در اینستاگرام به فروش می‌رسند. می‌توانید پوسترهای عکس، طراحی‌ها، نقاشی‌ها، انیمیشن‌ها، ویدئوها و سایر محصولات تصویری و ویدئویی را در اینستاگرام بفروشید. اصولاً خوانندگان پست‌ها ترجیح می‌دهند برای بازدید از لینک به بیو مراجعه کنند که این نیز از دیگر روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام است.

توانایی بالایتان در عکاسی یک شانس برای شما به حساب می‌آید اما خودتان را به آن محدود نکنید. بلکه سایر امکانات از جمله ویرایش و ترکیب را به کار بریدکه موجب بهبود تصاویرتان می‌شوند. برای ارائه هر چه بهتر عکس‌ها از برنامه‌های ادیت مناسبی استفاده کنید. برای عکاسی هر چه بهتر از تمامی این روش‌ها استفاده کنید.

برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود می‌توانید از هشتگ اینستاگرام استفاده کنید.

۴- کالای خود را به فروش برسانید

می‌توانید هر کالایی را که چه خودتان تولید کرده‌اید و یا از تهیه کنندگان خریداری نموده‌اید را به فرش برسانید. ذخیره‌ی موجودی به معنی صرف مقداری از سرمایه‌ی اولیه برای تأمین برخی از محصولات است.

همچنین به مکانی برای نگهداری محصولات مثل انباری در خانه و یا اجاره‌ی محلی برای ذخیره نیاز دارید. به عنوان مثال اگر از یک تهیه کننده‌ی چینی خرید می‌کنید به مکانی برای نگهداری آنها قبل از سفارش و تحویل به مشتری نیاز دارید.

از فوریه ۲۰۱۸ می‌توانید به وسیله پست‌ها و استوری های اینستاگرام محصولات خود را به طور مستقیم بفروشید برای خرید هر چه سریع‌تر فالورها از پیج محصولات می‌توانید بر روی تصاویر اینستاگرام خود آدرس پیج محصولاتتان را تگ کنید. در اینجا یک راهنمای کامل برای خرید اینستاگرام و نحوه‌ی فروش در اینستاگرام وجود دارد. یا اگر دنبال نکاتی هستید که به فروش شما در اینستاگرام کند به نکات زیر توجه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا