علمی و پزشکی

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

به گزارش شفاف، دکتر. بهرام عین اللهی در آستانه بازدید از خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: واکسن ها و سوءتغذیه واکسن ها کامل است و 100 درصد از بیماری عروق کرونا ویروس قلب و شایعه مرگ و میر ناشی از این بیماری جلوگیری می کند و اصلا صحت ندارد زیرا تحقیقات علمی، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از بزرگترین علل مبارزه با بیماری قلبی است.

وی افزود: یک یا دو سال است که این واکسن تولید نشده و 100 سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال و کنترل و ریشه‌کنی بیماری تزریق شده است، اما واکسیناسیون دارو است. کار علمی “ایران سابقه طولانی پزشکی دارد. به عنوان نماینده 20000 معلم و 800 مرکز تحقیقاتی باید بگویم که واکسیناسیون برای حفظ جان مردم و عزیزانمان ضروری است. ما متاثر از همه کشته شدگان هستیم. اما به منظور تامین سلامت عمومی ساخت واکسن هایی با پوشش با کیفیت بالا ضروری است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: امروز از وضعیت این خوابگاه بازدید کردیم و متاسفانه مشکل جدی در این خوابگاه وجود دارد که دانشجویان در گذشته از عدم رسیدگی گلایه داشتند اما رسیدگی به مردم سرلوحه کار و اولویت بود. رژیم سیزدهم مشکلات و دانش آموزان.» آنها اولویت های ما هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: در واکسیناسیون نشان دادیم که می توانیم و با مشارکت مردمی در مدت زمان کوتاه و دو ماه و نیم توانسته ایم بیش از 70 درصد را واکسینه کنیم که در دور اول جامعه هدف بودیم. . و ما واقعاً می خواهیم مشکل ایمنی دانشجویان و مشکل خوابگاه ها را حل کنیم.» و از مردم و نیکوکاران و سایر نهادهای برجسته و انقلابی نیز تقاضا داریم در این کار خیر سهیم باشند. امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم مشکلات دانشجویی مانند بازسازی و نوسازی ساختمان های دانشگاه علوم پزشکی را حل کنیم اما برای رفع مشکلاتی مانند تخریب و ساخت ساختمان های جدید به زمان بیشتری نیاز داریم. اتاق خواب.

وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران 2500 نفر در خوابگاه خود دارد که به دلیل وضعیت نامناسب اسکان 1700 نفر ظرفیت دارد. خوابگاه های متاهل این دانشگاه نیز مشکل دارند، اما تاکنون 60 زوج در این خوابگاه اسکان داده شده اند، اما برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجاره مسکن برای اسکان دانشجویان است. بهبود زیستگاه یکی از اولویت های وزارت بهداشت است. به دانشجویان مقیم اقامتگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم هفته آینده دوباره به این هتل سر بزنم تا ببینم مشکلشان حل می شود یا خیر.

عین اللهی خاطرنشان کرد: از بودجه و منابع می توان برای تجمل و تزیین استفاده کرد اما اولویت اول ما بهسازی مسکن دانشگاه علوم پزشکی است و در این بعد تا حد امکان منبع مورد نیاز برای تخلیه تهران است. دانشگاه علوم پزشکی هاپتراکای.

“دانشجویان در دانشکده های پزشکی از طریق جریان خون ما واکسینه شده اند و اکثر آنها دو دوز واکسن دریافت کرده اند. اگر دانش آموزان بیمار هستند، اقداماتی مانند واکسیناسیون علیه آنها انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی ادامه داد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور، وضعیت بیماری رو به بهبود است. امروز تمامی دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی تهران ماسک زدند. بخشی از مشکلی که ما در کشور با آن مواجه هستیم، عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه بیماری عروق کرونا ویروس و واکسن است، اما اکثر افراد از قبل واکسینه شده اند، زیرا از مقاومت بدن خود در برابر کرونا اطلاع دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا