علمی و پزشکی

بهترین دوربین های عکاسی کانن

معرفی بهترین دوربین های عکاسی کانن

برند کانن یکی از بهترین و معروف ترین تولید کننده های دوربین های عکاسی و فیلم برداری در دنیا می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و تنوع دوربین های کانن زبان زد در کل دنیا است و در ایران هم اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند عموما از دوربین های حرفه ای کانن استفاده می‌کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در این مقاله قصد داریم بهترین دورببین های عکاسی کانن در رنج قیمت 8 تا 16 میلیون تومان رو معرفی کنیم به همراه توضیح کوتاه و خلاصه ای برای هر دوربین که بتوانید به راحتی انتخاب و اقدام به خرید دوربین مد نظر خود کنید.

بهترین دوربین های عکاسی کانن

خب در ادامه قرار هست 4 دوربین عکاسی کانن زیر رو مورد بررسی قرار بدیم:

  • دوربین کانن 4000D بدنه
  • دوربین کانن 800D بدنه
  • دوربین بدون آینه کانن M50 + 15-45mm IS STM
  • دوربین کانن 1300D + 18-55mm III

معرفی دوربین کانن 4000D بدنه

“دوربین 4000D کانن یک راحل اساسی برای عکاسی ارزان قیمت به شما می دهد” 4000D با قیمتی متوسط رو به پایین کارایی بالایی دارد. به همین دلیل خرید دوربین Canon 4000D انتخاب هوشمندانه ای از سوی منتقدان عنوان می شود.

“دوربین DSLR 4000D به جای دوربین های قدیمی شرکت Canon طراحی شده” این جایگزین مبتدی؛ انتخاب حرفه ای برای عکاسی با بودجه کم است. این دوربین دارای ویژگی های خاصیََ می باشد که حتی خود کمپانی کانن نیز از دیدن عملکرد این دوربین سوپرایز شده است.

کار با دوربین 4000d به قدری آسونه که می توانید به راحتی با آن کار کنید دوربین عکاسی Canon EOS 4000D در یکسری از کشور ها با نام Rebel 17 شناخته می شود

((ساده اما در سطح خود حرفه ای)) برای آماتور ها گزینه ای به صرفه فراهم ساخته است. بازسازی دوربین های از رده خارج قدیمی به دوربین Canon 4000D منتهی شده تا با قیمتی ارزان عکاسی کاملی را به ارمغان آورد.

دوربین کانن EOS 4000D همراه با دوربین 2000D وارد بازار شد. دارا بودن مشخصه هایی در حد یک میان رده گران قیمت اما در یک بدنه پلاستیکی و کوچک قیمت این دوربین را به حداقل کاهش داده است.

قیمت: ۸,۰۹۰,۰۰۰ تومان

دوربین کانن 800D بدنه

دوربین 800D بسیار زیبا و خوش دست می باشد که می توانید به راحتی آن را در دستان خود نگه دارید و با آن کار کنید. ظاهر دوربین 800D با تمام دوربین ها فرق می کند. این دوربین بسیار زیبا طراحی شده است. جنس بدنه این دوربین از آلیاژ فلز طراحی شده که در برابر ضربه بسیار با دوام می باشد. با خیال راحت این دوربین را با خود حمل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

وزن بسیار کمی که این دوربین دارد این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی با آن کار کنید. وزن 800d کانن 532 گرم می باشد، با این وزن هیچ دوربین سه رقمی dslr پیدا نخواهید کرد.

کانن این دوربین را بسیار حرفه ای طراحی کرده است و در قسمت عکاسی و فوکوس آن بهترین سنسور ها را استفاده کرده. دوربین 800d می تواند به راحتی و با سرعت بالا عکس هایی با بهترین کیفیت ثبت کند که نسبت به دوربین های رقیب بی نظیره.با دقت 24 مگاپیکسلی عکس هایی نظیر عکس های زیر بگیرید. کمپانی کانن دوربین 800d را فوق العاده طراحی کرده که می تواند به راحتی با رزولوشن 6000×4000 لحظات خود را ثبت کنید.

قیمت: ۱۶,۷۹۰,۰۰۰ تومان

دوربین بدون آینه کانن M50 + 15-45mm IS STM

گر در زمینه عکاسی فعالیت می کنید مطمئنا با نام تجاری Canon آشنا هستید، این کمپانی بیشتر به خاطر دوربین های DSLR که تولید می کند محبوبیت دارد، اما امروز قصد داریم که شما را با یکی از دوربین های بدون آینه این شرکت آشنا کنیم که حدود یک سال است وارد بازار شده است؛ دوربین Canon M50 به عنوان یک دوربین بدون آینه وارد بازار شده است و برای افرادی که قصد دارند به صورت تفننی به عکاسی بپردازند گزینه مناسبی محسوب می شود.

این دوربین ویژگی های اساسی را از خود به نمایش می گذارد که مشابه آن بیشتر در دوربین های حرفه ای کمپانی Canon مشاهده می شود، برای مثال این دوربین کامپکت به سیستم فیلمبرداری 4K مجهز شده است، همچین قابلیتی تنها در پرچمداران این شرکت دیده می شود اما اکنون این دوربین میان رده با قیمتی مناسب به بازار آمده تا دوستداران عکاسی و فیلمبرداری بتوانند با قیمتی متوسط به حداکثر کیفیت دست پیدا کنند؛ از دیگر فاکتور های این دوربین می توان به پردازشگر به کار رفته در آن اشاره داشت، دوربین M50 نخستین دوربین شرکت Canon است که در آن از پردازشگر DIGIC 8 استفاده شده است.

این دوربین میان رده توانسته در مدت زمان کوتاهی به مشهوریت قابل توجهی دست پیدا کند که یکی از دلایل آن قابلیت تغییر لنز است، برخلاف اکثر دوربین های بدون آینه شرکت Canon؛ در دوربین M50 این امکان قرار داده شده تا بتوانید از لنز های مختلف استفاده کنید؛ این دوربین 24 مگاپیکسلی از یک سنسور APS-C استفاده می کنند و به اصطلاح می توان گفت که این دوربین یک دوربین هاف فریم است، این موضوع به این معنی است که تصاویر در این با کمی بزرگنمایی نمایش داده می شوند؛ از اساسی ترین ویژگی های این دوربین وزن پایین آن است؛ وزن مناسب این دوربین سبب شده تا کاربر بتواند ساعات طولانی به عکاسی بپردازد بدون اینکه وزن دوربین برایش آزار دهنده باشد؛ همچین ابعاد مناسب این دوربین سبب شده تا بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید؛ همین امر سبب شده تا این دوربین به یک گزینه مناسب برای افرادی که دائم در حال سفر هستند تبدیل شود با نقد و بررسی تخصصی این دوربین در ادامه با Max Shop همراه باشید.

قیمت: ۱۶,۸۴۰,۰۰۰ تومان

دوربین کانن 1300D + 18-55mm III

دوربین 1300D جایگزین دوربین پرطرفدار Canon 1200D می باشد، این دوربین از سری دوربین‌ های مبتدی DSLR شرکت canon محسوب می شود. دوربین هایی که در این دسته قرار می گیرند به دلیل داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی های به روز دنیا در کنار قیمتی مناسب و همچنین قابلیت دسترسی آسان به تنظیمات دستی توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جذب کرده اند. در دوربین Canon 1300D  از سنسور CMOS با دقت 18 مگاپیکسل استفاده شده است. به علاوه این دوربین از پردازشگر تصویر قدرتمند DIGIC +4، بهره می برد اما باید توجه داشت قیمت دوربین Canon 1300D نسبت به نسخه پیشین خود افزایش داشته اما با این حال خرید دوربین عکاسی Canon 1300 یک گزینه مقرون به صرفه برای شروع است.

قرارگیری این سنسور پیشرفته در کنار پردازشگر قدرتمند DIGIC +4، سبب شده تا این دوربین بتواند حتی در شرایط دشوار نوری، تصاویری با کیفیت به ثبت برساند. در سمت راست بدنه این دوربین یک برآمدگی ایجاد شده که سبب شده 1300D راحت‌ تر در دست جای گیرد

همچنین canon در بدنه این دوربین از یک نمایشگر 3 اینچی LCD با رزولوشن 920K dot نقطه و چشمی اپتیکال استفاده کرده است. میزان ISO این دوربین بین 100-6400 قرار می گیرد و قابل گسترش تا 12800 می باشد. تصاویر در این دوربین بر روی کارت حافظه SD ذخیره می شوند. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین، نسبت به مدل قبلی خود هیچ تغییری نداشته است و همچنان از سرعت 3 فریم بر ثانیه بهره می برد. همچنین این دوربین از امکانات ارتباطی مناسبی نیز پشتیبانی می کند. سیستم wi-Fi و NFC دسترسی شما را برای مشاهده و انتقال فایل ها راحت تر می کند. Canon 1300D به گونه ای طراحی شده تا افراد مبتدی بتوانند به راحتی به تنظیمات این دوربین دسترسی داشته باشند. تکنولوژی فوکوس این دوربین از سنسور Cross-Type با سیستم تشخیص فاز 9 نقطه ای بهره می برد. منظره یاب این دوربین از نوع غیر فول فریم می باشد و 95 درصد صحنه را پوشش می دهد. مود های عکاسی مختلف قرار داده شده در این دوربین به شما اجازه می دهد تصاویری خلاقه به ثبت برسانید.

قیمت: ۱۶,۴۹۰,۰۰۰ تومان

نتیجه گیری

سعی کردم در این مقاله دوربین های کانن با قیمت مناسب رو معرفی کنم که توان خرید رو داشته باشید، اما قیمت هایی که برای هر دوربین کانن مشخص کردم ممکنه تغییر کنه و بهتره که در سایت های مختلف قیمت رو همیشه چک کنید. اگر قصد خرید دوربین عکاسی کانن رو داشتید حتما از یک فروشگاه معتبر مانند مکث شاپ خریداری کنید که قیمت مناسبی داره.

برای خرید دوربین عکاسی کانن می‌تونید به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://max-shop.ir/product/camera/canon-camera/

لینک مقاله در ویرگول

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا