علمی و پزشکی

کرونا منجر به نارسایی کلیه می‌شود؟

“کروناویروس تأثیر قابل توجهی در کلیه ندارد ؛ اما مواردی از نارسایی کلیه بعد از کروناویروس مشاهده شده است که ممکن است به دلیل عفونت های سیستمیک ناشی از دسترسی به سایر قسمت های بدن باشد. متخصص بیماری کلیه و مجاری ادراری گفت:

به گزارش ترند روز ، جواد احمدی در مورد اثرات کورو ویروس بر کلیه ها گفت: اگرچه کروناویروس تأثیر زیادی روی کلیه ها ندارد ، اما در برخی موارد می تواند باعث اختلال در الکترولیت شود که این هم نتیجه عفونت است و عملکرد کلیه. “

وی گفت: “كروناویروس هیچ تاثیری مستقیم بر كلیه ها ندارد.” نارسایی کلیه می تواند ناشی از یک عفونت سیستمیک باشد که در اثر دسترسی به سایر قسمتهای بدن با کورو ویروس ایجاد می شود.

خاطرنشان شده است که بسیاری از بیماران به دلیل ترس از عروق کرونا به پزشک مراجعه نمی کنند ، به گفته متخصصان کلیه و ادرار: “این افراد به دلیل عدم دریافت معالجه خود دچار مشکلاتی می شوند.”

احمدی خاطرنشان کرد: بیماران کلیوی ، دیابتی و فشار خون بالا برای جلوگیری از بیماری های قلبی باید از پروتکل بهداشتی پیروی کنند. بیماری کروناویروس.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین توصیه پزشکی که به بیماران کلیوی داده می شود این است که آنها باید به موقع دارو را مصرف کنند ، زیرا این امر بسیار مهم است. آنها همچنین باید پزشک خود را ببینند ، رژیم خود را آزمایش و پیروی کنند تا از پیشرفت بیماری جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی در مورد سیستم 4030 ، متخصصان کلیه و ادرار می گویند ، بیماران کلیوی رژیم غذایی متفاوتی دارند ، مانند سایر بیماران. ، دیگر. ما به مواد غذایی بر اساس وضعیت بیمار و میزان پروتئین مصرف شده توسط کلیه ، کلیه ، کلیه ، چربی ، اسید ادرار و غیره اشاره می کنیم.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا