علمی و پزشکی

کدام گروه‌های خونی بیشتر به کرونا مبتلا می‌شوند؟

طبق این گزارش شفافدکتر. قدیانی می گوید: مبتلا به کم خونی به این معنی نیست که شما مستعد ابتلا به عفونت های کوکسییدی هستید. ، این بیش از این صدمه می زند. به عنوان مثال ، بیماری عروق بیماری کرونا یکی از آن عواملی است که باعث می شود افراد بهتر از خود مراقبت کنند.

وی افزود: اما اگر نوع دیگری از کم خونی دارید ، می توانید مانند هر کس دیگری با مشورت پزشک و پیروی از توصیه های بهداشتی پیشگیری کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انواع خاصی از خون با خطر کروناویروس بیشتر است ، گفت: برخی از مطالعات نشان داده اند که گروه های خون در بیماران مبتلا به کروناوس کوچکتر هستند بطور کلی ” به نظر می رسد طبیعی است ، اما این افزایش اندک است و در برخی مطالعات نشان داده نشده است. به طور کلی می توان گفت که بین گروه های خونی تفاوت وجود ندارد یا اختلاف حداقل است.

وی با بیان اینکه مطبوعاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به این سؤال که آیا خون بیماری کرونا می تواند خون را فراهم کند ، توضیح داد: بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا نباید خون اهدا کنند ، این افراد پس از آن بهبود می یابند. بهتر است خون خود را بدهید. افراد فاقد بیماری قلبی عروق بیماری کرونا نیز باید خون اهدا کنند. زیرا بیمارانی هستند که به نتایج نیاز دارند و کمبود خون می تواند منجر به مرگ آنها شود. بنابراین ، من پیشنهاد می کنم که هر کس در جامعه سالم باشد و خون کرونری نداشته باشد ، اهدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا