علمی و پزشکی

آمار بی سابقه بستری کودکان و نوجوانان از ابتدای کرونا تاکنون/ مبتلایان به امیکرون در این گروه سنی چه علائمی دارند؟

به گزارش شفاف روژان، بدون دوستان و خانواده اش در بیمارستان کودکان مفید تهران بستری شد و از سردرد، گلودرد و کمردرد گفت. دختر 4.5 ساله ای که آمیکرون برای جشن تولد آماده کرده بود، خیلی ها مثل روژان در این بیمارستان و کلینیک کودکان؛ خانم قاسمی، سرپرستار بیمارستان گفت: حدود 3 درصد از تخت‌های بیمارستان اطفال ظرف سه روز پر می‌شود.

رئیس بیمارستان اطفال گفت: در بخش کوکوید و تنها حدود 6 تخت وجود دارد و سرعت پر شدن تخت بیشتر از موج پنجم همراه با ویروس دلتا است، اما کودکان بستری شده در بیمارستان بهتر از بستری شده بودند. .در موج پنجم.ریه های قوی نداشتند که نیاز به استفاده از تخت بیمارستانی داشت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از ابتدای شیوع کرونا، تعداد کودکان بستری در بیمارستان ها در سال گذشته کمتر از سایر گروه های سنی بوده است. اما در موج ششم، بروز کودکان و نوجوانان با افزایش مداوم افزایش یافت. در 2 سال اخیر به 4 درصد رسیده است. گروه سنی واکسینه نشده

بر اساس جدول وزارت بهداشت، کمترین تعداد بستری‌های با احتمال بروز علائم در هفته آخر دی و هفته اول بهمن ماه به تفکیک رده‌های ۴ تا ۳ سال با ۴ درصد، میزان بستری کودکان و جوانان زیر 1 سال 4 درصد، گروه سنی 6 تا 50 5 درصد سال، حدود 56 درصد تا 5 تا 5 سال و 5 درصد برای بیش از 2 سال است.

آمار بی سابقه بیمارستانی کودکان و نوجوانان از زمان شروع بیماری عروق کرونر/ بیماران مبتلا به آمیکرون در این گروه سنی چه علائمی دارند؟

رئیس بیمارستان کودکان مفید همچنین به باشگاه خبرنگاران جوان از 50 بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران خبر داد. آمار نشان دهنده نرخ بالای انتقال ایمیکرون است.

نوری پور گفت: طی ویزیت بیماران خارج از کشور با علائم بیماری قلبی، 4 کودک و نوجوان در اورژانس و 4 نفر در بخش اورژانس بستری شدند و تعداد افراد منتقل شده به بیمارستان تقریباً افزایش یافته است. در سه تا چهار روز گذشته دو برابر شده است.

از 25 دی تا 4 بهمن تعداد بیماران سرپایی در بیمارستان های تهران 6 برابر و در هفته اول بهمن 7.1 درصد بیماران قلبی بستری کمتر از 3 سال، 7.1 درصد برای بیماران متوسط، 4 تا 6 درصد برای بیماران بستری افزایش یافته است. میانگین سنی 2.1 درصد برای 4 تا 40 سال و بیش از 45 درصد در بیمارستان های زیر 40 سال؛ این آمار را توکلی، معاون باشگاه خبرنگاران جوان سازمان کرونا در تهران ارائه کرده است.

توکلی گفت: در هفته اول بهمن ماه 4 بیمار در تهران داشتیم که 6.3 درصد از بیماران قلبی منتقل شده در گروه سنی 40 تا 59 سال، 50 تا 60 سال 6.3، 60 تا 6 سال بوده است. سال 6.3 درصد، تا 3 سال 6.6 درصد و بالای 3 سال 4 درصد است.

به گفته معاون درمان مرکز کرونای تهران، گروه سنی مرگ‌ومیرهای قلبی در گروه سنی 4، 4 تا 3 سال صفر، 4 تا 4 سال 4، 40 تا 50 سال است. 4 درصد، 50 تا 60 سال 24 درصد، تا 60 2 سال 24 درصد، 6 تا 3 سال 26 درصد و بالای 3 سال 4 درصد در هفته اول بهمن ماه است.

جمالیان رئیس علوم پزشکی اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 90 کودک و نوجوان زیر 3 سال طی 4 روز به یکی از بیمارستان های استان اراک اعزام شدند.

پهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مرکز مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از تاریخ 6 بهمن ماه تعداد بیمارستان ها و بیمارستان های اورژانس مشهد برای گروه سنی زیر 4 سال اعلام شد. 5 سال است ٪، 5٪ تا 6٪، و 6٪. 6 سال 6.5 درصد، 1 تا 3 سال 5 درصد، 5 تا 5 سال 5 درصد و بالای 3 سال 1.5 درصد است.

اسحاقی فوق تخصص عفونی بیمارستان کودکان مفید تب، سردرد، گلودرد، تهوع، استفراغ، ضعف و بی حالی را از علائم کودکان مبتلا می داند. دیگران. آنها گفتند که کودکان در بیمارستان و مرکز پزشکی مفید بستری شده اند.

جماعتی، دبیر کمیته علمی کرونا باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تزریق دوز سوم در بزرگسالان و تزریق واکسن در کودکان و نوجوانان، دوری از آنها، پرهیز از جلسات جمعی و استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتشار ایمیکرون را توصیه می کنیم. .

ما باید مراقب خودمان باشیم، به خصوص کودکانی که بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر بیماری قلبی هستند.

دکمه بازگشت به بالا