علمی و پزشکی

کاهش حدود ۴۰ درصدی درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی

ترند روز / چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی وزارت بهداشت گفت: در گذشته از درآمد خصوصی دانشگاه علوم پزشکی کمک های فرهنگی به م institutionsسسات فرهنگی انجام می شد اما در مورد تاج گذاری درآمد بخش خصوصی کاهش یافته است حدود 40٪ ”

سیما سادات لاری ، در تاریخ 7 فوریه در دیدار با هیئت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت بیماری های قلبی ناشی از بیماری های قلبی اثبات شده است ، اظهار داشت: کرونا اثبات شده است که مدیران دانشگاه علاوه بر بحث علمی ، باید برای مدیریت آن در روابط اجتماعی شرکت کنید. این نیز یک آفت است.

معاون وزیر فرهنگ در خصوص کمبود بودجه برای مسائل اجتماعی و فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در گذشته صندوق آموزش دانشجویان نقش عمده ای نداشت اما با رویکردها و بحث های جدید سرانه افزایش می یابد بودجه فرهنگ و دانش آموزان. “

وی با اشاره به اینکه بودجه بهزیستی در مقایسه با بودجه فرهنگی بسیار ناچیز است ، اظهار داشت: باید با این شرایط دست افرادی را که کار فرهنگی انجام می دهند ببوسید ، شما فقط نباید دانش آموزان را یاد بگیرید بلکه دانش آموزان باید چند بعدی و در حوزه باشند فرهنگ ، تحقیق و فعالیتهای آموزشی.

لاری خاطرنشان می کند: “در گذشته ، بدهی مربوط به بخش فرهنگی از درآمد خصوصی دانشگاه علوم پزشکی بود ، اما در مورد مرکز عروق کرونا ، درآمد ناشی از وابستگی 40٪ نبود ، اما ما در تلاش هستیم که بودجه بخش فرهنگی در دانشگاه. “

معاون وزیر فرهنگ در مورد کمبود اتاق متاهل در دانشگاه های علوم پزشکی افزود: فقط 800 هتل برای دانشجویان متاهل در کشورهایی وجود دارد که نیاز را برآورده نمی کنند اما اکنون اولویت توزیع هتل ها به دانشجویان مجرد است ، زیرا آنها خانواده ها. “آنها اجازه می دهند فرزندانشان در اتاق نشیمن بمانند ، اما ما سعی می کنیم از طریق وام به دانشجویان متاهل وام مسکن ارائه دهیم.

وی همچنین درباره مخالفت با صدور مجوز اتحادیه دانشجویی تصریح کرد: فضای بدنه دانشجویی نباید تک قطبی باشد ، باید اختلاف نظر در مورد آرا برای تعیین فعالیت سیاسی در جهان دانشجویی وجود داشته باشد ، اکنون اشتیاق سابق در بین دانشجویان نیست ، مجوز باید باشد تسهیل شده

“افزایش حقوق دانشجویان و دانشجویان یکی از خواسته های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی است. امسال حقوق این گروه 50٪ افزایش یافته است اما روند پرداخت کمی کند شده است. اما این روند سریع پیش می رود ، “لاری گفت.

در مورد فعالیت های دانشجویی ، معاون وزیر وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: “نظرات برخی از دانشجویان هدر دادن پول است ، بنابراین تصمیم به طبقه بندی موارد گرفته شد. چاپ و حذف مطالب بی اهمیت و مزخرف. ساختار انتشار واضح است ، اما گاهی اوقات نقایص نیز دارای نقص است.

وی در پایان ، در مورد ورود 20 هزار واکسن روسی به کشور گفت: “در حال حاضر مشخص نیست که آیا این واکسن ها ایمن هستند و آیا واکسن در سراسر جهان موجود است یا خیر. واکسن های ایرانی در بهار سال آینده تولید می شوند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا