اقتصادی

پیش‌بینی ساعات پرترافیک جاده‌ها تا فردا

پیش بینی ساعات کاری در جاده تا فردا

معاون مركز اداري كشور گفت: مردم سعي كنند با توجه به وضعيت ترافيكي ساعات و برنامه خود را تغيير دهند تا از سفر برگردند و نوروزي و به شهر خود بروند تا شاهد كاهش تصادفات و كاهش تصادفات باشيم. مدیریت ترافیک. ”

مهدی مخبر در گفت وگو با ترند روز، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی و مشاهدات از محور مواصلاتی کشور، تردد در محور چالوس از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی احتمالاً بامداد فردا ممنوع است. رد آوریل) ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تردد در محور شمالی از جمله محور چالوس و بزرگراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب گزارش و تردد در دو محور در مسیر جنوب به شمال ممنوع است. . در میزان ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.
معاون مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از نظر ترافیکی و تداخل جوی گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز شمال به جنوب در محدوده تونل است. شماره 1 و حوزه روانشناسی بایجان. البته تداخل جوی در این مناطق گزارش نشده است.
مخبر ادامه داد: در سایر محورهای مواصلاتی محدودیتی برای تردد وجود ندارد، اما در محور قزوین – کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تردد در جاده بسیار زیاد است و تردد در سایر محورهای مواصلاتی بدون محدودیت ترافیکی متوقف شده است. تداخل آب و هوا
وی در خصوص پیش بینی و سناریوی احتمالی پیک پیک در محور شمالی تا فردا گفت: در محور چالوس از صفر بامداد تا ساعت 23 فردا در محور جنوبی تردد روانی پیش بینی می شود. اما در مسیر شمال به جنوب. از ساعت 8 صبح فردا به مدت یک ساعت در این محور گره ترافیکی وجود دارد. همچنین از ساعت 9 الی 14 و 16 تا 21 فردا در مسیر شمال به جنوب محور چالوس ترافیک نیمه سنگین پیش بینی می شود و یا حتی در این سوال تداخلی با هوای از پیش تعیین شده وجود ندارد.
معاون مرکز مدیریت راه های کشور افزود: به این ترتیب پیش بینی کارشناسان این مرکز برای محور هراز امشب صفر است و تا ساعت 23 فردا ترافیک نیمه سنگین در لاین جنوب به شمال و حدفاصل بین دو محور 21:00 صبح و فردا ساعت 9:10 صبح. بیش از 23 گره ترافیکی در این محور شمال به جنوب. همچنین برای محور فیروزکوه پیش بینی می شود فردا از ساعت 10 الی 11 در لاین جنوب به شمال گره ترافیکی وجود داشته باشد اما ترافیک روانی برای مسیر شمال به جنوب در محور فیروزکوه پیش بینی می شود. فردا در تمام ساعات
او گفت: “ما به همه توصیه می کنیم که ترافیک را به اشتراک بگذارند و سفر خود را به این ترتیب سازماندهی کنند.” پس بهتر است از همین امروز سفر برگشت خود را آغاز کنند و از نوروز تا 5 فروردین برای بازگشت برنامه ریزی کنند.
وی گفت: اگر چنین بازگشتی برنامه ریزی شود، بسیاری از سوانح رانندگی و تاخیر در مناطق مختلف کاهش می یابد. همچنین بر اساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی، در صورت ترافیک سنگین در یک محور، ممکن است محدودیت و ممنوعیتی برای تردد در آن محور وجود داشته باشد و اجرای این سیاست بسته به میزان تردد متفاوت باشد. .
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا