اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه های تهران-شمال، چالوس و هراز (شمال-جنوب) به تنها مسیر اکثر گره های ترافیکی (در مسیر رفت و برگشت) تبدیل شده اند.

به گزارش ترند روز، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشوری، تردد از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا زمان فوت وی ممنوع و تردد در این محور (شمال به جنوب) در این محور بسیار زیاد است. مناطق انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد از محور تهران – شمال (جنوب به شمال) و تردد از محور هراز (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و تردد سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) و آنجا در محدوده لاریجان، بایجان، وانا. ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک تأسیس شد.

وضعیت در دیگر محور شمالی نیز مشابه ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) در روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، بزرگراه رشت – قزوین، سراوان، رودبار و مناطق جنگلی شیرین سو و محور پردیس است. بزرگراه. – منطقه تهران جاجرود گزارش شد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، وضعیت سایر محورهای مواصلاتی نیز مشابه است. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در فلات تهران – فشم و بالعکس حدفاصل حاجی آباد به حاجی آباد. رودک، محور اردبیل – آستارا و بالعکس در محدوده گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان ذکر شده است.

البته شرایط جوی برای محور مواصلاتی متفاوت است به طوری که محور شمالی تداخل جوی ندارد و در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارندگی وجود دارد. ، استان خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، سامانه تردد شمار و بازرسی از راه های سراسر کشور، علاوه بر محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی نیز در اینجا باز است. در حال اجرا به طور معمول طی شبانه روز گذشته بر اساس اطلاعات دریافتی از سرشماری 2 تردد در محور روستایی نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش داشته است. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و اوج ترافیک بین 4 تا 5 ساعت است و مردم می توانند زمان مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا