اقتصادی

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

بر اساس آخرین گزارش وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور ، جاده های استانهای شمالی به مرکز با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو شده است و برخی از آنها “یک طرفه” شده است.

به گزارش ترند روز ، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی موسسه مدیریت راه کشور ، تردد وسایل نقلیه چیالی در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد سنگین در مسیر شمال به جنوب به مرزن آباد و هزار چم منطقه دارای این منطقه است تردد کشتی های هراز از جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، تردد زیادی در ضلع شمال شرقی محور هراز ، بین پارک جنگلی آمل تا محل تلاقی چالائو و مناطق علیمستان ، کهرود ، بیژن و گزنگ و محور فیروزکوه در شمال -جنوب وجود دارد. سمت منطقه شیرگاه سرخ کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و مسیرهای هوایی به منطقه دماوند برقرار است.

همچنین در بزرگراه رشت-قزوین بین پارک ملی به امامزاده هاشم و منطقه رودبار ، ترافیک سنگین در پردیس-تهران کمراد و جاجرود ، ترافیک نسبتاً سنگین ، جاده قزوین-کرج-تهران هشتگرد به ترافیک جهانی کمالشهر و منطقه کمالشهر در گلدشت گزارش شد ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله بین آنلاین ویلا و پل کلاک و در محور فشم تهران ، بین حاجی آباد و رودک ، ترافیک گزارش شده است.

با این حال ، طبق آخرین گزارش های هواشناسی ، مشخص شده است که محورهای فیروزکوه-چالوس و همچنین محورهای استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان وجود دارد و شواهدی از هراز ، جاده تهران-شمال و بزرگراه قزوین-رشت وجود دارد. تداخل هوا ندارد

طبق آخرین بیانیه ، ممنوعیت های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای مختلف به شرح زیر است:

الف) محور کندوان:

تردد های مختلف از ساعت 1 بعدازظهر جمعه 7 آنلاین تا 2 بعد از ظهر روز بعد از کرج و شروع بزرگراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع شد. بعد از مرزن آباد به کرج و بزرگراه تهران-شمال یک مسیر خواهد بود.

ب) محور هراز:

تردد های مختلف از ساعت 1 بعد از ظهر روز جمعه 7 اکتبر تا 2 بعد از ظهر روز بعد از تهران به آمل ممنوع شد و با بیانیه پلیس راهنمایی و رانندگی در آنجا. به صورت محلی ، سواری های مختلف اتومبیل از ساعت 15 شروع می شود. در همان روز تا ساعت 2 بامداد بعد از آب اسک ، مسیری به سمت تهران است.

توجه: با افزایش تعداد ترافیک و پایان نداشتن جاده ، برای رهاسازی بار ، از شرق به شمال و بالعکس ، محورهای چندال و هراز وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا