اقتصادی

نیروگاه خورشیدی ١٠ مگاواتی غدیر کوشک افتتاح شد

نیروگاه خورشیدی غدیر کوشکک 2 مگاواتی افتتاح و نصب شد.

به گزارش ترند روز ، بر اساس این بیانیه ، پروژه تولید برق فتوولتائیک خورشیدی غدیر کوشکک 2 مگاواتی دارای تجهیزات فنی بالاتری نسبت به پروژه های مشابه است و در عین حال از سایر پروژه ها کمتر است. هزینه سرمایه گذاری و در طول دوره کاربرد حدود 3 ماهی است که هرگز در کشور چنین نبوده است.

مدیرکل انجمن تأمین اجتماعی ارتش (SATA) در مراسم افتتاحیه گفت: “منطقه آفتابی به دلایل فنی که شما بیشتر از من می دانید یک چیز خوب محسوب می شود و من به ویژه علاقه مند به بحث در مورد توسعه شرکت های انرژی خورشیدی در کشور به دلایل مختلف. “من خسته شده ام.

نجفی پور با اشاره به سخنرانی مدیرعامل برق و انرژی غدیر بافق گفت: توضیحات آقای معصومی درباره آنچه در این پروژه اتفاق افتاده قابل ستایش است و امیدواریم پروژه 800 مگاواتی برای همکاری با شرکت سرمایه گذاری غدیر گرد هم بیاید.

وی به وزیر انرژی اشاره کرد و افزود: “من سخنان آقای محرابیان ، وزیر نیرو را شنیده ام که وی قصد دارد از تولید و توسعه انرژی خورشیدی حمایت کند ، که خوشحالم که می توانم کشور خود باشیم. و مدیرعامل گفت: سرمایه گذاری غدیر اجازه دهید کارهای جدی و م doثر انجام دهیم.

بر اساس این گزارش ، امیرعباس حسینی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر ، در افتتاح نیروگاه 10 مگاواتی غدیر کوشک بافق گفت: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در 50 سال آینده یکی از بزرگترین و مهمترین استراتژی ها است. مسئله و توزیع انرژی خورشیدی در کشورهایی مانند ایران اسلامو ، که بیش از 300 روز خورشیدی دارد ، بدین معناست که تمرکز بر تأمین برق در اولویت سیستم خورشیدی است.

وی ادامه داد: وزیر نیرو 10 هزار مگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر با غلظت خورشیدی را در مدت 4 سال به عنوان هدف اصلی وزارت نیرو تعیین کرده است و ما در غدیر آماده استفاده از آن خواهیم بود. بودجه برای ساخت 4 مگاوات برق خورشیدی نسل در 4 سال آینده. “

مدیرعامل غدیر در مورد مدیران شرکت گفت: مدیران شرکت سرمایه گذاری غدیر اغلب بازنشستگان ارتش هستند که تلاش آنها در 4 سال گذشته در طول جنگ بوده و حفاظت از کیان بر هیچکس پوشیده نبوده است. بنابراین ، وظیفه ما در سرمایه گذاری غدیر سرمایه گذاری به گونه ای است که بازده خوبی برای صاحبخانه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا