اقتصادی

۱۵۰ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک در خوزستان احداث می‌شود

ترند روز/ خوزستان قرارداد همکاری با شرکت برق منطقه ای خوزستان برای ساخت نیروگاه کوچک 150 مگاواتی منعقد شد.

قرارداد همکاری برای ساخت نیروگاه کوچک 150 مگاواتی بین شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت صافات انرژی یزد (صفاتکو) امروز یکم آذرماه امضا شد.

به گزارش ترند روز، بر اساس این تفاهم نامه به امضای محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و رضا جوادپور، مدیرعامل شرکت صافات انرژی یزد، ۱۵۰ مگاوات از نیروگاه کوچک با حداکثر ظرفیت تولید ۲۵. مگاوات ساخته خواهد شد.

در این تفاهم نامه آمده است که شرکت انرژی صافات یزد (صافاتکو) متعهد است با تامین دانش و تجهیزات، مجوزها و سرمایه گذاری های لازم را با تامین 150 مگاوات نیروگاه های مقیاس کوچک در شبکه برق منطقه ای خوزستان، تامین کند.

شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز متعهد است کلیه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه از جمله شناسایی و شناسایی محل امکان احداث نیروگاه و هماهنگی آن را فراهم کند.لازم در زمینه ارتباطات شبکه و خرید مطمئن برق مطابق با دستورالعمل توسعه. تولیدکنندگان کوچک نیز این کار را انجام می دهند.

بنا به درخواست دولت استان خوزستان در این تفاهم نامه، لازم است بلافاصله پس از امضای این تفاهم نامه، عملیات اجرایی پروژه آغاز شود تا پروژه حداقل 75 مگاواتی از اول خرداد 1401 آغاز و به شبکه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا