علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، وبدا گفت ، در اینجا متن پیام وزیر بهداشت آمده است:

سلام و درود بر روح فاتح حضرت امام خمینی (ره) و ارواح مطهر شهدا در هشت سال حفاظت قوی ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای “

اول از همه ، من فکر می کنم لازم است از ایمان قابل اعتماد رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم کشور محترم ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و در نتیجه ملت مسلمان ما که با بیماری قلبی ناشی از بیماری های قلبی روبرو هستند ، نقش مهم کارکنان بهداشت را افزایش داده است ، به ویژه پس از مجازات های استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور. مدیریت بیماری را پیچیده کند به N. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در زمان ارتباط مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که عزیزان ما بخواهند ، ما با کمک خدا بر مشکلات بزرگ غلبه کرده ایم.

امروز ، با شروع دولت سیزدهم و تمایل رئیس جمهور محترم برای حل مشکل و اولویت بندی مدیریت بیماری های قلبی برای کشور ، شکی نیست که ما می توانیم منتظر دریافت نعمت های حق تعالی باشیم. و در سایه همدردی و حمایت از ملت بزرگ اسرائیلی ایران. و همچنین حامیان سلامت ما می توانیم اقدامات موثری در برابر آن انجام دهیم.

امروزه ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه شرکای حوزه سلامت ، از جمله عزیزانمان و همچنین ارائه دهندگان خدمات در همه سطوح ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاستمداران و سایر نهادهای دولتی درگیر در جامعه داریم سلامت ، از امروز شروع می شود اولین گام در اجرای برنامه پیشنهادی با تمرکز بر مدیریت مسئولانه سطوح مختلف به طور معمول آغاز می شود.

احداث راه آهن در زمینه های مختلف ، از جمله بهداشت ، که در قالب یک سیاست کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی در این زمینه “استاد عالی چینگ های (مدظله العالی) اعلام شد ، اثری سیستمیک فعالان سلامت نسبت به آن به خوبی مشخص شده است.

من اشاره کردم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش بهداشت ، به عنوان متولی نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های قلبی ناشی از ؛ تکمیل واکسن جامعه تا 13 فوریه امسال به عنوان بزرگترین درخواست از رئیس جمهور ، به روز رسانی استراتژی های پیشگیری و جلب حمایت جامعه برای اجرای موثر ، موضوعاتی در زمینه بهداشت ، پزشکی ، آموزش و تحقیقات پزشکی مورد هدف قرار گرفته است. برای دستیابی به اهداف برنامه شناسایی و ارتقا دهید.

“البته ، این اهداف با یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، متخصصان ، مدیران و حسابداران مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وفادار و با انگیزه همراه خواهد بود. فشار.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا