علمی و پزشکی

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

به گزارش شفاف ، هفته گذشته ، حدود 300 نفر مبتلا به بیماری عروقی تشخیص داده شدند ، دو منطقه در Shijiazhuang و Xingtai در استان هبی ، جنوب هبی. پایتخت چین ، هفت روز قرنطینه سفارش داد. با این تصمیم ، بیش از 18 میلیون نفر در شرایط قرنطینه جدید قرار می گیرند.

براساس انجمن ملی بهداشت چین ، روز دوشنبه حدود 55 مورد بیماری بیماری کرونا قلب در این کشور وجود داشته است. یکشنبه بیش از 100 عدد است.

لانگ فانگ ، شهر اقماری پکن ، 4.9 میلیون نفر را در ساختمان های قرنطینه مستقر کرده و برای جلوگیری از شیوع ویروس دستور آزمایش عمومی داده است.

شیجیازژوانگ ، مرکز استان هبی ، همچنین با 82 مورد در روز یکشنبه ، بیشترین آسیب را در آخرین شیوع دیده است. این امر باعث شد مجمع عمومی استانی مجمع عمومی عادی سالیانه را لغو کند. این برنامه از 25 ژانویه آغاز شد.

منبع آخرین شیوع هنوز مشخص نشده است ، اما طبق روزنامه South China Morning Post ، عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در روستاهای اطراف Shijiazhuang دلیل اصلی این حادثه است. از دسامبر سال گذشته شروع می شود. برخی از بیماران ، علیرغم داشتن علائمی ، به جای یک بیمارستان دولتی تا 45 کیلومتر ، به یک بیمارستان محلی مراجعه کردند.

مقامات بهداشتی چین موفق شده اند موج اول تاج را به خوبی گره بزنند و هر از گاهی با شیوع بیماری روبرو می شوند.

آرنان کوی ، تحلیلگر موسسه گیوکال دراگونومیک ، در یادداشت تحقیقی نوشت که علت اصلی همه گیری وجود نقاط کور در مناطق روستایی استان هبی و مناطق محدود آزمایش کوید است. تاج در این منطقه.

طبق آماری از دانشگاه جان هاپکینز در چین ، بیش از 96600 نفر به بیماری عروق بیماری کرونا قلب مبتلا شده اند و در نتیجه 4700 نفر جان خود را از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا