علمی و پزشکی

آمار کرونا در ایران، ۱۲ آبان ۹۹/ تعداد فوت روزانه کرونا به ۴۴۰ نفر رسید/ شناسایی ۸۲۸۹ بیمار جدید

تعداد قربانیان در ایران به 35738 نفر رسیده است

: فتابنیوز:

سیما سادات لاری روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مربوط به ویروس کرونا و 19 مورد مرگ عروقی در کشور اعلام کرد: از دیروز تا امروز (4 نوامبر 2016) و طبق آخرین تعاریف ، 8000 289 بیمار جدید Covid 19 در کشور شناسایی و 3،023 نفر از آنها پذیرفته شدند. تاکنون تعداد 19 بیمار مبتلا به کوید در کشور به 628،780 نفر رسیده است.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 440 بیمار كوید 19 نفر جان خود را از دست داده و تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری به 35738 نفر رسیده است.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون 491،247 بیمار بهبود یافته یا در بیمارستان بستری شده اند. و 5315 بیمار مبتلا به Covid 19 نیز تحت این شرایط تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون 5422 آزمایش کووید 19 در کشور انجام شده است.

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد: تهران ، اصفهان ، قم ، آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، قزوین ، لرستان ، اردبیل ، خوزستان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد ، گیلان ، بوشهر ، زنجان ، ایلام ، خراسان رضوی ، مازندران ، چهارمحال و بختیاری ، البرز ، آذربایجان غربی ، آذربایجان مرکزی ، کرمان ، خراسان شمالی ، همدان ، یزد و کردستان قرمز هستند. همچنین استان های هرمزگان ، فارس ، گلستان و سیستان و بلوچستان به رنگ نارنجی و زرد است.

وضعیت کرونا در خراسان جنوبی

سخنگوی وزارت بهداشت درباره شیوع ویروس کرونا در جنوب خراسان گفت: پس از شیوع در جولای سال جاری ، ابتدای ماه آغاز شد. در اکتبر ، تعداد ویروس کرونا و موارد بیمارستانی در این استان افزایش یافته است و این روند رو به رشد شیب تندی دارد. ” در حال پیش رفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرهای بیرجند ، درمیان ، سرایان ، طبس ، فردوس ، قاینات و نهبندان در شهرهای قرمز این استان هستند و بقیه شهرهای استان در خطر کامل قرار دارند.

لاری اعلام کرد: حساب های بیرجند ، طبس و قائنات در لیست 46 حساب جدید است که از چهارشنبه به مدت 10 روز در گروه های دو ، سه و چهار نفر ممنوع کار می کنند این هفته. بنابراین لازم است از نزدیک بر اجرای موثر محدودیت های اعمال شده توسط مقامات استانی در این شهرها نظارت شود.

معاون بهداشت نخست وزیر گفت: میزان رعایت اقدامات بهداشتی در استان خراسان جنوبی 48 درصد است.

لاری اظهار داشت: هفته گذشته تعداد موارد خوب بستری در بیمارستان های استان خراسان جنوبی حدود 38 نفر در هر 100000 نفر جمعیت تخمین زده شد. همچنین ، تعداد مرگ و میرهای هفته ای ناشی از بیماری در هفته گذشته در این استان حدود 52 نفر در هر یک میلیون نفر است ، تعداد هر دو بالاتر از میانگین ملی .

وی افزود: گفته می شود مسافرت های مكرر خانوادگی و ترافیك بین مناطق شهری و روستایی در منطقه خراسان جنوبی مشكل اساسی در مدیریت بیماری های عفونی در این استان است.

معاون بهداشت نخست وزیر گفت: در حال حاضر 286 بیمار کوید در بیمارستان ها و کلینیک های این استان بستری هستند و 39 نفر نیز در بیمارستان بستری هستند. امکانات پزشکی فوری در بیمارستان به دلیل ضعف سلامتی. “

ما باید آگاهی عمومی را افزایش دهیم

“امروز بیش از هر زمان دیگر ، ما باید آگاهی عمومی را از توصیه های بهداشتی افزایش دهیم و از کارهای اجتماعی بالقوه مضر جلوگیری کنیم ، و امیدواریم که پایان شیوع بیماری کووید در با همکاری برای پیروی از اصول بهداشت و همچنین توسعه و تقویت مشارکت در چشم پشت ، “لری گفت. 19 به کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا