علمی و پزشکی

به دلیل شیوع نوع جدید کروناویروس، پروازها از انگلیس لغو شد

ترند روز / کرمان پس از اعلام وزارت بهداشت از نوع جدید ویروس کرونا در کشور “کنترل نشده” ، همه پروازها از انگلیس لغو شد.

به گزارش ترند روز ، بسیاری از کشورهای اروپایی روز یکشنبه پس از پیدا شدن گونه جدیدی از Covid برای پروازهای خود را به حالت تعلیق درآوردند ، به گفته مقامات ، سریعتر از سایر کشورها گسترش می یابد.

وزیر بهداشت مت هانکوک روز یکشنبه گفت “ویروس کرونا ویروسی جدید که دولت انگلیس را مجبور به قرنطینه کرد” 4 سطح در لندن و جنوب شرق انگلیس و تأکید کرد که “تمام محدودیت های انگلیس” از کنترل خارج شده است.

دولت در یک اعلامیه مطبوعاتی گفت که هلند برای کاهش خطر فشارهای جدید “از آنجا که صبح ممکن است” همه پروازها را از انگلیس از صبح یکشنبه تا سال نو ممنوع کرده است. در سراسر کشور گسترش یافته است.

دولت هلند می گوید از اوایل دسامبر مورد جدیدی از ویروس کرونا در یک مطالعه موردی در هلند پیدا شده است و تحقیقات بیشتری برای شناسایی موارد دیگر در حال انجام است.

در همین حال ، الكساندر كرو ، نخست وزیر بلژیك گفت بلژیك به عنوان “اقدام پیشگیرانه” ورود گردشگران انگلیسی به مدت 24 ساعت در روز دوشنبه را ممنوع كرده است ، اگرچه در صورت لزوم می توان این ممنوعیت را تمدید كرد.

“به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، ما تصمیم گرفته ایم پروازهای خود را از ساعت 24 نیمه شب از انگلیس به حالت تعلیق درآوریم و برای کشور ما نیز مهم است که همان کار را در یورواستار (قطارها) انجام دهد زیرا این همان چیزی است که او “، او گفت. این روش انتقال اصلی ویروس به کشور است.

لوئیجی دی مایو ، وزیر امور خارجه ایتالیا ، که در مورد زمان تحقق این ممنوعیت و مدت زمان آن اعلام نکرد ، گفت ایتالیا پروازهای خود را از و به انگلیس نیز متوقف خواهد کرد.

وزارت امور خارجه چک همچنین یک قرنطینه اجباری 10 روزه برای افرادی که از روز یکشنبه وارد انگلیس می شوند اعلام کرد.

هنکوک گفت: نرم افزار جدید ویروس کرونا ، که می تواند سریعتر از سایر گونه ها گسترش یابد ، بی ضرر است و فقط باید کنترل شود.

“تنها راه کنترل ویروس محدود کردن ارتباطات اجتماعی است و به طور کلی ، به ویژه در منطقه ردیف 4 ، همه باید مانند ویروس خود رفتار کنند و این ممکن است اتفاق بیفتد ، او روز یکشنبه گفت. ما می توانیم شیوع ویروس را کنترل کرده و از مردم محافظت کنیم.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد که لندن و بسیاری از جنوب و شرق انگلیس ، که موارد جدید ویروس کرونا وجود دارد ، تحت محدودیت های قرنطینه مانند سطح 4 قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا