اقتصادی

سوییس متهم به دستکاری ارزی شد!

وزارت خزانه داری آمریکا سوئیس را به لیست کشورهایی که نرخ ارز را دستکاری می کنند ، افزود.

در اقدامی که می تواند به اختلافات تجاری جدید منجر شود ، وزارت خزانه داری ایالات متحده سوئیس و ویتنام را به لیست کشورهایی که عمداً نرخ ارز را دستکاری می کنند ، اضافه کرد ، قانون آمریکا. دولت می تواند قیمت های تجاری بیشتری را در این کشور قرار دهد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده دو کشور را به دستکاری عمدی نرخ ارز برای دستیابی به برتری تجاری نسبت به ایالات متحده متهم کرده و گفته است که این رفتار ناعادلانه می تواند رشد را به خطر بیندازد. اقتصاد ایالات متحده و کارگران ایالات متحده وزارت خزانه داری ایالات متحده بار دیگر حق ایالات متحده را برای شرکت در مذاکرات دو جانبه تأیید کرده و خواستار مذاکرات دوجانبه برای رفع موانع تجاری ناعادلانه شده است.

ایالات متحده بارها سوئیس را به دستکاری عمدی نرخ ارز متهم کرده است. چنین اقداماتی باید تحت قانون تجارت و رقابت در سال 1988 انجام شود. پیش از این ، در طول جنگ تجاری ، وزارت خزانه داری ایالات متحده کمک کرد چین در این لیست قرار خواهد گرفت که به موجی از تعرفه های واردات چین تبدیل شده است. نام چین پس از اجرای اولین گام در توافق نامه تجاری از لیست حذف شد.

خزانه داری ایالات متحده همچنین شرکای تجاری عمده خود مانند چین ، آلمان ، ژاپن ، کره جنوبی ، ایتالیا ، سنگاپور ، تایوان ، تایلند ، هند و مالزی را ذکر کرده و ممکن است به نام آن اضافه کند. لیست. لیست سیاه وجود دارد. علی رغم اتهامات مقامات آمریکایی ، سایر کشورها به طور مداوم ادعاهای دستکاری نرخ ارز برای سود را رد می کنند و می گویند که آنها تابع قوانین بازار آزاد و تجارت جهانی هستند. آنها یک سازمان هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا