اقتصادی

اوضاع تامین نیازهای اساسی و ارزی کشور از زبان همتی

دولت بانک مرکزی با بیان اینکه نیازهای اساسی کشور به خوبی برآورده شده و الزامات ارزی توسط بانک مرکزی و سامانه نیما برآورده شده است ، افزود: مواد اولیه نیز موجود است.

به گزارش ترند روز ، عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرام خود اظهار داشت: “تلاش مداوم برای ایجاد بی ثباتی در بورس و ارز و ارز از ایالات متحده و متحدان آن نیست. جدید. ” هدف از این اقدامات بویژه سال گذشته ایجاد یک انتظار منفی از مردم برای تحقق اقتصاد کشور به زانو در می آید.

وی افزود: علی رغم فشار ، مشکلات و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است ، اما قطعاً به اهداف خود نرسیده است. اقدامات انجام شده برای منفجر شدن انفجار نقدینگی و ابر آلودگی با انتظارات خوش بینانه نیز ناموفق بوده است.

براساس دولت بانک مرکزی ، تورم در ماه اول سال در حال افزایش است ، به دلیل تاجگذاری و خوش بینی ، اقدامات انجام شده است. تلاش خواهد شد و هدف مقرون به صرفه ادامه خواهد یافت.

همتی ادامه می دهد: نیازهای اساسی کشور با موفقیت برآورده شده و نیازهای کشور از طریق بانک مرکزی و سامانه نیما برآورده شده است. و علی رغم کاهش درآمد معامله گران ، صرافی ها با کمک صادرکنندگان مواد اولیه و مواد اولیه تأمین می شوند.

وی در پایان گفت: “بانک مرکزی بر اساس ادامه تحریم های آمریکا برنامه های خود را اصلاح کرده است و ما اطمینان داریم که نفس کنونی زندگی و دولت فعلی ایالات متحده قصد ما برای نگه داشتن پول را به خطر نمی اندازد.” بانک مرکزی برای تقویت ثبات و جلوگیری از رکود ناشی از ارزش گذاری و کمک به ثبات و رشد اقتصادی و تولید اولویت هایی را تعیین کرده و خواهد گرفت. شرایط لازم برای ادامه رشد واریانس کلان ارز و بازار ارز.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا