اقتصادی

منع دسترسی به سایت‌های چند بانک از داخل ایران به خاطر تحریم‌های آمریکا

بسیاری از بانکهای آمریکایی و انگلیس اجازه نمی دهند که کاربران ایرانی به سایت های خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش ترند روز ، برخی از بانکها اجازه می دهند از طریق IP به وب سایت خود دسترسی پیدا کنند تا کدی موسوم به تحریم در سیستم مالی ایران یا IFRS ایجاد شود ، که قبلاً تهیه شده است. دفتر وزارت معادن ایالات متحده (OFAC). آنها به ایرانی ها نمی دهند.

بطور منظم بانکی

بانک انگلیس که در سال 1969 تأسیس شده و مقر آن در لندن است ، قبلاً توسط دولت آمریکا به دلیل تحریم های ایالات متحده علیه ایران و کوبا تأمین شده بود. “براساس این بانک ، خدمات بانکی Chartred در کوبا ، کره شمالی ، سوریه ، ایران و منطقه کریمه موجود نیست.

PNC Bank

این بانک آمریکایی که در پیتسبورگ پنسیلوانیا فعالیت می کند و به دلیل خدمات مدیریت املاک مشهور است ، اجازه دسترسی به سایت خود در داخل ایران را نمی دهد.

ایالات متحده بن Corp.

گروه بانکی مستقر در ایالات متحده مستقر در مینیاپولیس ، مینسوتا ، خدمات بانکی ، املاک و مستغلات و مالی را ارائه داده و IP های ایرانی را به دلیل تحریم های اعمال شده بر روی ایران مسدود کرده است.

گروه های گروه

این یکی از پنج بانک بزرگ آمریکایی است که به دلیل ارائه خدمات سرمایه در منهتن ، نیویورک شناخته شده است.

GP مورگان

در این بیانیه آمده است که بزرگترین بانک ایالات متحده و یکی از سه بانک بزرگ جهان به کاربران ایرانی اجازه نمی دهد به دلیل تحریم های اعمال شده توسط دفتر وزارت معادن به وب سایت های خود دسترسی پیدا کنند. در ایالات متحده.

این بانک با تأکید بر آمادگی خود برای تحریم های اقتصادی ایالات متحده ، گفت که اجازه دسترسی به سایت خود را از تحریم های غیر آمریکایی می دهد.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا