علمی و پزشکی

داروی تقلبی “رمدسیویر” با قیمت نجومی در بازار سیاه

معاون وزیر سازمان غذا و دارو گفت: داروهای “خاویار سرخ” موجود در بازار سیاه جعلی بوده و توسط محققان فروخته شده است. وی گفت: داروهای موجود در بازار مورد تأیید سازمان غذا و دارو نیست و مردم از تهیه آنها خودداری می کنند. .

به گزارش ترند روزمحمدرضا شانزناز با اظهار نظر در مورد این پرونده گفت: در این زمان داروهای قرمز خاویار با قرص های جعلی با قیمت های نجومی در بازار به فروش می رسد. این اقدام که قبلاً برخی از فعالان آن را انجام داده اند ، مورد احترام قوه قضائیه و نظم و انضباط قرار می گیرد و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: داروی فعلی رمدیسویر که از نظر برخی از مسئولان برای معالجه بیماران قلبی عروق کرونا ویروس مورد توجه قرار گرفته است با رهنمودهای زیر برای مدیریت رژیم غذایی وارد کشور شده و داروها و درست مثل هر داروی تجویز شده دیگر به معاونت تحقیقات پزشکی داده شد. ” سلامتی تأسیس شد و هیچ نمونه دارویی در بازار وجود نداشت و تمام نمونه های موجود در بازار غیر رسمی ، غیر مجاز و جعلی بودند.

قائم مقام وزیر غذا و داروی کشور با تأکید بر اینکه پتانسیل این دارو و مواد مضر آن در کشور وجود دارد ، اظهار داشت: شرکت داخلی ارتباطات از راه دور فن آوری برای تولید این دارو و پس از تأیید کمیته علمی Corona. ” در بخش تولید خواهد بود و نگرانی در مورد تهیه این دارو وجود نخواهد داشت.

به گفته اداره روابط عمومی وزارت بهداشت ، وی یادآور شد: هیچگونه داروی مفاصل روماتوئید در پروتکل بیماری عروق کرونا ویروس وجود ندارد و درخواست کرد پزشکان برای جلوگیری از این دارو و سردرگمی خانواده های بیماران جدا شده.

شانشانسان با اشاره به گزارش قاچاق مواد مخدر با قیمت های بالا از جمله Corona ، از عموم مردم خواست تا با اداره غذا و داروی دانشگاه در محل اقامت او بلافاصله با دیدن چنین مواردی

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا