علمی و پزشکی

کشف آمپول های تقلبی کرونا در تهران

: فتابنیوز:

طبق اعلام پلیس تهران ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی: شخصی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت که وی با شخصی ناشناس ملاقات کرده است که می گوید آمپول های پزشکی کرونا را در یک سایت سایبری می فروشد و پنج مورد را برای درمان همسرش دریافت می کند. آمپول ها در حسابی که وی ادعا کرده در حساب 20 میلیون تومانی قرار داده شده است ، اما وقتی او به بیمارستان مراجعه کرده و توسط متخصص معاینه شده است ، مشخص شده است که این آمپول ها تقلبی هستند و در صورت استفاده می توانند منجر به مرگ شوهرم

وی اظهار داشت: هویت متهم مشخص بود و با نظارت نشان داد که فروشنده با ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به فروش و تبلیغات متقلبانه می کند. ، متهم در مخفیگاه خود دستگیر و 14 مورد کلاهبرداری کشف شد.

کاپیتان پلیس فتا افزود: متهم در جریان تحقیقات مقدماتی ، با ارسال کانال ها و گروه های تلگرامی و اعضای چندین گروه بزرگ دارویی ، با اطلاعات متقاضی آمپول پزشکی اعتراف کرد. تاج ، آمپول های جعلی و تاریخچه قدیمی را به عنوان آمپول به آنها بدهید. ” مکمل کرونا شامل شده و فروخته می شود.

این میزبان اینترنتی توصیه کرد: کاربران همیشه در فضای باز هستند ، برای تهیه داروهای مورد نیاز فراموش نکنید که به داروخانه های معتبر و معتبر وزارت بهداشت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا