اقتصادی

حمایت از پلتفرم‌های داخلی که مولفه قدرت برای کشورند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بخش خصوصی رهبر توسعه و حافظ استقلال کشور است ، تاکید کرد: به منظور حل مشکلات این شرکت ها و رفع موانع در منطقه ، در روز آینده یک نماینده ویژه در زمینه شرکت های دیجیتال راه حل های سریعتر برای مشکلات بخش خصوصی

به گزارش ترند روز ، عیسی زارع پور در دیدار خود با فعالان و مدیران کسب و کارهای نوپا ، گفت که مشکلات کشور با تکیه بر دانش و فناوری های جدید قابل حل است. فعالان سخت کوش “زیرا شما پیشران توسعه و نگهبانان استقلال هستید. ما اکنون بستر مناسبی در کشور داریم که به بلوغ استقلال و دانش و مهارت نیروهای داخلی رسیده و مشکلات کشور را حل کرده است. در بسیاری از زمینه ها و ساخته شده جملات بی اثر بوده و به زمان تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم این بخش نقش مهمی در دولت جدید ایفا می کند و مرزهای کشور در فضا مکانهایی است که کاربران آن به طور فعال در آن کار می کنند. هرجا که به جوانان اعتماد کنیم و به دنبال آنها باشیم ، آنها تمایل ما را برای تبدیل شدن به یک قدرت و تولید نیرو و ثروت برای کشور تبدیل کرده اند و جوانان نخبه ما عنصری از قدرت ما هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه حل مسائل حقوقی در ابتدا گفت: برای حل این موضوع ما کارگروهی را در حمایت از قوه قضائیه ایجاد می کنیم و بر اساس تجربه ‘به عنوان قاضی ، انشاءالله این کار را انجام خواهیم داد. برای حل این مشکلات از طریق ارتباط. کسانی که در زمینه سایبری فعالیت می کنند باید از حقوق و تعهدات قانونی خود آگاه باشند تا بتوانند با آرامش و دیدگاه پایدار کار کنند. ما باید به دنبال ارتقاء موقعیت خود و حفظ استقلال کشورمان در این فضا باشیم و اگر یک شرکت پیشرو در فضای دیجیتال داشته باشیم ، مطمئناً می توانیم از روند مهاجرت نخبگان جلوگیری یا حتی آن را معکوس کنیم.

زارع پور با اشاره به ضرورت هوشیاری بیشتر در اقتصاد دیجیتال ، اعلام کرد که یک گروه کاری در بخش دولتی ایجاد می شود تا از تمام قابلیت های خود برای حمایت از اقتصاد دیجیتال استفاده کند. وی همچنین به وزارت فناوری و نوآوری دستور داد موانع حضور شرکت های نوظهور در بازار پایتخت را در نظر گرفته و راه حل هایی برای حل آنها ارائه دهد و ابراز امیدواری کرد که در یکی دو ماه آینده شاهد حضور اولین شرکت در بازار سهام

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا