اقتصادی

حمایت ۷۰ درصدی صندوق نوآوری از دانش‌بنیان‌ها برای عضویت در اتاق بازرگانی

رئیس مرکز نوآوری اتاق بازرگانی تهران از توافق در این اتاق با صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان عضوی از شرکت دانش بنیان در اتاق بازرگانی تهران خبر داد.

به گزارش ترند روز دکتر. سحر بانکدارپور در نشست مجازی آشنایی با ساختار، فعالیت ها و خدمات اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه این اتاق با 26 هزار عضو و 60 نماینده بخش خصوصی و دولتی به شرکت ها خدمات ارائه می کند، افزود: این اتاق در چهار بخش کشاورزی، صنعتی، معدنی و بازرگانی خلاصه می‌شود، اگر طبق قانون، بخش عمومی باید با این اتاق برای تدوین قوانین و استانداردها مشورت کند.

وی درباره خدمات اتاق بازرگانی تهران به شرکت ها گفت: ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مالیاتی، بیمه ای، تامین اجتماعی و گمرکی بخشی از خدمات این اتاق است، در حالی که در سطح بین المللی خدمات ارائه می شود. در منطقه. مانند اعزام و پذیرش هیئت های تجاری.

بنکدارپور با بیان اینکه اتاق بازرگانی تهران برای پایان نامه ها و مدارک تحصیلی کمک مالی می کند، ادامه داد: در مرکز اصلاحات اتاق بازرگانی تهران اعضا می توانند از خدماتی مانند تحقیق و توسعه سازمانی و تشخیص بهره مند شوند.

رئیس مرکز نوآوری اتاق بازرگانی از برگزاری نشستی بین شرکت های نوپا و شرکت های بزرگ فناوری برای توسعه بنگاه های دانش بنیان به عنوان جایگزین این صنعت خبر داد. طبق توافق صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان می توانند 70 درصد حق عضویت در این اتاق را از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کنند.

وی تاکید کرد: می توان از این زیرساخت ها برای توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

حاجی پور معاون توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی تهران در این نشست مجازی، اطلاع رسانی و اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه جذب اعضا و ساختار اتاق را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی تهران است. قدیمی ترین، در بیشتر موارد. موسسه ای قانونی و تمام عیار به مدت 140 سال پیش از این با به رسمیت شناختن عضویت خرده فروشان، بازرگانان، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات به این شرکت خدمات ارائه می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا