اقتصادی

حمایت ۷۰درصدی از شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه کامپوزیت لهستان

شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه اِکسپو کامپوزیت لهستان مشمول حمایت ۷۰ درصدی خوهند شد.

به گزارش ترند روز، نمایشگاه اِکسپو کامپوزیت (EXPO-KOMPOZYT)، یکی از ۱۰ نمایشگاه‌ برتر بین‌المللی کشور لهستان است که هر ساله با استقبال دانشمندان، مهندسین، پژوهشگران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و کاردانان حوزه صنعت کامپوزیت مواجه است.

این نمایشگاه فرصتی عالی، برای شرکت‌های فعال در صنعت کامپوزیت، جهت برقراری ارتباط با شرکای تجاری و مشتریان جدید را فراهم می‌کند تا محصولات، فناوری‌ها و خدمات جدید خود را به نمایش بگذارند.

دوازدهمین دوره این نمایشگاه در روزهای ۴ و ۵ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۲ و ۱۳ آنلاین ۱۴۰۲) در شهر کراکوف لهستان برگزار خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، شرکت‌های متقاضی برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از حمایت‌های شرکت در این رویداد بهره‌مند شوند. این حمایت‌ها شامل پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌ ویزا، هتل و کانتر شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان (بلاعوض) از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی و اعطای وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶ ماهه برای تمامی شرکت‌ها از طریق صندوق توسعه صادرات می‌شود.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا