اقتصادی

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت

در پی انتشار مطلبی با عنوان «تغییرات در کابینه رئیس جمهور» در خصوص استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرها، این اداره کل آن را تکذیب کرد و انتشار این مطلب را تشویق به انتشار آن دانست. کارکنان و مدیران وزارتخانه برای ساختن چهار نفر بدون ذکر میلیون ها خانه و دیگر اقدامات عمده در این منطقه.

به گزارش ترند روز، روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی با مدیریت مهندس رستم قاسمی همچنان در زمینه تامین مسکن برای ممتازان کشور در حوزه گردشگری، مسکن فعال است. و حمل و نقل عمومی.» چیزی از انگیزه کارکنان و مدیریت این وزارتخانه در انجام چهار میلیون ساخت و ساز و سایر اقدامات بزرگ در این بخش کم نمی کند.

به اطلاع شما بزرگواران ایران اسلامی و حضار می رساند، دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در سه ماهه پایانی تمامی مقاطع به طور کامل در سایت اطلاع رسانی این وزارتخانه منتشر شده است که حکایت از آغاز این رویداد دارد. و آغاز ارائه خدمات

استناد یک خبرگزاری رسمی به تلگرامی با عنوان گمراه کننده «اولین تغییر در کابینه اصلی» به دور از حد حرفه ای است و امید است به جای انتشار پرونده در چنین ذهنیتی از بازسازی اجتماعی گمشده. سرمایه و جلب اعتماد مردم.تلاش کنید.

به اطلاع شنوندگان و شهروندان می‌رسد مرکز اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی منبع انتشار اسناد و اطلاعات رسمی این وزارتخانه و همچنین جزئیات وزارت راه و شهرسازی می‌باشد. از این وزارتخانه هستند. روزانه از طریق این پایگاه منتشر می شود.”

به گزارش ترند روز، در چند ماه گذشته زمزمه هایی مبنی بر احتمال استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به دلیل بیماری منتشر شد و در مقاطعی در فضای مجازی منتشر شد.

گفتنی است، وزارت راه و شهرسازی به سرپرستی رستم قاسمی در نظر دارد در چهار سال آینده چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن راه‌اندازی کند که در طرح ملی کار گنجانده شده و به 3.6 می‌رسد. میلیون نفر. قبلا برای هر دو پروژه ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا