علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران فاش کرد: واکسن Covid 19 از مرکز بهداشت شبکه در شمیرانات با مجتمع تاریخی و فرهنگی نیاوران در آستانه این مجموعه نصب شده است.

مجتمع نیاوران به دلیل تعطیلی موزه در شرایط فعلی خود ، تصمیم گرفته است تا با اهدای بخشی از فضا ، گام موثری در کار اجتماعی به عنوان موزه بردارد. این امر برای مرکز بهداشت سمینار است که 19 اردوگاه آموزش واکسن …

این کار با هدف دستیابی به معاونت فرهنگی در مجتمع نیاوران با هدف همکاری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی فولیکول های موی مو انجام شد. -تاریخ تبدیل به موزه.

این اردوگاه در آستانه نیاوران برای خدمات رسانی به شهروندان دشوار است و معرفی دوزهای اول و دوم واکسن مطابق با اولویت ها و برنامه واکسیناسیون کشور ، نظارت بر شرایط و تمهیدات لازم انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک ، اندکی پیش از راه اندازی اردوگاه واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: وقتی بحران پیش بیاید ، همه نهادها باید از ظرفیت خود استفاده کنند. برای مقابله با بحران. آنها مانند سایر م institutionsسسات ، گاهی از مهارت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود زمینه فرهنگی جامعه استفاده می کنند و گاهی مهارت های خود را در زمینه فضا ، که می تواند یک اردوگاه درمان باشد ، استفاده می کنند. جالب توجه است که کاخ نوآوران و موزه دفاع مقدس ، همراه با وزارت بهداشت ، بخشی از مکان خود را به یک منطقه واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در محوطه این دو موزه یافت می شوند با امید جدیدی به این موزه ها می آیند و با این کار نقش اجتماعی و محیط موزه به شکلی متفاوت نمایان می شود.

این موزه از 6 آوریل 1400 کاملاً بسته شده است و بیشتر شهر قرمز است و دیگر نمی توان از آن بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا