برترین های ترند روزعمومی

بهترین کفش ورزشی برای پیاده روی

اگر می‌خواهید سالم و سرحال داشته باشید، باید ورزش کنید! یکی از آسان‌ترین ورزش‌هایی که هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد، پیاده روی کردن است. پیاده‌روی نه تنها بسیار راحت بوده، بلکه جزو ورزش‌های ارزان هم به حساب می‌آید؛ چرا که شما برای پیاده‌روی کردن به تجهیزات عجیب و غریب و چندان گران قیمتی نیاز ندارید.

مهم‌ترین ابزار برای انجام این ورزش، یک جفت کفش زنانه است. با پوشیدن کفشی که کاربری پیاده روی کردن داشته باشد، سلامت مچ پا، زانو، کمر و حتی چشم‌هایتان حفظ خواهد شد. اما بهترین کفش والیبال و کفش پیاده روی کدامند؟ در این راهنما قصد داریم ضمن بررسی اهمیت کفش والیبال و کفش پیاده روی ، بهترین مدل‌های کفش والیبال و پیاده روی و محبوب‌ترین و معتبرترین برندهایی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند را نیز به شما معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید

اهمیت کفش پیاده روی مناسب

برای پیاده‌روی و حفظ سلامت بدن خود تنها کافی است که بهترین کفش های پیاده روی زنانه و مردانه را بشناسید و با در نظر گرفتن مشخصات هر یک از آن‌ها و بر حسب سلیقه خود بهترین مدل را خریداری کنید. اصلی‌ترین دلیل خرید کفش پیاده روی این است که از پاهای شما در هنگام طی کردن مسافت‌های کوتاه و بلند محافظت شود.

از قدرت تحمل ضربات مداوم از پاشنه به پنجه پا برخوردار بوده، می‌توانند قسمت میانی و پاشنه پا را کاملاً در بر بگیرند و در عین حال به پنجه پا امکان حرکت دهند. پوشیدن چنین کفش‌هایی باعث می‌شود که پاها دچار آسیب و فشار نشده و ورزش شیرین پیاده‌روی به عامل اصلی پا دردهای شبانه شما تبدیل نشود!

The best sneakers for walking

بهترین مدل های کفش پیاده روی

– کفش آلترا مدل Torin 5

از دیگر بهترین کفش مناسب پیاده روی که در لیست ما رتبه چهارم را دارد، مدل Torin 5 بوده که نسبت به نسخه پیشین خود از لحاظ فوم میانی تقویت شده است. تقویت فوم میانی این محصول سبب شده که این کفش میزان راحتی بی‌نظیری برای پاها در هنگام پیاده روی کردن فراهم کند

. علاوه بر این، کفش مذکور به گونه‌ای طراحی شده است که پاها در آن در ثبات کامل قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود که شما با انتخاب این کفش و قدم زدن در مسیرهای طولانی دچار خستگی نشوید و بتوانید از پیاده روی کردن در فضای باز لذت ببرید! سیستم cushioning یا بالشتک‌‌گذاری در ساختار این کفش ازجمله مورد توجه‌ترین ویژگی‌های آن است.

کفش مرل مدل Merrell Fluxion

اگر به دنبال خرید کفشی هستید که وزن سبکی داشته باشد و بتوانید با آن سریع قدم بردارید، کفش مرل مدل Merrell Fluxion برای شما ساخته شده است! این محصول ضمن این که سبک و سریع بوده، بسیار راحت نیز می‌باشد و می‌تواند از پاها در برابر هرگونه فشار به خوبی مراقبت کند. طراحی شیک کمپانی مرل برای این محصول از جمله امتیازات آن به حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های که باعث شده است به لیست ۱۰ تا از بهترین کفش های پیاده روی راه پیدا کند، رویه مش و تی پی یو آن است. مش استفاده شده در این محصول به منظور سهولت در ورود و خروج هوا و همچنین جلوگیری از گرم شدن و تعریق پا مورد استفاده قرار گرفته است.

کفش ریباک مدل Reebok fluxlite

ریباک یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کفش‌های ورزشی در دنیا بوده که با ارائه این مدل جذاب برای بار دیگر قدرت خود را ثابت کرده است! کفش ریباک مدل Reebok fluxlite به عنوان دومین مدل از بهترین کفش های پیاده روی زنانه و مردانه، برای استفاده روزانه نیز مناسب می‌باشد. رویه کفش جزو مهم‌ترین بخش‌های آن است؛ چرا که اگر جنس پارچه آن استاندارد نباشد، پاها در محیط نامطلوب قرار گرفته و امکان نفوذ آب و رطوبت و در پی آن ایجاد بستری مناسب برای رشد باکتری و میکروب‌ها فراهم می‌شود.

جنس رویه این محصول از مش و الیاف مصنوعی بوده و از قابلیت گردش هوا و تنفس‌پذیری برخوردار می‌باشد. علاوه بر این، کفی داخلی کفش طبی و ضد باکتری بوده و در لایه میانی آن نیز از فوم ضد ضربه بهره‌گیری شده است.

کفش بروکس مدل ghost 14

آیا به دنبال کفشی هستید که راحت باشد؟ مقاوم باشد؟ زیبا باشد؟ کفش brooks ghost 14 را خریداری کنید! این محصول دارای زیره اسفنجی بوده و در برابر سایش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، زیره این کفش به عنوان دهمین مدل از لیست بهترین کفش های پیاده روی، آج‌دار است و از قابلیت ارتجاعی نیز برخوردار می‌باشد. از جمله نقاط قوت این محصول که تمرکز بیشتری روی آن است، محافظت از پا با ارتفاع ساق ۵ سانتی‌متری می‌باشد. کفی استفاده شده در داخل این کفش جذاب و خاص، طبی بوده و امکان تعویض آن نیز وجود دارد.

بهترین برند های کفش پیاده روی

اکنون که با ده مدل از بهترین کفش های پیاده روی مردانه و زنانه آشنا شدیم، ممکن است که معیار شما برای خرید، برند تولیدکننده کفش باشد. در لیست بالا کم و بیش با برخی از برندهای معروف کفش‌های پیاده روی آشنا شدیم اما در میان انبوه برندهایی که در زمینه تولید کفش‌های ورزشی و به ویژه کفش‌هایی با کاربری پیاده روی و استفاده روزمره فعالیت می‌کنند.

تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها هستند که نسبت به مابقی از هر نظر موفق بوده‌اند و توانسته‌اند در این بازار جایگاه مناسبی برای خود کسب کنند. در ادامه ۵ مورد از بهترین برند کفش پیاده روی که نام آن‌ها حتماً به گوش شما آشنا است را معرفی خواهیم کرد:

اسکیچرز

اولین کمپانی تولیدکننده بهترین کفش پیاده روی اسکیچرز بوده که اکثر علاقمندان به محصولات اسپرت اورجینال آن را می‌شناسند. این شرکت آمریکایی فعالیت خود را برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد و حوزه فعالیت اصلی آن تولید کفش‌های سبک و استاندارد برای زنان و مردان از سنین ۱۹ تا ۴۰ سال است. محصولات اسکیچرز علاوه بر آمریکا به کشورهای دیگری نظیر چین، مکزیک، برزیل و رومانی و… نیز صادر می‌شوند. محصولات تولید شده توسط اسکیچرز ازجمله پرفروش‌ترین کفش‌ها در بازار جهانی به حساب می‌آیند. این کفش‌ها نه‌تنها از پاهای شما مراقبت می‌کنند، بلکه با قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند سبب کاهش هزینه‌ها نیز می‌شوند و چه از این بهتر!

آدیداس

حتی کسانی که آن قدرها هم در پی خرید محصولات اورجینال نیستند، برند آدیداس را می‌شناسند! این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید کفش‌ها و محصولات ورزشی فعالیت کرده و با ارائه بهترین کفش های پیاده روی توانسته است سهم بزرگی از این بازار را به دست آورد. جالب است بدانید که ایده راه‌اندازی و تأسیس آدیداس برای اولین بار در سال ۱۹۲۰ توسط دو برادر جوان آلمانی به نام‌های رادولف داسلر و آدی داسلر در ذهن پرورانده و بعد در یک کفاشی کوچک در پشت آشپزخانه این دو برادر عملی شد.

اسیکس

برند اسیکس یکی از کمپانی‌های قدرتمند تولید بهترین کفش برای پیاده روی و دویدن در ژاپن بوده که علاوه بر کفش در زمینه تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی نیز فعالیت می‌کند. اسیکس معتقد است که «روح سالن در بدن سالم!» معنا پیدا می‌کند و در این راستا همواره کوشیده است بهترین‌ها را به بازار عرضه کند. کفش‌های پیاده‌روی و رانینگ عرضه شده توسط اسیکس به بازار با بهره‌گیری از فناوری‌های به روز و کاربردی به عنوان استانداردترین محصولات ورزشی شناخته می‌شوند. اگر به سلامت پاهای خود اهمیت می‌دهید، یک جفت کفش اسیکس مردانه برای خود بخرید و مطمئن باشید که هرگز پشیمان از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد!

نایکی

یکی دیگر از برندهای موفق در جهان در زمینه تولید محصولات ورزشی و بهترین کفش های پیاده روی، نایکی است. این برند محبوب با بهره‌گیری از لوگو و شعار جذابی که دارد به یک سمبل جهانی و حتی یک سبک زندگی اسپرت بدل شده و محصولات ورزشی خود را در سراسر دنیا به فروش می‌رساند. «فقط انجامش بده!»، نایکی با این شعار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن در ساختار کفش‌های ورزشی خود توانسته است در این حوزه به یکی از بهترین و قدرتمندترین برندها تبدیل شود.

دکمه بازگشت به بالا