علمی و پزشکی

بررسی روش‌های درمان کرونا با طب ایرانی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون ایمنی و بهداشت مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارشات مربوط به معاینه پزشکی بیماری عروق ویروس کرونا قلب با درمان ایرانی جلسه کمیسیون امروز

زهرا شیخی در گفت وگو با ترند روز ، درباره جلسه کمیسیون بهداشت امروز مجلس شورای اسلامی توضیح داد: “در این جلسه ، به عنوان رئیس کمیته پزشکی ایرانیان برای من در مورد اثربخشی طب ایرانی در پیشگیری و درمان بیماری ها ، به ویژه بیماری های قلبی گزارش داده اند. ” در این گزارش ، وضعیت طب سنتی در ایران و جهان و همچنین جلساتی که با وزارت بهداشت و معاونان آن برگزار شده است ، ذکر شده است. همچنین وضعیت دانشگاهها و دانشجویان و همچنین زمینه های آموزش و تحقیقات مرتبط با طب سنتی و ایرانی مورد بررسی قرار گرفت. در این گزارش پیشنهادهایی برای پیشبرد بحث پزشکی ایران در زمینه آموزش و پزشکی ارائه شده است.

وی افزود: “تحقیق در مورد مشکل کرونا و علم جهان و نحوه مقابله با آن در ایران و جهان و رئیس دفتر پزشکی ایران و معاون وی گزارش های مفصلی در مورد درمان طب ایرانی و موقعیت خود در دانشگاه پزشکی ارائه داده است. از اکتبر 1991 ، حدود 2315 مقاله در بایگانی های تحقیق یافت شده است. دانشگاه علوم پزشکی ایران.

به گفته شیخی ، در این جلسه همچنین معاینه پزشکی در کرونا با روش های درمانی ایرانی مورد بحث قرار گرفت. 4 پروژه تحقیقاتی ثبت شده و 19 آزمایش بالینی بررسی و تکمیل شد که تأثیر مثبتی بر تغییرات مختلف داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا