علمی و پزشکی

کرونا همچنان درمان قطعی ندارد / استفاده از ماسک در دستور کار همه باشد

به گزارش شفاف ، جلسه کمیته علمی ملی نظارت و پایش کووید 19 صبح امروز با حضور دکتر. قاسم جان بابایی ، معاون وزیر بهداشت ، دکتر فرید نجفی ، وزیر تحقیقات و فناوری ، دکتر حمیدرضا جماعتی ، دبیر کمیته علمی ملی کرونا و عضو کمیته های دیگر. بیمارستان قلب شهید رجایی در تهران برگزار شد.

استفاده از ماسک طبق برنامه همه است

در ابتدای این جلسه ، دکتر جان بابایی با بیان اینکه امروز جلسه نوزدهمین کمیته ملی علمی کووید با اساتید اخلاق پزشکی کشور برگزار شد ، گفت: مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به روند مثبت واکسن های ملی ، که همچنان ادامه دارد ، ما دروازه ای برای کاهش در بیمارستان ها ، تعداد بیماران وخیم و مرگ بیماران هستیم ، که نشانه خوبی است ؛ اما استاد این کمیته به مردم توصیه می کند رعایت دستورالعمل های بهداشتی در طول واکسیناسیون و استفاده از ماسک در برنامه همه عزیزان.

دکتر. جان بابایی به دستورالعمل های ملی پیوند بای پس عروق کرونا ویروس در بحث با پزشکان و بیماری عروق کرونا ویروس اشاره کرد: در موارد ضروری باید بر آنها تأکید شود. این بدان معناست که برخی از افراد از ترس ممکن است کارهایی را انجام دهند که لازم نیست.

موارد سرپایی نیازی به دارو ندارند

معاون سلامت نخست وزیر تصریح کرد: در موارد بیمار نیازی به دارو نیست؛ مردم عزیز ، بدانید که نکته استاد این است که در سطح بیمار نیازی به سی تی اسکن و آزمایشات معمول نیست و فقط پیروی از دستورالعمل های پزشکی کافی است.

Ramedsaver یک داروی بیمارستانی است

وی نحوه درمان بیماران کرونری در بیمارستان را متذکر شد: “معمولاً طبق دستورالعمل ، در صورت لزوم در اورژانس بستری می شوند.” در موارد بیمارستانی ، روند درمان به خوبی مشخص شده است. نکته ای که باید در درمان بیمارستان ها مورد توجه قرار گیرد این است استفاده از داروهایی که به عنوان داروهای ضد کرونا ویروس قلب شناخته می شوند ، محدود است و در برخی موارد به هیچ وجه در خانه جایی ندارد. این دارو یک داروی بیمارستانی است و در موارد نادر و شروع زودرس بیماری استفاده می شود.

کورتیکواستروئیدها باید به مدت محدود در بیمارستان تجویز شوند

وی با اشاره به اینکه استفاده از کورتیکواستروئیدها بسیار محدود است و در مطب ها و کلینیک ها فضا وجود ندارد ، جان بابایی گفت: کورتیکواستروئیدها باید در بیمارستان داده شوند و محدوده زمانی محدودی داشته باشند. در برخی موارد ذکر شده است عفونت های ناشی از قارچ های کشنده در نتیجه استفاده بیش از حد از کورتیکواستروئیدها هستند ، بنابراین مردم باید مراقب باشند که چنین عفونت های قارچی را بلع نکنند و از پزشک به دنبال دارو نباشند.

اهمیت استفاده مناسب از اکسیژن در بیماران بستری

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه مهمترین کاری که برای بیماران بستری انجام می شود استفاده صحیح از اکسیژن است ، گفت: در واقع اولین نکته کمک تنفسی است که توسط بیمار به عنوان یک پرستار ارائه می شود. اکسیژن مناسب ممکن است م effectiveثرترین درمان باشد و مرگ و میر انسان را به صفر برساند.

م effectiveثرترین درمان برای این بیماری واکسن است

وی در بیانیه ای از وزارت بهداشت ، همچنین با اشاره به اینکه مسائل روانی یکی از مواردی است که بر کیفیت مراقبت از بیماران تأثیر می گذارد ، گفت: مواردی مانند سلامت روان و رژیم غذایی سالم ، توانایی بیمار را در طول درمان افزایش می دهد. ”.

جان بابایی ، با بیان اینکه توجه ویژه به محدودیت مصرف مواد ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش مصرف مایعات از جمله مواردی است که اعضای کمیته علمی بر آن تاکید کرده اند ، تصریح کرد: درمان موثر به ویژه در بیماری واکسن است زیرا این بیماری ویروسی است و درمان آن بی خطر.

در نهایت ، معاون وزیر بهداشت کشور عدم درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب را به صورت عمومی از طریق تولید خانگی توضیح داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا