علمی و پزشکی

آغاز جلسه علنی مجلس/ گزارش کمیسیون بهداشت درباره علت انفجار کلینیک سینامهر در دستور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود ، گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بررسی انفجارها و آتش سوزی در بیمارستان را بررسی خواهند کرد. سینمای بیشتر در تهران.

به گزارش ترند روز ، جلسه علنی شورای مشورتی اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف از امروز (یکشنبه) آغاز شد.

بازنگری در برنامه های تقویت امنیت غذایی در کشور و رفع موانع تولید محصولات کشاورزی با توجه به مخالفت شورای نگهبان با طرح های تجدید ساختار صنعت خودرو ، بررسی لایحه حمایت از طبیعت که به دریای خزر پیوست شده است. توافقنامه چارچوب حفاظت از محیط زیست ، بررسی پیش نویس اصلاحیه و معرفی مقالاتی در مورد قانون پارلمان درباره رفتار نمایندگان مجلس و تعارض بر سر برنامه های مدیریت منافع در دستور کار قانونگذار کنونی است.

همچنین لایحه ایجاد سیستم مستقل تنظیم کننده نیروی برق ، بررسی لایحه کنوانسیون بازرسی کار ، بررسی لایحه تصویب شده توسط کنوانسیون بهداشت و سلامت (1981) (1981) (شماره 155 ) و پروتکل 2002 (2002) کنوانسیون ایمنی و بهداشت شغلی ، در میان موارد دیگر. این همان چیزی است که نمایندگان در نشست عمومی امروز خواهند گفت.

همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد تأیید درخواست برای تحقیق در مورد عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی ، بررسی وضعیت در زمینه استخراج ارزهای رمزنگاری شده و مبادلات داخلی در کشور را بررسی می کند. گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بررسی انفجار و آتش سوزی مورخ 1399.04. 10. کلینیک آنلاین تهران دستور کار نمایندگان امروز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا