علمی و پزشکی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی گوشتی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی گوشت از بینی اینشتین بیرون آمد. زیرا در نقاشی اینشتین مشخص است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز افراد مشهوری با بینی گوشتی هستند. ویژگی های اصلی گرفتگی بینی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

چگونه بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

احتقان بینی اغلب منافذ باز شود تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در گرفتگی بینی اغلب بسیار زیاد است. مجاری بینی بزرگ هستند و روی اکثر بینی های گوشتی ظاهر می شوند. نوک بینی در بینی گوشتی بزرگتر از سایر بینی ها است. گرفتگی بینی با گرفتگی بینی معمولاً گسترده استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد به گفته دکتر میشل لی نشان می دهد:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش چربی سنگین
  • تیغه های بزرگ و گرد

جراحی بینی چگونه است؟

جراحی بینی احتمالاً یکی از سخت ترین و تخصصی ترین جراحی های بینی استبه روی بینی گوشتی پوست ضخیم زیادی وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت مجاری بینی باید بسیار حرفه ای و ملایم انجام شود. هرگونه برداشتن نادرست بدن پوست منجر به آبریزش بینی می شود.

بخش مهمی از جراحی بینی تقویت مجاری بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. البته به دلیل این وزن ، فرد دچار استرس می شود برداشتن نوک بینی بعد از عمل بودن؛ زیرا ساختار بینی نیروی زیادی برای مقاومت در برابر نیروی گرانشی و جریان بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، پیوندها معمولاً به صورت مغز استخوان یا قفسه سینه ساخته می شوند. گاهی برای این رویداد غضروف مصنوعی برای بافت بینی استفاده می شود تا پایه زیر پوست بینی محکم و محکم شود. پس از این فرآیند می توان باله های بینی را جمع آوری کرد و استخوان های بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه را ایجاد کند.

آیا جراحی بینی باز می گردد؟

آیا جراحی بینی بسته است یا بسته؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و درمانگر در کلینیک بورلی هیلز ، شاید شما هم سوالی دارید که بدانید آیا جراحی بینی باز برای احتقان بینی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در حقیقت ، شما باید تفاوت بین جراحی بینی باز و بسته را قبل از توضیح آن بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، کوچکترین برش در ناحیه زیر صابون این اتفاق می افتد و جراح کمترین سطح دسترسی را به استخوان های بینی و اندام فوقانی دارد.

با این جراحی ، آسیب بسیار کوچکتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با کوچکترین تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. محدودیت های پایان این روش جراحی امکان جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. چون ورود بسیار محدود است.

جراحی بینی باز: با جراحی بینی باز ، پزشک متخصص با انجام تزریقات لازم در گوشه زبان و قسمت پایین بینی جراحی را آغاز می کند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای مورد نیاز در جراحی زیبایی بینی، با این تکنیک موجود است و جراح می تواند استخوان ها ، پوست و استخوان های بینی را تغییر شکل دهد.

از اطلاعات ارائه شده می توان گفت که جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، هرگز با جراحی بسته امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

دوره نقاهت جراحی بینی چقدر است؟

آگاهی از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا بعد از جراحی به خوبی آماده شوند. به گفته دکتر فانک گچ ، در باره 8 روزها برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی روی گوشت لازم استبه

بعد از 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن بخیه ها و برداشتن اسپینت یا گچ از بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله مراقبت های بعد از عمل شروع به بلوغ بیشتر از قبل می کند. با استفاده از چسب بینی و ادامه حرکات سبک می توانید بعد از 8 روز به سر کار برگردید.

تقریباً از هفته سوم شروع می شود 20 نی 30٪ تورم بینی و اطراف آن کاهش می یابد و تا هفته ششم ، 50 تا 60 درصد ظاهر بینی عاری از تورم و کبودی خواهد بود. توجه داشته باشید که ضربه ، فشار و بی توجهی بعد از جراحی بینی می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی اغلب با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات همه چیز به بهترین شکل ممکن ارائه شده است و هیچ گونه تأثیر منفی از دنیای واقعی بر روی این تبلیغات گذاشته نشده است. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از دیدن یک آگهی تصمیم به جراحی زیبایی می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق مربوط به جراحی را بدانید و سپس اقدام کنید. در ادامه ، ما نامزدهای جراحی زیبایی بینی را در نظر خواهیم گرفت:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • مردم واقعیت احتقان بینی را می دانند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در دنیای سخت و خطرناکی مانند بوکس و اتاق های ورزشی مانند آن نیستند
  • افرادی که می توانند مراقبت های بعد از عمل را دنبال کنند

دکتر. امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. به لطف تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله اشاره کنید.

منبع: سایت دکتر. امیرحسین محمدی مفرد

* اعلانات آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا