علمی و پزشکی

طرح شهید سلیمانی خط بطلانی بر پیش‌بینی مرگ ۱۲۰۰ نفری در ایران کشید

ترند روز / کرمان وزیر بهداشت گفته است که ما از مرگ کسی در هر جای دنیا راضی نیستیم: با همکاری همکاران و حامیان بهداشت حاج قاسم تعداد کشته شدگان طی 40 روز به یک سوم رسید و ما اجازه ندادیم این طرح برای پیش بینی مرگ 1200 نفر پیش بینی شود. .

دکتر. “سعید نمکی” عصر روز 15 دی ماه به یاد شهدای مدافع سلامت در کرمان ، در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: “با شنیدن خبر توسط سردار سلیمانی به شهادت رسیدم ، استخوانهایم سوخته است. “

وی درباره تشییع جنازه سردار سلیمانی گفت: در این مراسم عشق و علاقه به سردار سلیمانی موج می زند و من نمی دانم سردار سلیمانی با روح و قلب خود چه کرد اما افراد زیادی از هر کلاس و گروهی در خاکسپاری اجساد آنها شرکت داشتند.

نمکی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی بر ذلت دشمن و تحقیر تروریست های بین المللی افزود و کسانی را که فکر می کردند وی در کشتن این بزرگ مرد موفق خواهد شد ، افشا کرد و شهادت وی باعث افزایش وحدت مقاومت در جبهه شد.

وزیر بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی با بیان ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم گفت: امروز من هم بیماری قلبی دارم و دلم برای مردم تنگ شده است. من بهترین دوستانم را دوست داشتم و آنها را در بخش بهداشت از دست دادم. “

نمکی عشق را از ویژگی های سردار سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی قلبی پر از عشق و هیجان و قلبی سوزان برای این زمین و قلبی برای نیازمندان داشت.

وی اعتماد سردار سلیمانی را به عشق و علاقه خداوند بررسی کرد و گفت: سردار سلیمانی آنجا نبود ، او آرام و بی قرار بود از این رو در حافظه خدا ایمن بود و نمی توانست به درون خدا حرکت کند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: فروتنی ، خیرات و بی تفاوتی نسبت به دنیا از ویژگی های بارز سردار سلیمانی است و طی سالها به ابزارها و کراوات دنیوی روی آورد.

وی با یادآوری رفتارهای شخصی و اجتماعی سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی از نظر سیاسی بی طرف بود و موافقت کرد که در این چادر بایستد و آن رهبر بود.

نمکی در مورد موفقیت طرح شهید سلیمانی در برابر کرونا گفت: وقتی کرونا در کشور پراکنده شد ، ما در اوج تحریم ها بودیم و در تهیه تجهیزات پزشکی مشکل داشتیم. و ماسک ، اما خوشبختانه برای همه غیرت ، تلاش و شهامت فرزندان این زمین. اولین پیک به خوبی کنترل شده بود به طوری که مرگ ما کمتر از 40 و در 55 روز بود ما به بزرگترین صادر کننده ماسک ، اسلحه و ضد عفونی کننده و غیره تبدیل شده ایم و این عظمت جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد و نشان دهنده عدم توانایی کشورها در داشتن پول و تجهیزات بیشتر از ما است.

وزیر بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی افزود: این یک سازمان بین المللی شناخته شده است که در ماه نوامبر و دسامبر بیش از 1200 مرگ در روز تجربه خواهیم کرد ، اما بر اساس “تجربه من با بسیج این بود که ما از فرصت این نهاد برای طراحی پروژه استفاده کردیم.” و نام این پروژه را حاج قاسم سلیمانی گذاشتیم.

وی با بیان اینکه ما از مرگ کسی در هر جای دنیا راضی نیستیم ، گفت: “با همکاری دوستان حاج قاسم و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، تعداد کشته شدگان در کرونا طی 40 روز به یک سوم رسید و انتظار نداشتیم طی یک روز 1200 مرگ به هوش بیاید.

وی افزود: به سبک حاج قاسم که خانه به خانه به دنبال داعش می گشتیم ، خانه به خانه دیگر به دنبال ویروس کرونا می گشتیم و اکنون به همدردی و کمپین و مشارکت خود افتخار می کنیم. ما مردم هستیم. تعداد افراد آسیب دیده در این کشور به طرز چشمگیری کاهش یافته است. ” ما آفریدیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا