علمی و پزشکی

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی

ترند روز / گیلان رئیس اتحادیه انجمن های پزشکی بسیج که گفت مرحله بعدی پروژه شهید سلیمانی با گزینه های بیشتری اجرا می شود ، توضیح داد: در مرحله دوم این پروژه به دنبال تشخیص هستیم ما محکم هستیم ، یعنی باید بیماران Quid 19 را ببینیم و از آنها مراقبت کنیم. .

دکتر. شاهین محمد صادقی در مورد توفیق برنامه شهید حاج قاسم سلیمانی برای کنترل تاجگذاری اظهار داشت: موارد در مقایسه با کشورهای دیگر. ” لنا

وی با بیان اینکه گام بعدی در طرح شهید سلیمانی اجرای گزینه های بیشتر خواهد بود ، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم طرح پیشنهادی ، ما به دنبال تحقیقات بیماری فعال هستیم ، یعنی باید به دنبال بیماران کوید 19 باشید و از آنها مراقبت کنید. “

رئیس انجمن بسیج جامعه پزشکی ملی کشور که در مورد بدون علامت بودن بیشتر بیماری های قلبی صحبت کرد ، گفت: “علاوه بر تعریف فعال بیماران ما همچنین از افرادی که به بیمار نزدیک هستند مانند خانواده ، دوستان و همکاران مراقبت خواهیم کرد. ما باید آنها را آزمایش کنیم.

محمد صادقی در مصاحبه با شبکه باران ، بر لزوم شناسایی افراد در معرض خطر تأکید کرد: “افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند ، مانند مردان و زنان مسن ، بیماران قلبی و موارد زیر شیمی درمانی و غیره ” تا مردم را از جامعه جدا کند.

وی با بیان اینکه فاز بعدی پروژه شهید سلیمانی به زودی در استان توسعه و ابلاغ می شود ، افزود: خوشبختانه این طرح در استان گیلان روند خوبی دارد و وجود دارد روند جدیدی وجود دارد ، بنابراین باید بتوانیم تعداد کشته ها را به صفر برسانیم. ” موارد جدید را در سطح ملی و استانی کاهش دهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا