علمی و پزشکی

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان کشور بتوانند این کیف ها را در فروشگاه ها تهیه کنند. داروها و داروخانه ها ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل نهایی در مورد تأیید و توزیع و نحوه استفاده از خانه کرونا هستند تست ها کیتاپو

کیت آزمایش به عنوان یک روش غربالگری آنتی ژن برای بیماری کووید 19 عمل می کند.

برخلاف تست های PCR که اعلام آن بین 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن کووید در عرض 30 دقیقه در دسترس است ، اما دقت کمتری نسبت به تست های PCR دارد.

در حالی که دقت آزمایشات PCR آزمایشگاهی 98٪ است ، این آزمایشات 80٪ داخلی هستند.

رسانه های فرانسوی اثربخشی آزمایش های خودآزمایی در منزل را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و می گویند این آزمایشات ممکن است بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد حتی اگر آزمایش Quaid خوب باشد حتی بیشتر.

کار با این تست های واقعی در خانه آسان است. کافی است قسمت کوچکی از مخاط بینی خود را با آب موجود در کیسه ای که یک لوله نازک در دستگاه قرار داده است مخلوط کرده و آب آن را روی کیسه انتهایی نهایی قرار دهید تا در عرض 30 دقیقه نتیجه را ببینید.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این کیف ها را توسط فروشندگان می فروشند ، اما هیچ کدام تایید نهایی وزارت بهداشت را دریافت نکرده اند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأیید کرده است که استفاده از آزمایش های واقعی در خانه فقط برای افرادی که علائم کووید ندارند و بیش از 15 سال دارند ، قابل قبول است.

جروم سالومون ، رئیس کمیته گفت: طبق یورونیوز ، قیمت یک کیسه در فرانسه ، که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است که در آینده نزدیک به 5 یورو می رسد. شورای عالی فرانسه در مبارزه با Covid 19 چندین هفته به تحقیق درباره اثربخشی آزمایش خانگی در زندگی واقعی پرداخت تا اینکه در پایان مارس گذشته تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا