علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، دکتر. علیرضا زالی در کنار تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی مدیریت بیماری های کرونا تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در مورد وضعیت ترافیک شهر در در 24 ساعت گذشته ، وی گفت: میزان کاهش ترافیک شهر بر اساس آمار توسط پلیس راهور بیش از 59 درصد در طول روز و 70 درصد از ساعت 21 الی 4

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه شمال تهران کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران-قم و حمل و نقل جنوب تهران به 70 درصد رسیده است. این شماره.

زالی با بیان اینکه هرچه محدودیت ها از ابتدا بیشتر شود ، شرایط بهتر می شود ، گفت: با کمک و تلاش نیروهای امنیتی نظارت مناسب و مستمر بر این اعمال می شود محدودیت ها ، و به همین دلیل شرایط بهتری پیدا می کنیم. در این راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی که بر قدرت انتقام در تهران تمرکز دارند ، این محدودیت ها را کنترل می کنند.

به گفته وی ، اگر 3 هفته در بیمارستان بستری شوید و ویزیت بیمار وجود داشته باشد ، هرگونه تغییر در مرگ یک فرد به دلیل مداخلات مدنی و اجتماعی یک ماه تا 40 روز طول می کشد بین 10 تا 14 روز.

“مطالعه اپیدمیولوژیک ما نشان داده است که مداخلات در منطقه محوری ، تشخیص بیماری و کاهش نتیجه محلی این بیماری قبل از 40 روز کامل نخواهد شد ، بنابراین باید ما با صبر و حوصله منتظر خواهیم ماند ، “فرمانده مدیریت عملیات بیماری کرونا در تهران گفت. بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد برای مرکز ملی کرونا

زالی همچنین پیشنهادهایی را به شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه پارلمان ارائه کرد که در دوره بودجه است و گفت: “این طرح به نوعی ارائه شد مشاغلی که با خسارات مستقیم و غیرمستقیم روبرو شده اند شفاف بوده و در مواقع پشتیبانی

وی با اشاره به برخی شکایات شغلی گفت: “بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته حمایتی با تاخیر زیادی به آنها داده می شود.” پزشکی قانونی درگیر با دفاتر مختلفی نیز روبرو است.

فرمانده ستاد کرونا تهران که اعلام کرد بسیاری از مشاغل با وجود همه سختی ها ، تلاش خود را اصلاح نکردند و گفت: “این افراد کسانی هستند که باعث بیکاری نشده اند.” کارکنان بشردوستانه آن باید به شدت حمایت شوند. “

زالی عمده نگرانی های شرکت ها را اجاره و برگشت کنترل ها عنوان کرد و گفت: مشاغل را انتخاب نکنید.

وی همچنین با تأکید بر برخی مسائل مربوط به تأمین اجتماعی گفت: “برخی از بیمه شدگان برای بررسی صحت آزمایشات عروق کرونا ویروس خود باید به این دفاتر مراجعه کنند که برای ‘این موقعیت. ” در همین راستا ، پیشنهادی که امیدواریم بپذیریم قبلاً به ستاد ملی ارسال شده است. اگر فردی مریض باشد یا هر ساله سخت تلاش کند شغل خود را از دست ندهد یا با مشکل روبرو شود ، این درخواست تایید می شود.

وی افزود: همچنین برخی کنوانسیون ها باید بصورت خصوصی برگزار شود. امیدواریم مرکز تاجگذاری ملی پیشنهاد ما را که حفظ اجرای قانون پیامدهای قانونی دارد ، بپذیرد.

زالی ادامه داد: بسیاری از کنوانسیون ها به تصویب رسیده است و طبق قوانین کنوانسیون های آنها ، آنها باید حضور داشته باشند و نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم روشهای الکترونیکی. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا