برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

چه عواملی در قیمت لنز دهب تاثیر دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد افراد بسیاری زیادی طرفدار استفاده از لنز چشم رنگی هستند. چشم ها یکی از اجزای تاثیر گذار در صورت هستند که با تغییر رنگ و آرایش چهره بسیار زیبا تر و جذاب تری به ما می بخشد.

لنزهای رنگی 5 رنگ اصلی قهوه‌ای، آبی، سبز، طوسی و بنفش دارند. همچنین طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف که بین این رنگ‌های اصلی قرار دارند هم در انواع دیده می‌شود.

شرکت ها و برندهای بسیاری در زمینه ساخت و تولید لنز رنگی فعالیت می کنند .ترجیحاتی همچون  استایل زندگی ، آرامش و راحتی ، بودجه و بحث زیبایی شناسی در روند تصمیم گیری شما تاثیر می گذارد.

در این مقاله قصد داریم یکی از برندهای نام آشنا و با کیفیت لنز به نام «» را معرفی کنیم . در ادامه با “” همراه باشید تا بدانید : لنز دهب چیست ؟ قیمت لنز دهب به چه صورت است؟ و لنزهای رنگی دهب دارای چه خصوصیاتی هستند ؟ همچنین هر آنچه برای خرید لنز رنگی دهب باید بدانید را مورد بررسی قرار خواهیم داد . پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

لنز دهب چیست؟

جالب است بدانید که در دنیای لنز رنگی این برند تنها برند لنز چشمی می باشد که داری دو طرف رنگی است ؛ که این امر وجه تمایز این برند نسبت به دیگر رقبای فعال در حوزه ی لنز تماسی می باشد .

محصولات این برند از جمله معدود لنزهایی می‌باشند که تغییر رنگ بسیار زیاد و مشخصی در چشم ایجاد می کنند . لنزهای رنگی دهب بهترین پیشنهاد برای افرادی که دارای چشمان تیره هستند می باشد . دارای بافتی پیکسلی ، مانند چشم طبیعی بوده و بدون رگه می‌باشد و مناسب ترین لنز چشمی برای چشمان حساس هستند .

لنز های دهب از انواع لنز های رنگی دارای دسته بندی لنز های طبی و طبی رنگی هم هستند. لنز های طبی و طبی آرایشی و رنگی دهب دارای شماره هستند و از شماره چشم های منفی یک تا منفی ده و مثبت یک تا مثبت پنج را ارائه می دهند.

ویژگی‌های لنز دهب

– لنز رنگی و طبی رنگی دهب از جمله لنزهای رنگی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند.
–  کیفیت بالای این لنز ها در کنار رنگ های خاص و زیبای آن باعث محبوبت زیاد لنزهای رنگی دهب شده است.
–  از دیگر ویژگیهای لنز دهب درشت جلو دادن چشم می‌باشد که موجب شده طرفداران زیادی در این مدت کم پیدا کند
–  تنها بازار هستند که دارای دو روی رنگی می باشند. یک روی لنزهای دهب دور دار بوده که برای چشم های درشت مناسب است و یک طرف آن بدون دور است که برای چشمان متوسط استفاده می شود. طرف بدون دور لنزهای دهب رنگ روشن تری نسبت به طرف دور دار آن دارد. باید دقت شود ، لنزهای دهب برای چشمان کوچک و ریز مناسب نیستند.

–  لنز دهب لومیر گری از پر فروش ترین رنگ های لنز دهب می باشد.
–  لنز رنگی و طبی رنگی دهب تغییر رنگ بالایی ایجاد می‌کند و بسیار مناسب افرادی با چشمان تیره می‌باشد.

لنز طبی رنگی دهب

افرادی که دچار اختلالات بینایی در طیف نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم هستند می توانند با استفاده از لنز طبی رنگی دهب مشکلات بینایی خود را رفع نمایند.

لنزهای دارای تم های متنوع رنگی است که افراد با استفاده از آن ها می توانند چهره ای جدید و جذاب تر داشته باشند.

با تغییر رنگ در لنزهای طبی زیبایی دهب، تغییری در دید افراد به وجود نخواهد آمد و همچنان می توانند با استفاده از این لنزها بهترین و بیشترین وضوح دید را داشته باشند.

برای رفع مشکلات دوربینی و نزدیک بینی این لنزها بهترین گزینه هستند و می توانند کمک بسیاری در رفع اختلالات بینایی به کاربر نمایند.

لنزهای طبی رنگی دهب در انواع ،  و  تولید می شوند. که لنزهای روزانه و فصلی در بسته بندی پلیستر(پلاستیک) و لنزهای سالانه در بسته بندی ویال (شیشه) در بازار موجود است و کاربران می توانند تا زمان اتمام تاریخ مصرف لنزها از آن استفاده نمایند.

ویژگی های لنز رنگی دهب سری گلد :

– مدت زمان استفاده سری گلد لنز دهب 12 ماه

– دارای رنگ های کلاسیک و خلاقانه می باشد

– حاوی 38% آب بوده که سبب مرطوب شدن چشم می شود

– از ماده ای به نام هایدروژل تولید می شود

– لنز رنگی سالانه دهب سری گلد به دلیل بالا بودن قطر لنز برای چشم های درشت خیلی مناسب هستند

– لنز رنگی دهب دارای 29 طیف رنگی زیبا و جذاب می باشند که در میان آنها می توان به پرفروشترین رنگهای آن که لومیر بروان ، کت آی ، اسکای ، لومیر گری ، لومیر بلو ، سولیتر ، کرمی اشاره نمود .

– برند این لنز چشمی یکی از مرغوبترین و با کیفیت ترین برندها در میان لنزهای رنگی و طبی می باشد .

ویژگی های لنز رنگی روزانه دهب

– راحتی و رطوبت لازم را در طول روز برای چشم فراهم می آورد

– نیاز به با لنز رنی روزانه دهب کمتر پیش می آید

– رنگبندی بسیار متنوع و منحصر به فردی در بین لنزهای روزانه دارد

– به علت تعویض روزانه دیگر با مشکل چربی و پروتئین در سطح لنز روبرو نمی شوید .

تفاوت لنز رنگی دهب با دیگر لنزهای رنگی

– یکی از بارزترین ویژگی های لنزهای رنگی دهب که آن ها را از بقیه لنزهای رنگی متمایز کرده، این است که تنها لنز رنگی موجود در دنیا می باشد که میتوان از دو روی آن استفاده نمود (یک طرف دور دار و طرف دیگر آن بدون دور(.

– یک روی لنزهای دهب دور دار ، برای چشم های درشت مناسب هستند و یک طرف بدون آن برای چشمان متوسط استفاده می شود. طرف بدون دور لنزهای دهب رنگ روشن تری نسبت به طرف دور دار آن دارد. باید دقت شود، لنزهای دهب برای چشمان کوچک و ریز مناسب نیستند.

– لنزهای رنگی دهب برای چشمان تیره و مشکی مناسب هستند زیرا تغییر رنگ بالایی ایجاد می کنند.

– لنز دهب در هنگام استفاده بسیار راحت است.

– لنزهای رنگی دهب جهت استفاده برای چشم های حساس مناسب هستند.

– لنزهای رنگی دهب جلوه ی بسیار طبیعی بر روی چشم ها دارند.

– لنزهای رنگی دهب برای چشمان متوسط و درشت مناسب هستند​.

– لنزهای رنگی دهب دارای بیشترین طیف رنگی هستند و همین امر این برند را بی نظیر کرده است.

– لنزهای رنگی دهب دارای رنگ های کلاسیک و خلاقانه هستند.

خرید لنز رنگی دهب از فروشگاه دیالنز

دیالنز یکی از بزرگ ‌ترین فروشگاه‌ های لنز چشم کشور که با گستره‌ ای از کالاهای متنوع، برای کاربران خود «تجربه‌ ی لذت ‌بخش برای خرید لنز چشم  » را فراهم می آورد . دیالنز ارائه دهنده انواع ، و اصل و اورجینال در برندهای مختلف و معتبر موجود در سراسر دنیا می باشد.

مجموعه اولین عرضه کننده لنز دهب می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز دهب ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است.

برای راهنمایی بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز های دهب را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز رنگی دهب از فروشگاه اینترنتی دیالنز

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا

پیشرفت در دنیای مد و زیبایی و راحت زندگی کردن جزو اهداف اصلی کسانی قرار گرفته که به این مسائل خیلی اهمیت می دهند و می خواهند سبک زندگی خود را به طور کامل با این موضوع هماهنگ کنند. در بین انواع لوازم آرایشی و زیبایی که در بازار موجود است می توان به قیمت لنز چشم در کنار آنها اشاره کرد. این قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته که باعث می شوند نمودار آن در بین محصولات متغیر باشد.

خیلی از خانم ها در سرتاسر دینا و بخصوص ایران به دنبال یک زیبایی ایده آل برای نگاه و چهره خود هستند و برایشان تفاوتی نمی کند که چقدر قرار است بابت آن هزینه بپردازند. شاید شما م در ردیف همین افراد قرار داشته باشید و بخواهید علت این تغییرات در قیمت لنز را بدانید.

در ادامه به بررسی عواملی می پردازیم که به صورت مستقیم بر قیمت لنز چشم تاثیر می گذارند. عواملی همچون نوع مواد بکار رفته شده، کشور سازنده، تولید کننده و مدت زمانی که می توان از آن استفاده نمود. با ما همراه باشید :

تاثیر آستیگماتیسم بر قیمت لنز

لنزهای تماسی به لحاظ کارایی دارای انواع مختلفی هستن که از مهمترین آنها است که برای درمان آستیگماتیسم بکار می رود. قیمت لنز چشم در این نوع بخاطر یک سری ویژگی های خاصی که در طراحی آن وجود دارد معمولا بالاتر از نوع اصلاح کننده دوربینی و نزدیک بینی است. را نیز در جدول بالا که مربوز به لنزهای طبی است می توانید مشاهده نمایید.

تاثیر لنز زیبایی بر قیمت لنز چشم

برخی از افراد می خواهند در کنار جایگزین کردن لنز با عینک از زیبایی نوع رنگی آن نیز بهره مند شوند. برخی هم در کنار لوازم آرایشی خود از لنز رنگی استفاده می کنند. باید در نظر داشته باشید که بعلت فن آوری ساخت و بکار بردن نوعی مواد در ساخت این لنزها قیمت آنها نیز بالا تر خواهد رفت. بدست آوردن هر چیز با ارزشی هزینه ای دارد که زیبایی نیز از این قانون مستثنی نخواهد بود.

قیمت لنز چشم با زمان تعویض در ارتباط است

لنزها به انواع روزانه، ماهانه و سالانه تقسیم می شوند و هر مصرف کننده ای بنا به شرایط زندگی و فعالیت هایی که در طول روز مشغول آنهاست باید انتخاب کند. به طور مثال کسی که در یک محیط دارای گرد و غبار زندگی یا کار می کند بهتر گزینه برایش خواهد بود. این لنز بعلت تعویض روزانه می تواند بهتر عمل کند. هر چه تعداد این روزها بیشتر شود به طبع قیمت لنز چشم نیز بالاتر خواهد رفت. البته در مواردی هم مشاهده می شود که قیمت بالاتری دارد.

ماده سازنده در قیمت لنز تاثیر دارد

در گذشته لنزها برای اکسیژن رسانی بیشتر و بهتر به چشم از موادی به نام هایدروژل ساخته می شدند. امروزه هم اکثر تولید کنندگان از همین مواد برای ساخت لنز استفاده می کنند. در این میان کمپانی های مشهور آمریکایی و انگلیسی اقدام به تولید نموده اند که از مواد سیلیکون هایدروژل ساخته شده و می تواند تا5 برابر بشتر اکسیژن را از خود عبور داده و به چشم برساند.

قیمت لنز چشم در این محصولات دارای قیمت بالاتری نسبت به لنزهای هایدروژل است. توصیه می شود افرادی که دارای چشم های خشک و حتی حساس تری هستند از آنها استفاده کنند تا به مشکل خاصی بر نخورند.

بایستی بگویم که به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

لیست قیمت لنز رنگی سالانه دهب همواره بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف لنز رنگی مورد نظر خود را از سایت دیالنز در بخش مربوطه  مشاهده و با دیگر قیمت های لنز رنگی مقایسه کنید .

اگر می خواهید به طور دقیق از قیمت لنز مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید . لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

در پایان یاد آور می شویم لنزهای رنگی می تواند زیبایی چشمان شما را چند برابر کند اما استفاده از برندهای معتبر لنز بسیار حائز اهمیت است. همچنین نحوه نگهداری از لنزها و نیز استفاده از آنها مهم است.

دکمه بازگشت به بالا