برترین های ترند روزعمومی

قیمت انواع الاستومری با قیمت بروز

عایق الاستومری ساده نسبت به عایق‌های دیگر نظیر پشم شیشه و پشم سنگ گران‌تر است اما به دلیل بی‌نیاز بودن از پوشش‌های مضاعف جداگانه، عمر مفید بالا، بازدهی فوق‌العاده مطلوب، نصب سریع و کم‌هزینه و امکان چندین‌بار استفاده، عملاً بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

عایق کردن لوله‌های پلاستیکی به اندازه عایق کردن لوله‌های فلزی مهم است. لوله‌های پلاستیکی اعم از PE، HDPE، CPVC، PVC یا PEX اغلب در انواع ساختمان‌ها به کار می‌روند و روز به روز سهم بیشتری از بازار را از آنِ خود می‌کنند. لوله‌های پلاستیکی مورد اطمینان، ایمن و مقرون به صرفه بوده و هدر رفت انرژی کمی دارند.

لوله‌های پلاستیکی اغلب در لوله‌کشی‌های آب سرد و گرم ساختمان، فاضلاب، میعانات گازی و آب سرد استفاده می‌شود. لوله‌های پلاستیکی در اکثر این کاربردها درست مانند لوله‌های فلزی نیازمند عایق حرارتی هستند تا مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و از چگالش آن جلوگیری شود. ( مشاهده لیست قیمت عایق الاستومری )

اهمیت عایق کردن لوله‌های پلاستیکی

صرفه‌جویی در انرژی، صرفه‌جویی در پول است و رد پای کربن ساختمان را کاهش می‌دهد. عایق‌کاری موثرترین روش جهت صرفه‌جویی در انرژی برای تمامی سیستم‌های لوله‌کشی است. پلاستیک رسانایی حرارتی کمتری نسبت به فلزات دارد و با توجه به این موضوع اغلب افراد فکر می‌کنند که لوله‌های پلاستیکی نیازی به عایق ندارند.

اعمال عایق بر روی لوله‌های پلاستیکی هدر رفت گرما را تا 75 درصد کاهش می‌دهد. در مصارف سرد می‌توان با عایق‌کاری لوله از چگالش و یخ زدن آن جلوگیری کرد که این کار نهایتاً باعث حفظ ساختمان می‌گردد.

فوم الاستومری؛ عایقی ایده‌آل

حتماً این سوال برایتان پیش آمده که چه نوع عایقی برای لوله‌های پلاستیکی مناسب است؟ عایق الاستومری ساده یکی از مناسب‌ترین عایق‌ها برای لوله‌های پلاستیکی به شمار می‌رود. در صورت استفاده از چسب مایع برای نصب عایق توصیه می‌شود که به صورت مستقیم برای چسباندن عایق الاستومری به لوله از آن استفاده نکنید، البته استفاده از میزان کمی چسب برای پُر کردن درزها به لوله آسیبی وارد نخواهد کرد.

استفاده از بتونه‌ها و درزگیرهای مخصوص کافلکس نیز برای لوله‌های پلاستیکی بسیار خوب است؛ در این صورت می‌توانید از چسب مایع فقط در قسمت‌های بات-جوینت استفاده نمایید. همچنین به خاطر داشته باشید که در فضاهای باز حتماً عایق را با پوشش مخصوص بپوشانید.

عایق کافلکس (K-FLEX)

شرکت کافلکس (K-FLEX) یک شرکت ایتالیایی است که متریال‌ها و عایق‌ الاستومری انعطاف‌پذیر حرارتی و آکوستیک را تولید می‌کند. کافلکس جهت در دسترس قرار دادن هرچه راحت‌تر محصولات خود در سر تا سر جهان دارای امکانات تولید و پخش می‌باشد.

محصولات متنوع شرکت کافلکس (K-FLEX) باعث شده که این شرکت بتواند بخش قابل توجهی از بازار شامل ساخت و ساز، حمل و نقل، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر را در اختیار داشته باشد.

محصولات کافلکس توانسته به دلیل کیفیت بالا و بهره‌مندی از بهترین تکنولوژی‌های روز سهم بزرگی از بازار جهانی را از آنِ خود نماید. کافلکس توانسته تا نقشی برجسته در صرفه‌جویی انرژی و کنترل و کاهش گازهای گلخانه‌ای ایفا کند.

شرکت کافلکس در 63 کشور حضور دارد و مشغول تولید محصول است. کارخانه اصلی این شرکت در سال 1989 در شمال شهر میلان شروع به کار کرد و امروزه بزرگترین تولید کننده عایق‌های الاستومری در جهان است.

محصولات کافلکس دارای استانداردهای UNI EN ISO 9001:2015 و ISO 14001 بوده و همگی با کیفیت و اعتبار بالایی در بازار شناخته می‌شوند.

محصولات کافلکس (K-FLEX) همچنین نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست دارند، زیرا باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده، انتشار آلاینده‌ها را کاهش داده و پخش شدن گازهای گلخانه‌ای در جو را کاهش می‌دهد.

می توانید بهترین و ارزان ترین قیمت الاستومری در انواع مختلف را از شرکت پایدار انرژی پارس و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما بخواهید، در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید عایق الاستومری را از ما خرید نماید.

در زمینه و حیطه قیمت و لیست قیمت عایق الاستومری باید بیان کنیم که قیمت این عایق همه روزه به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور در حال نوسان و تغییر می باشد.

در این وبسایت و در این مقاله از پایدار انرژی پارس لیست قیمت مشخصی را در قسمت بالای صفحه برای شما درج نموده ایم که می توانید انواع و اقسام ضخامت ها و ابعاد عایق الاستومری لوله ای را مشاهده نمایید.

همچنین به منظور استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری و به دست آوردن لیست قیمت عایق الاستومری در بخش زیر تمامی عایق ها و محصولات فروشگاه اینترنتی عایق الاستومری خودمان یعنی مهار انرژی را در بخش زیر آورده ایم.

که شما میتوانید جهت انتخاب و بررسی انواع عایق الاستومری به لینک های زیر مراجعه و تمامی محصولات الاستومری را بررسی نمایید ، سپس به منظور خرید انواع عایق ها اقدامات لازم را انجام دهید.

به دو صورت می توانید از شرکت پایدار انرژی پارس عایق الاستومری را خرید نمایید ، نخست به این صورت می باشد که شما باید با یکی از شماره تماس های درج شده در این وبسایت در تماس باشید و بعد از تماس و استعلام قیمت به سرعت قیمت عایق مورد نظر شما در ابعاد و ضخامت و تناژ مربوطه در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد.

بعد از بررسی پیش فاکتور از جانب شما و سپس پرداخت پیش فاکتور به سرعت عایق الاستومری خریداری شده توسط شما مشتریان گرامی از انبار ما بارگیری و در مقصد در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل داده می شود.

دوم هم به این صورت است که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی  عایق الاستومری مورد نظر خودتان را خرید نمایید ، به صورت اینترنتی پرداخت انجام داده و به سرعت عایق الاستومری مورد نظر برای شما ارسال می گردد.

.

خرید عایق الاستومری

مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور می توانید انواع و اقسام عایق الاستومری را از شرکت پایدار انرژی پارس خرید نمایید و بالاترین کیفیت و مناسب ترین و ارزانترین قیمت خرید عایق الاستومری را از شرکت ما و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما به نام بخواهید .

اگر به دنبال خرید عایق با کیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت هستید می توانید در ساعت و روزهای کاری با شرکت پایدار انرژی پارس تماس بگیرید.

بهترین خرید عایق الاستومری را می توانیم با شرکت مهار انرژی و نمایندگی فروش ما پایدار انرژی پارس تجربه نمایید.

چرا که تمامی عایق های ما همراه با تخفیف ویژه و کیفیت عالی به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.

در نتیجه می توانید بدون داشتن هیچ گونه دغدغه از تمامی مناطق و شهرستان های ایران جهت خرید انواع عایق الاستومری کی فلکس ، پا فلکس ، سوپرفلکس و … با ما تماس بگیرید.

با ارتباط و تماس با شرکت ها و نمایندگی های ما می توانید بهترین و با کیفیت ترین عایقها را برای بهینه سازی صنعت و بیزینس خود از ما خرید نمایید.

فروش عایق الاستومری

فروش انواع عایق الاستومری از جمله عایق الاستومری شانه تخم مرغی ، عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری لوله‌ای و … محدود به تهران نمی باشند.

بلکه شرکت پایدار انرژی پارس به تمامی شهرستان ها انواع عایق الاستومری را به فروش می رساند ، ما فروشنده با کیفیت ترین و بهترین عایق های الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشیم.

شما عزیزان بدون داشتن هیچ دغدغه ای می توانید انواع عایق الاستومری را از ما خرید بکنید و مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را از شرکت پایدار انرژی پارس بخواهید.

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر هموار شرکت پایدار انرژی پارس با دایر نمودن یک فروشگاه اینترنتی خرید عایق به نام سعی نموده است که بهترین قیمت و بالاترین تخفیف را در محصولات خود شما عزیزان میتوانید به صورت اینترنتی  را خرید نمایید.

در کوتاهترین زمان ممکن در آدرس مقصد مورد نظرتان از ما تحویل بگیرید. بالاترین کیفیت و مناسشرکت مهار انرژی پایدار ساز نمایندگی فروش عایق الاستومری با احداث فروشگاه ، لیست قیمت عایق الاستومری را به روز و دقیق در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری و مشاهده لیست قیمت به فروشگاه عایق الاستومری ما مراجعه نماید.

شرکن پایدرا انرژی پارس در زمینه فروش عایق الاستومری در انواع مختلف از جمله : عایق الاستومری کی فلکس ، عایق الاستومری پافلکس ، عایق الاستومری ترکیه ای و عایق الاستومری ایرانی و … در سراسر کشور فعالیت گسترده دارد.

تنوع محصولات الاستومری ما بسیار زیاد از برخی از محصولات ما می شود به عایق الاستومری رولی ساده کی فلکس و عایق الاستومری شانه تخم مرغی ، عایق الاستومری لوله ی کی فلکس و پافلکس و …  اشاره نمود.

برترین فروشگاه عایق الاستومری را انتخاب کنید و خرید عایق الاستومری خود را در شیراز را با ما تجربه نماید و در شرکت ما فروش فوق العاده عایق الاستومری در شیراز  صورت می پذیرد و همراه با تخفیف ویژه عایق های الاستومری ما در شیراز به فروش می رسد.

در هر نقطه از ایران که هستید می توانید به منظور خرید عایق الاستومری در شیراز ، مشهد ، کرج ، قم ، اصفهان و … با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و در هر نقطه از ایران عایق الاستومری ما به فروش می رسد.

شرکت ما به دلیل وجود نمایندگی فروش عایق الاستومری در مناطق مختلف ایران در سراسر نقاط کشور محصولات عایق الاستومری خود را به فروش می رساند.

قیمت عایق الاستومری به دلیل نوسان ارز دائما در حال نوسان می باشد و تغییر می کند ولی شما کاربران گرامی به منظور خرید و استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری می توانید به فروشگاه عایق الاستومری ما مراجعه و قیمت روز و همراه با تخفیف ما را مشاهده نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

شایان ذکر است که بعد از خرید عایق الاستومری از شرکت ما اگر در تهران باشید طی یک روز کاری عایق الاستومری خریداری شده تحویل شما عزیزان می گردد و همچنین اگر در شهرستان های دیگر هستید طی 2 روز کاری عایق الاستومری در محل تحویل داده می شود.

در فروشگاه ما می توانید قیمت روز انواع عایق الاستومری کافلکس  و پافلکس را مشاهده فرمایید و سپس به صورت آنلاین و اینترنتی محصول خود را به راحتی خرید نماید.

 

دکمه بازگشت به بالا