برترین های ترند روزعمومی

قیمت گیربکس خورشیدی به چه عواملی بستگی دارد

روش های اطلاع از اصالت گیربکس SEW

در فروش یکی از مشکلات بزرگی که برای نمایندگان و فروشندگان ایجاد شده است ،  نوسانات قیمت دلار ، قیمت موتور گیربکس SEW را تحت تاثیر قرار داده است و همین باعث عامل  میشود که به اشتباه بعضی از فروشندگان فرض کنند که خود فروشنده هر روز قیمت را کم و زیاد میکند ، در حالی که کم و زیاد شدن قیمت گیربکس SEW  به دلار و قیمت روز آن بستگی دارد . اما ما این نوید را به مشتریان گرامی خود میدهیم که تمامی قیمت های اعلامی از سمت ما پایین ترین  قیمت گیربکس خورشیدی موجود در بین همکاران ما می باشد

به نقل از youtube.com  از مشخصات فنی قابل ذکر محصولات این است که این گیربکس ها دارای یاتاقان های ضد اصطکاک بوده و کاملا روغن کاری شده اند که در ترکیب با قدرت بالای موتور در مراحل خروجی باعث بهبود روند خواهند شد. موتور گیربکس SEW همچنین نسبت سرعت خروجی را کاهش می دهد و در نتیجه برای کاربرد هایی مانند آسانسور و بالابر مناسب خواهد بود. همچنین سیستم های آب بندی ویژه ای برای این محصولات در نظر گرفته شده است و روان کننده ها می توانند روی پردازش گشتاور آن اثر گذار باشند.

در موتور گیربکس SEW گشتاور قوی بوده و در برخی از سری های این محصول چرخ دنده های سیاره ای یا خورشیدی به کار رفته است. همچنین بخش گیربکس سیلیکونی و مارپیچی بوده است.همچنین چگالی قدرت در مراحل خروجی بالا می باشد. سیستم آب بندی و روان کننده های فردی در این سیستم سبب شده یک موتور گیربکس قدرتمند طراحی گردد.اجزای آن استاندارد بوده و به صورت منحصر به فرد نیز قابل تولید است و لذا کارایی موتور گیربکس اس ای دبلیو بسیار بالاست.

بعضی از سری های حال حاضر که به عنوان موتور گیربکس اس ای دبلیو معرفی می شوند دارای واحد های دنده ای سیاره بوده و یک راه حل ایده آل برای ماشین آلات با گشتاور بالا محسوب می شوند. همچنین فضای نصب در این موارد محدود است و به همین خاطر این موتور گیربکس جمع و جور و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین صرفه جویی در هزینه و بهینه سازی فضا با انتخاب محصولات کوچک تر و فشرده تر ممکن است و لذا اندازه این محصولات را نمی توان به سرعت یا میزان گشتاور آن نسبت داد.

 برند اس ای دبلیو یک درایو یا کامل را ارائه می دهد که اجزای آن به طور مطلوبی با یکدیگر هماهنگ هستند. همچنین بار های شعاعی بالاتری در مقایسه با سایر محصولات دارند. همچنین کوچک و فشرده بودن این موتور ها باعث می شود تا عناصر میانی مانند فلنج آداپتور و کوپلینگ مورد نیاز نباید.همچنین این محصولات تضمین شده بوده و سازگاری مطلوبی با نرم افزار های مختلف نشان داده اند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو به دلیل واریانس زیاد چرخ دنده و در انتهای ورودی دقت درجه بندی شده ای قرار دارد. زمان تحویل و ارائه ی این محصول نیز کوتاه است و به صورت استاندارد نیز تهیه می شود. همچنین مدل های سه بعدی از محصولات این برند در دسترس است که می تواند نتایج درخشانی را از آن انتظار داشت. اجزای مختلف موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ به صورت کامل بوده و خدمات پس از فروش این برند در سراسر جهان گسترده است.

در بازار صنعت ، انواع مختلفی از گیربکس ها وجود دارد اما همه نام را به وفور شنیده ایم. این برند نام آشنا از جمله برند های معتبری است که در زمینه تولید انواع موتور گیربکس فعالیت کرده و بیش از 80 سال در این زمینه پرچمدار می باشد.کیفیت و طول عمر راز بقای این برند در بازار می باشد به طوری که بسیاری از کارشناسان این حوزه بر این باورند که برند اس ای دبلیو جزو بهترین های بازار به شمار می رود. وجود انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎تضمینی برای این ادعا خواهد بود.

اطلاع از اصالت محصولات SEW با توجه به ابزارهای تولید شده توسط شرکت اس ای دبلیو اصلا کار مشکلی نمی باشد ، فقط کافی از طریق یکی از روش های زیر و وارد کردن سریال نامبر محصول از روی پلاک محصول ، اطلاعات کامل شامل سری گیربکس ، سال تولید ، مدل و دور خروجی را دریافت نمایید

یک شرکت فعال در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در حال پیشبرد برنامه‌های خود برای توسعه یکی از بزرگ‌ترین مزارع خورشیدی در ایالات‌متحده در زمین‌های متعلق به بیل گیتس در شهر مدیسون کانتی است. این مزرعه خورشیدی ۱۰ هزار هکتاری در نزدیکی پلاموود ساخته خواهد شد و هزینه ساخت آن حداقل یک‌میلیارد دلار خواهد بود. این پروژه که Oak Run نام دارد در مراحل اولیه خود است و شرکت Savion مستقر در کانزاس سیتی می‌گوید احتمالا تابستان آینده این درخواست به هیات نظارت بر انرژی، آژانس ایالتی که ساخت منابع جدید برق را تایید می‌کند، ارائه خواهد شد. به گفته این شرکت، اگر همه چیز خوب پیش برود و پروژه تایید شود، ساخت و ساز آن احتمالا تا سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ آغاز نخواهد شد.

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، برگرفته از Dispatch در ماه ژوئن، شرکت Savion گزینه‌ای برای خرید مزرعه ۶۳۰۰ هکتاری بیل گیتس در مدیسون کانتی دارد. این در حالی است که با سایر صاحبان املاک اطراف آن نیز قراردادهایی امضا شده تا به این پروژه بزرگ ملحق شوند. سارا موزر، مدیر توسعه شرکت Savion در بیانیه‌ای گفت: ما مشتاقانه منتظر توسعه پروژه‌ای هستیم که بتواند انرژی را بدون انتشار کربن تولید کند و در عین حال ثبات مالی را برای مالکان زمین به همراه داشته باشد و مزایای گسترده‌ای را برای مدیسون کانتی فراهم کند.

به گفته شرکت Savion، این پروژه که انتظار می‌رود عمر عملیاتی آن ۳۵ سال باشد، می‌تواند طی این زمان تا ۱۶۰۰ مگاوات برق تولید کند که برای تامین انرژی حدود ۳۴۲ هزار خانوار در ایالت اوهایو کافی است. این میزان تولید هم‌تراز با برخی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های این ایالت است.

برخی سوابق این املاک ۶۳۰۰ هکتاری را مستقیما به بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت منتسب نمی‌دانند و سوابق نشان می‌دهد شرکت  Midwest Farms از لوئیزیانا، مالک واقعی این زمین‌های کشاورزی است که متعلق به گیتس است. وب‌سایت Dispatch در آن زمان گزارش داد که شرکت میدوست فارم بیش از ۵ هزار هکتار را به قیمت ۱/ ۲۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۹ خریداری کرده است و مابقی اراضی در سال ۲۰۱۸ به مبلغ بیش از ۲ میلیون دلار خریداری شد. برخی رسانه‌ها بر این ارتباط تاکید می‌کنند و مقامات شهر مدیسون کانتی نیز گفته‌اند می‌دانند گیتس مالک این املاک است.

اعلام پروژه Oak Run نشان‌دهنده گام دیگری در رشد مزارع خورشیدی در ایالت اوهایو است که دارای بیش از ۴۰ مزرعه در برخی از مراحل توسعه است. این در حالی است که آمازون غول خرده‌فروشی به تنهایی پشت ۱۶ پروژه مزرعه خورشیدی قرار دارد، اما در صورت ساخت Oak Run این مزرعه بزرگ‌ترین در اوهایو و یکی از بزرگ‌ترین‌ها در ایالات متحده خواهد بود. پروژه خورشیدی عظیم دیگری در شمال غربی ایندیانا به نام Mammoth Solar  بالغ بر ۱۳ هزار هکتار را اشغال خواهد کرد. سایت Oak Run در حدود ۵/ ۴ مایلی جنوب پروژه خورشیدی مدیسون فیلد واقع شده که شرکت Savion در حال توسعه آن است. انتظار می‌رود ساخت این پروژه در ماه اوت آغاز شود.

شرکت Savion می‌گوید اندازه و طراحی نهایی Oak Run به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از آن جمله می‌توان به تعداد مالکان زمین برای مشارکت، بازخورد جامعه، الزامات قانونی و تلاش‌ها برای به حداقل رساندن تاثیر پروژه بر جامعه اشاره کرد. این شرکت می‌گوید این پروژه در طول عمر خود بین ۲۴۲ تا ۵۰۴ میلیون دلار درآمد مالیاتی ایجاد خواهد کرد.

این مطلب برایم مفید است 0 نفر این مطلب را پسندیده اند

دکمه بازگشت به بالا