اقتصادیبرترین های ترند روز

وام روی طلا چگونه است

شرایط وام طلا چیست؟

انواع مختلف وام‌ها در موارد مختلفی مانند میزان سود، مدارک مورد نیاز، تعداد اقساط و… با یکدیگر تفاوت دارند. در هر وامی شما یک ضامن نیاز دارید. گاهی اوقات ضامن شما سپرده و سرمایه شماست، گاهی اوقات هم یک شخص ممکن است ضامن شما شود. این در صورتی است که در وام طلا ضامن شما طلای شما است و یک  به شمار می‌رود. طلایی که ممکن است در صندوق و کشوهای خانه باشد و مدت زیادی هم از آن استفاده نشود. اما شرکت طلای جم این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون فروش طلا، وجه نقد خود را دریافت نمایید.

دریافت وام فوری شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. شما می‌توانید معادل طلایی که به ضمانت می‌گذارید وام و تسهیالت مالی دریافت کنید. این پرداخت هیچگونه ضامن، چک یا سفته‌ای نیاز ندارد. در ادامه به توضیح شرایط این وام ساده و بدون ضامن می‌پردازیم.

How is a loan on gold

وام به طلا برای چه کسانی مناسب است؟

  • آنهایی که ضامن کارمند ندارند.
  • کسانی که فرصت یا حوصله بروکراسی بانکی و ادارای را ندارند.
  • افرادی که طلا دارند، اما مایل به فروش آنها نیستند.
  • کسانی که برای مدت کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • آنهایی که چک کارمندی ندارند.
  • آن دسته از افرادی که فرصت زیادی برای تامین وجه نقد مورد نیاز خود ندارند.
  • آنهایی که شرایط خاص برای دریافت وام بانکی را ندارند.
  • و….

شرایط وام با طلا دریافت یک روزه چیست؟

در شرکت طلای جم وام به طلا ساده‌ترین مراحل را دارد. برای دریافت این وام یک روزه کافی است که:

  • طلای خود را به عنوان ضمانت نزد شرکت قرار دهید
  • سپس براساس میزان طلای خود وجه نقد به عنوان وام دریافت کنید.

بازگردان وام با طلا دریافت یک روزه چگونه است؟

بازگردان این وام‌ها با شرایطی عالی، و برحسب انتخاب شما از یک تا 18 ماه قابل تغییر هستند. شما می‌توانید با پرداخت هر قسط به همان میزان از طلای خود را از طلای جم دریافت کنید. برای مثال زمانی که یک سوم از مبلغ کلی وام را پرداخت کردید امکان برداشت یک سوم از سپرده طلای خود را خواهید داشت.

چگونه وام طلا دریافت کنیم؟

در بانک‌ها و یا سایر موسسات ممکن است شرایط وام طلا سخت و دشوار باشند. اما در وام طلا شرکت طلای جم، شما با ساده‌ترین راه و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید وام خود را دریافت نمایید. پس در واقع هیچ شرایط خاصی وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کافی است طلای مورد نیاز را داشته باشید. پس اگر مایل به دریافت  هستید:

  1. طلای خود را که قصد دارید به عنوان وثیقه طلا، نزد شرکت طلای جم بسپارید را آماده کنید.
  2. با شرکت طلای جم، از طریق شماره و یا چت آنلاین داخل سایت ارتباط برقرار کنید.
  3. پس از ارزش‌گذاری طلای خود، در کمترین زمان وام خود را دریافت نمایید.

فروش طلا یا وام طلا – چرا وام طلا گزینه مناسبی است؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد. اما بسیاری از افراد به ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند. وام به طلا این امکان را برای آن دسته از عزیزانی که در عین داشتن طلا، نیاز به پول دارند، ایجاد می‌کند، که بدون فروش طلای خود، مسئله مالی خود را برطرف نمایند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلای خود را پس بگیرند.

شرایط بازپرداخت وام طلا

بعد از سپردن طلای خود نزد شرکت طلای جم و عقد قرارداد، تعداد اقساط را خودتان برحسب شرایط موجود از 1 تا 18 ماه تعیین می‌کنید. در این مدت که طلای شما نزد شرکت به امانت است، در گاو صندوق و یا صندوق امانات بانک نگهداری می‌شود. مبلغ وام را مقدار طلای شما مشخص می‌کند. به منظور رفاه حال شما مشتریان گرامی، شما با پرداخت هر قسط می‌توانید به همان مقدار از طلای خود را دریافت نمایید.

پرداخت اقساط = تحویل طلا به همان مقدار

پس از دریافت وام، شما به میزانی که وام خود را تسویه می‌کنید به همان میزان هم از طلای خود را تحویل می‌گیرید برای مثال اگر شما ۹ میلیون تومان وام دریافت کردید هنگامی که جمع مبلغ بازپرداخت اقساط شما به ۳ میلیون برسد، معادل یک سوم از طلای خود را تحویل می‌گیرید و به همین ترتیب به میزان پرداختی شما قسمتی از طلا خود را دریافت می‌کنید، در انتها در روز تسویه، کل طلای به ضمانت گذاشته شده شما بازگردانده خواهد شد.

چرا وام به طلا پیشنهاد خوبی است؟

از گذشته‌های دور و حتی پیش از ایجاد نظام بانکداری امروزی و مدرن، همواره طلا به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای پس‌انداز بوده. افراد به وسیله اندوختن طلا برای خود پس‌اندازی برای روز مبادا ایجاد می‌کردند و در صورت نیاز آن را می‌فروختند. اما در همان زمان‌های گذشته هم امکان دریافت وام با وثیقه طلا وجود داشت. یعنی افراد طلای خود را به عنوان تضمین نزد افرادی مطمئن می‌سپردند، سپس وجهی را دریافت کرده و در قبال پرداخت مبلغی سود، پس از پرداخت کامل وجه، طلا را پس می‌گرفتند.

این روزها هم حتی با وجود تغییرات زیادی که در نظام پولی و سرمایه‌داری ما انسان‌ها بوجود آمده است، همچنان وام روی طلا رواج دارد، با این تفاوت که این روزها این کار توسط شرکت‌های معتبر، موسسات مالی و بانک‌ها انجام می‌شود.

دریافت وام طلا این مزیت را دارد که شما در عین حفظ سرمایه و طلای خود، می‌توانید در زمان کمی وجه نقد مورد نیاز را دریافت کرده و مشکلات مالی را برطرف کنید. چرا که در صورت فروش طلا، خرید مجدد آن کار ساده‌ای نیست، به علاوه اینکه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا و شرایط تورم این روزهای ما، ارزش پول به سرعت افت کرده و خرید مجدد طلا را تقریبا غیرممکن می‌کند.

یکی از راه‌های خوب برای تامین وجه مورد نیاز است. به اندازه طلای خود وام دریافت کنید. این نوع وام امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند و در مجموع در تمام نقاط دنیا، یکی از انواع معمول وام است.

چرا دریافت وام با طلا به‌صرفه است؟

در اوضاع اقتصادی فعلی فروش طلا  کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما بسیاری از افراد به‌ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند.در این بین دریافت وام روی طلا می‌تواند راهکار مناسبی باشد تا از فروش آن جلوگیری کنید و در عین حال نیاز مالی خود را برطرف کنید. وام طلا درواقع ساده‌ترین و در دسترس ترین نوع از وام‌ها هست. روش دریافت وام از این طریق، به این دلیل مناسب است که همه ما مقداری طلا در منزل داریم که می‌توانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد مجموعه طلا جم وام آنی و بدون ضامن دریافت کنیم.

در نهایت هم برای تسویه تسهیلاتی که به شما ارائه می‌شود راه‌های مختلفی وجود دارد که بر اساس خواسته مشتری انجام می‌گیرد. بعد از اینکه وام را دریافت کردید، هرچقدر از مبلغ وامی را که گرفته‌اید، تسویه می‌کنید به همان میزان از طلای خود را تحویل می‌گیرید. از دیگر مزایای این روش می‌توان به دریافت فوری وام تا سقف نامحدود اشاره کرد.

در طلای جم، وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک‌ماهه الی دوساله پرداخت می‌شود و نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را اخذ می‌نماییم.

مزایای وام طلا کدامند؟

  • از مهم‌ترین مزایای این وام می‌توان به سریع بودن روند آن اشاره کرد. این نوع از وام بهترین راه برای برآورده کردن نیاز ناگهانی به پول نقد است، چه برای فعالیت‌های تجاری، چه برای تحصیل فرزندن و یا ازدواج آنها و هر نیازی دیگر.
  • در وام با ضمانت طلا نیازی به قرار دادن سپرده بانکی برای دراز مدت وجود ندارد، برای دریافت آن لازم نیست مدت‌ها در انتظار بمانید تا نوبت شما بشود.
  • از دیگر مزایای وام فوری بدون ضامن بودن است. شما نیازی به ضامن ندارید، همچنین برای دریافت این وام هیچ چک و سفته‌ای هم لازم نیست. تنها ضمانت شما همان طلایی است که در نزد شرکت طلای جم قرار می‌دهید. همین امر پیچیدگی‌های دریافت این وام را کاهش می‌دهد.
  • نرخ سود یکی از موضوعات مهم در زمینه دریافت وام است که وام طلا با سود کم از نرخ سود مناسبی هم برخوردار است.
دکمه بازگشت به بالا