علمی و پزشکی

نذر ماسک برای محرم و صفر/ کاهش ترس مردم علت اصلی افزایش آمارهای کرونا

معاون وزیر بهداشت با اشاره به کاهش خطر ابتلا به عفونت در کرونا ، گفت: اگر در دو ماه تابستان با ویروس مبارزه نکنیم ، در پاییز نسبت به ماه مارس با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد. و آوریل ”

به گزارش ترند روز ، ایرج حریریچی علت اصلی مرگ و میر امروز به دلیل تاج گذاری را کاهش ترس مردم از این بیماری همه گیر دانست و گفت: “این کاهش ترس باعث تغییر مسیر سفر شده است. ژوئن ، برگزاری مراسم عروسی و انجام نماز عید سعید فطر ، برگزاری میهمانی و مهمانی در داخل و خارج از خانه در کافی شاپ ها و کافی نت ها. اما اینها تنها دلایل عمده افزایش بیماری های قلبی هستند و آمار تلفات فعلی کاهش ترس از بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

وی با تاکید بر اینکه ترس از عواقب شر را یکی از بزرگترین نعمت های خداوند و بهترین کیفیت های خردمندان و تأیید کنندگان عنوان کرد: اول اینکه ، افزایش سریع ترس از بیماری در ایران و سایر کشورها و حضور جمعیت در اماکن عمومی به صفر کاهش یافته است. . پس از عبور از قله اول ، به دلیل کاهش ترس از جمعیت ، حضور افراد در جامعه افزایش یافته و در نتیجه تعداد موارد افزایش یافته و به طور عادی در مقایسه با Covid 19.

و وی افزود: مرگ مهمترین شرط در آزمایش کورو ویروس است و مهم نیست که چه رفتاری درست و نادرست باشد ، اما اثرات 4 تا 6 هفته بعد را خواهیم دید که این بدان معنی است که خواهیم دید. 229 کشته ” این نتیجه دستاوردهای جامعه در ماه ژوئن است ، از جمله عروسی ها و عزاداری ها ، سفرها ، مهمانی ها و غیره. اگر هنگام ترک خانه و بازگشت به خانه ، استفاده از ماسک ها به 95٪ افزایش یابد ، شاهد نتایج شگفت انگیز خواهیم بود.

حریریچی تأکید کرد: اگر در طی دو ماه تابستان به اپیدمی نزدیک نباشیم ، در ماه مارس با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد که برای بیماری های پیچیده قلب و عروق کرونا ویروس مطلوب تر از برای مارس و آوریل. “

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: ما از مردم می خواهیم كه در طول ماه محرم و صفر نذر كنند و به دیگران ماسك بدهند تا خانواده ها را تشویق به پوشیدن ماسك هایی برای آن كنند.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا