علمی و پزشکی

ممنوعیت استفاده از تست سریع کرونا در بیمارستان‌ها

به گزارش شفاف ، به نقل از معاون پزشکی ، سید محمدرضا یثربی ، رئیس آزمایشگاه آزمایش تشخیصی ، گفت: استفاده از آزمایشات سریع بیماری کرونا در بیمارستان ها و آزمایشگاه های آزمایش پزشکی ممنوع است. و از PCR باید در این مراکز استفاده شود. “

وی افزود: با شروع سریع توزیع کیت های تاج در کشور ، این تست فقط در مراکز بهداشتی و کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد و به بیمارستان ها و آزمایشگاه های خصوصی نمی رود. یا مردم به مردم تعلق دارند.

یثربی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین کاربرد این آزمایش تشخیص بیماری قلبی است. به همین دلیل استفاده از آن در کلینیک ضروری نیست و در صورت استفاده از آن ، هشدارها و اقدامات منظم معاون پزشکی انجام می شود.

وی گفت: “عوارض جانبی این آزمایش احتمال بروز بیماری حرکتی را به طور کامل منتفی نمی داند و در صورت انجام آن ، آزمایش تقویت مولکولی به ویژه برای افراد مثبت انجام می شود.” از افراد علامت دار دعوت می شود.

یثربی اظهار داشت ، در انجام این آزمایش ، از یک نمونه نازوفارنوتیک ، تشخیص سریع بیماران Covid-19 با علائم ، برای تشخیص بیماری در افراد بدون علائم مرتبط با بیماران با Covid-19 (ردیابی تماس) و بررسی فرضیه های مشکوک مبتنی بر جامعه از مهمترین کاربردهای این آزمون هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا