اقتصادی

مدیرعامل شرکت ملی نفت: جهاد دانشگاهی جزو پیشگامان عرصه علم و فناوری است

مدیرکل شرکت ملی نفت گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر اینکه یک بنگاه دانش بنیان، علمی و فناوری است، از تخصص خود و بهره گیری از سایر فناوری ها بهره می برد. در واقع منجر به همکاری و مذاکره در زمینه های مختلف می شود و جزء پیشگامان عرصه علم و فناوری است.

محسن خجسته آنلاین در گفت وگو با ترند روزوی در پاسخ به ارزیابی اثربخشی جهاد دانشگاهی در حوزه صنعت به ویژه صنعت نفت، گفت: جهاد دانشگاهی نهادی برخاسته از یک انقلاب و به نوعی دوقلوی انقلاب است و از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده است. عملکرد در طول دوران حرفه ای خود.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی علاوه بر اینکه یک بنگاه دانش بنیان، علمی و فناوری است، از مهارت های خود استفاده می کند و انواع دیگر فناوری ها را تقویت می کند. در واقع منجر به همکاری و مذاکره در زمینه های مختلف می شود و جزء پیشگامان عرصه علم و فناوری است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: فناوری، تجمیع دانش بنیان و علم اگر بتوان آنها را انجام داد نشان دهنده ارتباط این دو در صنعت است. یعنی اگر می‌خواهیم مجموعه‌های علمی در جهاد دانشگاهی موفق باشند، باید ببینیم این صنعت چه کمکی به آنها کرده است. موفقیت این مؤسسات علمی در گرو همکاری با صنایع و بخش های مختلف است.

وی گفت: «جهادگران دانشگاهی و سایر شرکت های فناوری باید نیازهای صنعت را ببینند و ما باید نیازهای خود را به آنها نشان دهیم.

وی افزود: امیدوارم روزی برسد که به جای نفت، فناوری صادر شود.

امیدواریم روزی به جای نفت، فناوری صادر کنیم

مدیرکل شرکت ملی نفت گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم فناوری جایگزین نفت را صادر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا