اقتصادی

فراخوانی برای شرکت‌های توانمند در اجرای پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی

فراخوان ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست برای دعوت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند به‌منظور مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل منتشر شد.

به گزارش ترند روز، با توجه به محدودیت‌های دفن مهندسی زباله در استان‌های ساحلی کشور استفاده از روش‌ها و فناوری‌های کاهنده حجم پسماند تحویلی به محل دفن از جمله زباله‌سوزهای حرارتی، گزینه مناسبی برای منطقه یادشده است.

در همین راستا و با هدف اجرای طرح‌های پیشران اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و توسعه پایدار و پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی، پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (شهرداری آمل)، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی شده است.

در اجرای این پروژه، ضمن تامین زیرساخت لازم از سوی بهره‌بردار، تا سقف ۱۵۰۰ میلیارد ریال حمایت از تحقیق و توسعه و تسهیلات به فناور منتخب اعطا خواهد شد. انتظار می‌رود اجرای این پروژه منجر به ایجاد ۷۰شغل مستقیم و ۳۰۰ شغل غیرمستقیم شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه ملی می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم پیشنهاد طرح (RFP) تا ۱۵ مردادماه به وبسایت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست به نشانی https://ce.isti.ir/ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۵۲۳۱۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا