اقتصادیبرترین های ترند روزبین الملل

لیست رشته های آوسبیلدونگ المان

» » آوسبیلدونگ آلمان 2023 (+ لیست بهترین رشته ها و شرایط ویزا)

✔️ بررسی شرایط دوره های آوسبیلدونگ در آلمان

خبر جدید: شرایط مهاجرت از طریق دوره های آوسبیلدونگ در آلمان پس از 18 ماه مجددا مهیا شده است و یکی از روش های توصیه شده برای متقاضیان دوره کارآموزی آلمان (اوسبیلدونگ) می باشد. همچنین در نظر داشته باشید، 3 روش کاری دیگر نیز برای با ظرفیت محدود جهت اقدام وجود دارد.


شما می توانید پس از خواندن این مقاله تا انتها و دریافت اطلاعات اولیه درباره شرایط دوره های آوسبیلدونگ و لیست رشته های آوسبیلدونگ در آلمان، با گردش بوک همراه باشید.

در آلمان، بسیاری از جوانان از طریق سیستم کارآموزی وارد بازار کار می شوند و هر ساله بیش از 500.000 قرارداد جدید کارآموزی در شرکت های آلمانی بسته می شود. هدف اکثریت کسانی که برای ادامه تحصیل به یک کشور خارجی مهاجرت می کنند این است که بلافاصله پس از اتمام تحصیل واجد شرایط کار شوند. شرکت در این دوره ها، متقاضیان را قادر می سازد تا پس از برنامه سه ساله به عنوان بازرگانان یا متخصصان ماهر و با تجربه فارغ التحصیل شوند.

  1. آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

کشور آلمان تحت یک سیستم آموزشی منحصر به فرد به نام دوره های کارآموزی آلمان (آوسبیلدونگ) به نیروهای علاقه مند از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا این فرصت را می دهد که به عنوان کارآموز در شرکت های آلمانی مشغول به کار شوند تا در رشته یا حرفه ای خاص آموزش ببینند.

شرکت های آلمانی با استخدام نیروهای کارآموز هم در هزینه های استخدام صرفه جویی می کنند و هم از احتمال استخدام کارمندی که برای آنها کارآیی مناسب را نداشته باشد، جلوگیری می کنند. در نتیجه متقاضیانی که در دوره های کارآموزی آلمان شرکت می کنند، شانس بالایی برای آموزش در آلمان و آینده شغلی تضمین شده دارند.

  1. نحوه آموزش و معرفی دوره های آوسبیلدونگ در آلمان

پس از پذیرش در هر یک از آوسبیلدونگ های آلمان توسط شرکت های آلمانی، آمورزش شما در دوره های کارآموزی آلمان (آوسبیلدونگ) به دو بخش تقسیم می شود:

  1. شما وابسته به یک شرکت آلمانی خواهید بود که دوره کارآموزی خود را در آن شرکت می گذرانید.
  2. شما به یک آموزشگاه حرفه ای وابسته هستید که در زبان آلمانی (Berufsschule) نیز شناخته می شود و در کلاس های آموزشی این آموزشگاه شرکت خواهید کرد. در این آموزشگاه نکات فنی اختصاص داده شده به دوره انتخابی خود را مطالعه خواهید کرد.

برای حضور در هر دو مکان باید زمان خود را بر اساس دوره کارآموزی خود تقسیم کنید. آموزشگاه برگزار کننده دوره های آوسبیلدونگ، امتحانات شما را مانند دانشگاه ها و مراکز علمی در قالب امتحانات میان ترم و پایان ترم برگزار می کند.

  1. سیستم نمره دهی در دوره های کارآموزی آلمان (آوسبیلدونگ)

این شرکت بر اساس عملکرد شما در امتحانات، بر اساس مدرسه کار و آموزش به شما نمره می دهد.

  1. طول دوره آوسبیلدونگ چقدر است؟

مدت زمان دوره آوسبیلدونگ به برنامه انتخابی شما، شرکتی که دوره کارآموزی خود را در آن می گذرانید و اینکه در کدام بخش مشغول به آموزش هستید، بستگی دارد.

معمولا شرکت در دوره های آوسبیلدونگ آلمان بین 3 تا 4 سال طول می کشد، اما اکثر دوره ها 3 ساله هستند. اگر عملکرد شما در شرکت و سطح نمرات‌تان در دوره های حرفه ای آموزشگاه خوب باشد، طول این دوره می تواند کاهش یابد.

اما توجه داشته باشید میزان کاهش در زمان دوره های آوسبیلدونگ چندان چشمگیر نیست و مثلا دوره 3 ساله به 2.5 سال کاهش می یابد.

  1. لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان کدام اند؟

در حال حاضر حدود 330 شغل در آلمان به آموزش رسمی و نیروی کارآموز نیاز دارند که با مراجعه به سایت آوسبیلدونگ آلمان می توانید از لیست کامل رشته های آوسبیلدونگ آلمان، برنامه ها و شرایط پذیرش و نحوه حضور در دوره ها آگاه شوید.

لیست برترین رشته های آوسبیلدونگ در آلمان

از لیست برترین رشته های آوسبیلدونگ می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آوسبیلدونگ آشپزی در آلمان
  • آوسبیلدونگ پرستاری آلمان
  • آوسبیلدونگ خلبانی و مکانیک هواپیما در آلمان
  • آوسبیلدونگ فیزیوتراپی در آلمان
  • کنترل کننده ی ترافیک هوایی
  • مکانیک کشتی
  • متخصص آی تی
  • کارمند بانک
  • متخصص مکاترونیک
  • تکنسین الکترونیک
  1. شرایط شرکت در دوره های اوسبیلدونگ در آلمان چیست؟

حداقل شرایط مدرک تحصیلی مورد نیاز برای متقاضیان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان، مدرک دیپلم دوازده ساله است.

محدودیت سنی برای دوره آوسبیلدونگ آلمان

مورد دیگر از شرایط دوره های آوسبیلدونگ در آلمان به غیر از حداقل مدرک دیپلم، داشتن سن زیر 30 سال برای متقاضیان شرکت در این دوره است.

در ادامه شما را با مدرک زبان مورد نیاز برای شرکت در دوره های کارآموزی آلمان آشنا می کنیم.

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای دوره کارآموزی آلمان (آوسبیلدونگ) چیست؟

اگر قصد دارید با شرکت در دوره های کارآموزی آلمان، در یکی از بهترین کشورهای جهان مشغول به کار شوید، باید به زبان آلمانی مسلط باشید.
یکی از عوامل مهم برای اینکه واجد شرایط شرکت در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان شوید، آشنایی به زبان آلمانی است. زیرا زبان مورد استفاده برای شرکت در دوره های تخصصی در آموزشگاه حرفه ای، آلمانی است و همچنین آموزش عملی و کارآموزی در شرکت مربوطه نیز به زبان آلمانی خواهد بود و در نهایت تمام امتحانات شما نیز به زبان آلمانی برگزار می شود.

برای تحقق این شرایط و شرکت در دوره ها، لازم است ثابت کنید که سطح دانش زبان آلمانی شما در حد B1 است.
بیش از 90٪ از شرکت ها اظهار داشتند که داشتن مهارت در زبان آلمانی برای پذیرش در یک دوره آموزشی ضروری است.

  1. مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان چیست؟

رزومه (CV)

اولین الزامی که برای اخذ پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ وجود دارد، ارائه رزومه است. رزومه شما باید مختصر و شامل جزئیات دقیق تحصیلی، تجربیات کاری و … باشد.

ترجمه مدارک

گواهینامه های متقاضی، شامل مدارک تحصیلی و گواهینامه های کاری باید به زبان آلمانی و انگلیسی ترجمه شود.

مراحل اقدام برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ سفارت آلمان

  • مدارک فارغ التحصیلی یا مدارک فنی بین المللی (در صورت وجود) را ترجمه کنید و تاییدیه های لازم را دریافت کنید.
  • تاییدیه کتبی یا قرارداد توسط شرکت که می خواهید دوره کارآموزی را در آن بگذرانید.
  • بعد از دریافت پذیرش از دوره مورد نظر، اقدامات لازم برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ انجام خواهد شد.

تمکن مالی برای اخذ ویزای آوسبیلدونگ آلمان

برای تامین هزینه های ماهانه زندگی در آلمان در طول اقامت، متقاضی باید ماهیانه مبلغ 863 یورو را قبل از ورود به آلمان در حساب خود تامین کند.
همچنین باید یک بیمه درمانی معتبر (حداقل برای یک سال) دریافت کنید.

کلیه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان

  • پاسپورت معتبر
  • ترجمه مدارک فارغ التحصیلی
  • مدرک زبان آلمانی (سطح B1/B2)
  • گواهی سلامت پزشکی و بیمه درمانی
  • نامه محل اقامت
  • نامه پذیرش دوره کارآموزی (قرارداد شرکت)
  1. آیا امکان دریافت بورسیه و کمک هزینه در حین دوره آوسبیلدونگ آلمان وجود دارد؟

در حین دوره آوسبیلدونگ در آلمان، متقاضیان توسط شرکتی که در آن دوره کارآموزی خود را می گذرانند، به عنوان بخشی از برنامه به صورت هفتگی مبلغی را به عنوان کمک هزینه دریافت می کنند که حداقل مبلغ 850 یورو در ماه می شود.

این مبلغ بیشتر با توجه به مهارت، میزان بازدهی فرد و تعداد ساعات فعالیت هفتگی فرد تعیین می شود.

  1. آوسبیلدونگ های پردرآمد در آلمان کدام اند؟

بودجه این برنامه تا حدی توسط یک دولت ایالتی تامین می شود و علاوه بر این طبق قانون شرکت کنندگان در برنامه آوسبیلدونگ، کمک هزینه ماهانه نیز دریافت خواهند کرد. میزان کمک هزینه با توجه به رشته انتخابی شما در دوره های آوسبیلدونگ و جایگاهی که دارید، بین 450 تا 1.400 یورو در ماه متغیر است.

کسانی که در دوره های آوسبیلدونگ پرستاری آلمان شرکت می کنند، همانطور که در قرارداد دوره کارآموزی توافق شده است، می توانند بین 800 تا 1.400 یورو در ماه درآمد داشته باشند.
کمک هزینه در دوره های آوسبیلدونگ خدماتی تقریبا 950 یورو در ماه است.

در ادامه شما را با لیست پردرآمدترین رشته های آوسبیلدونگ آلمان آشنا خواهیم کرد.

کنترل کننده ی ترافیک هوایی

مسئولیت پذیری در دوره های کنترل ترافیک هوایی از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل در طول دوره کارآموزی در این رشته، کارآموزان دستمزد خوبی نیز دریافت می کنند.
در طی این دوره تخصصی، شما برای این مسئولیت تربیت می شوید که پرواز و فرود هواپیما را از طریق ترافیک هواپیمایی کنترل کنید. همچنین شما فردی هستید که حتی در مواقع خطر دستورات را صادر می کنید.

کارآموزان کنترل ترافیک هوایی به مراتب بالاترین حقوق را در طول دوره کارآموزی در آلمان دریافت می کنند.

  • درآمد سال اول: 1.150 یورو
  • درآمد سال دوم: بین 1.150 تا 4.000 یورو
  • درآمد سال سوم: بین 4.000 تا 5.900 یورو

مکانیک کشتی

در دوره های مکانیک کشتی شما وظیفه کنترل بر تجهیزات فنی داخل کشتی را خواهید داشت. وظایف اصلی شما تعمیر و نگهداری و سرویس تجهیزات فنی و ابزار در کشتی است. با شرکت در دوره های آوسبیلدونگ کشتی سازی شما می توانید در شرکت های حمل و نقل، شرکت باربری و مسافربری، تاسیسات بندری یا کشتی سازی مشغول به کار شوید.

  • درآمد سال اول: 1.020 یورو
  • درآمد سال دوم: 1.270 یورو
  • درآمد سال سوم: 1.760 یورو

دوره های کارآموزی در اداره پلیس

اگر دوست دارید با پیروی از اصول و قوانین به مردم کمک کنید، می توانید افسر پلیس شوید. بسته به اینکه چه مدرکی دارید و در چه ایالتی می خواهید افسر پلیس شوید، به عنوان کارمند دولتی در دوره های متوسطه ​​یا بالاتر آموزش خواهید دید.

  • درآمد سال اول: 1.170 تا 1.380 یورو
  • درآمد سال دوم: 1.170 تا 1.380 یورو
  • درآمد سال سوم: 1.170 تا 1.380 یورو

دوره آوسبیلدونگ پرستاری

پرستاری یکی از پرطرفدارترین مشاغل حرفه ای در آلمان و همچنین شغلی پردرآمد است. وظیفه یک پرستار مراقبت از بیماران و پاسخگویی به نیازهای آنها در محیط بیمارستان است. همچنین کنترل موجودی دارو و سفارش دارو در بخش های مورد نیاز نیز از دیگر وظایف کار پرستاری است.

پرستاران می توانند در بیمارستان ها، خانه های سلامت، خانه های سالمندان یا موسسات مشابه مشغول به کار شوند.

  • درآمد سال اول: 1.100 یورو
  • درآمد سال دوم: 1.150 یورو
  • درآمد سال سوم: 1.250 یورو

کارشناس فروش بیمه و امور مالی

کارشناس فروش بیمه متخصص فروش خدمات بیمه، مانند بیمه عمر تا بیمه بازنشستگی است و به معمولا در این دوره ها متقاضیان به عنوان مشاوران فروش کار می کنند. وظیفه اصلی مشاور در این سمت شغلی ارائه مشاوره به مشتریان، خدمات پشتیبانی و پس از فروش، انعقاد قراردادها و رسیدگی به مطالبات بیمه است.

از آنجایی که صنعت بیمه در آلمان بسیار پرسود است، متقاضیان می توانند در حین دوره کارآموزی درآمد خوبی کسب کنند.

  • درآمد سال اول: 1.040 یورو
  • درآمد سال دوم: 1.115 یورو
  • درآمد سال سوم: 1.200 یورو

متخصص آی تی

علاقه مندان به فناوری می توانند دوره کارآموزی مورد نظرشان را از بین 4 رشته انتخاب کنند: متخصص توسعه برنامه، متخصص یکپارچه سازی سیستم، شبکه های دیجیتال و تجزیه تحلیل داده ها.

در نهایت از نظر دریافت کمک هزینه فرقی نمی کند که کدام تخصص را انتخاب می کنید، زیرا کمک هزینه مناسبی برای شما تضمین شده است.

  • درآمد سال اول: 1.050 یورو
  • درآمد سال دوم: 1.100 یورو
  • درآمد سال سوم: 1.200 یورو
  1. میزان حقوق بعد از پایان دوره های آوسبیلدونگ

سوال بسیار مهم برای بسیاری از متقاضیان بعد از پایان دوره آوسبیلدونگ شاید این باشد که در زمان استخدام چقدر حقوق خواهند گرفت؟ مطمئنا میزان حقوق رابطه مستقیمی با رشته ای خواهد داشت که دوره کارآموزی خود را گذرانده اید. به طور کلی میزان حقوق بعد از پایان دوره آوسبیلدونگ برای شما بین 2.000 تا 3.500 یورو است و معمولا حقوق کارمندی شما کمتر از 2.000 تا 2.200 نخواهد بود.

میزان حقوق شما بعد از پایان دوره آوسبیلدونگ هر سال به واسطه پیشرفت تجربه شما افزایش خواهد یافت.

  1. آیا امکان دریافت اقامت دائم بعد از دوره های آوسبیلدونگ آلمان وجود دارد؟

مانند فارغ التحصیل هر دانشگاهی، بعد از دو سال کار، متقاضی واجد شرایط دریافت اقامت دائم از کشور آلمان خواهد بود. همچنین در صورتیکه دانشجویان بعد از اتمام دوره موفق نشوند به صورت مستقیم در یک شرکت آلمانی استخدام شوند، واجد شرایط دریافت هستند.

سوالات متداول آوسبیلدونگ آلمان

شرایط شرکت در دوره های اوسبیلدونگ در آلمان چیست؟

حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای متقاضیان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای شرکت در دوره های آسبیلدونگ در آلمان، مدرک دیپلم دوازده ساله است. مورد دیگر به غیر از حداقل مدرک دیپلم، داشتن سن زیر 30 سال برای متقاضیان شرکت در این دوره است.

طول دوره آوسبیلدونگ در آلمان چقدر است؟

معمولا شرکت در دوره های آوسبیلدونگ آلمان بین 3 تا 4 سال طول می کشد، اما اکثر دوره ها 3 ساله هستند. اگر عملکرد شما در شرکت و سطح نمرات‌تان در دوره های حرفه ای آموزشگاه خوب باشد، طول این دوره می تواند کاهش یابد.

لیست برترین رشته های آوسبیلدونگ در آلمان کدام‌اند؟

دوره های کارآموزی همچون دوره اوسبیلدونگ آشپزی، پرستاری، خلبانی و مکانیک هواپیما، فیزیوتراپی، کنترل کننده ی ترافیک هوایی، مکانیک کشتی، متخصص آی تی، کارمند بانک، متخصص مکاترونیک و تکنسین الکترونیک در آلمان از پرطرفدارترین رشته های آوسبیلدونگ در آلمان هستند.

نحوه آموزش در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان چگونه است؟

متقاضیان شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، دوره های کارآموزی خود را به دو صورت عملی (در شرکتی که قرارداد کارآموزی بسته اند) و تئوری (در آموزشگاه علمی حرفه ای) می گذرانند. امتحانات مانند دیگر مراکز آموزش عالی در قالب امتحانات میان ترم و پایان ترم برگزار می شود.

کلیه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

پاسپورت معتبر
ترجمه مدارک فارغ التحصیلی
مدرک زبان آلمانی (سطح B1/B2)
گواهی سلامت پزشکی و بیمه درمانی
نامه محل اقامت
نامه پذیرش دوره کارآموزی (قرارداد شرکت)

برای مشاوره دریافت لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان

برای مشاوره دریافت لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان

 

لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان

کسانی که به شرکت در دوره های کارآموزی در آلمان علاقه داشته و واجد شرایط شرکت در آوسبیلدونگ می باشند، لازم است با بررسی لیست رشته های و تمامی شغل های اوسبیلدونگ یک گزینه خوب و مناسب را انتخاب کنند. دوران کارآموزی در کشور مذکور برای افرادی مناسب است که تمکن مالی کافی برای مهاجرت نداشته و همچنین آشنایی لازم با زبان آلمانی را دارند.

رشته های فنی مهندسی آوسبیلدونگ آلمان

رشته های فنی مهندسی
طراح و نقشه کش مکانیک ساختمان
مهندس عمران مکانیک خودرو
مهندس تانک و دستگاه مکانیک ابزار برش
مکانیک تولید مونتاژ کننده ماشین
طراح فنی

رشته های انسانی و مدیریتی آوسبیلدونگ آلمان

رشته های انسانی و مدیریتی
کارمند مدیریت دفتر وکیل و منشی دفتر اسناد رسمی
متخصص ارتباطات اداری کارمند مالیات
کارمند ارتباطات بازاریابی منشی دفتر اسناد رسمی
مشاور حقوقی معاون اداری
کارمند رسانه های دیجیتال و چاپی

رشته های پزشکی آوسبیلدونگ آلمان

رشته های پزشکی
متخصص تغذیه دستیار دندانپزشکی
متخصص گفتار درمانی دستیار دامپزشکی
ارتوپتیست دستیار فنی پزشکی
داروسازی پرستار آموزش درمانی
کار درمانگر

رشته های هنری آوسبیلدونگ آلمان

رشته های هنریرشته های هنری
دکوراتور داخلی طراح ساز موسیقی
گلدوزی مکانیک فرآیند برای فناوری پوشش
بافنده هنر طلاکاری
نقاش ها طراح نمایشگر
نقاشان صحنه و مجسمه سازان

رشته های آزمایشگاهی آوسبیلدونگ آلمان

رشته های آزمایشگاهی
تستر فلزات گران بها دستیار آزمایشگاه نساجی
دستیار فنی بیولوژیکی تکنسین آزمایشگاه لبنیات
دستیار شیمی- فنی دستیار آزمایشگاه رنگ
دستیار آزمایشگاه زیست شناسی تکنسین آزمایشگاه کشاورزی
معاون فنی داروسازی

رشته های خدماتی آوسبیلدونگ آلمان

رشته های خدماتی
قصاب نظافت کار
آشپز مهمانداری
متخصص خدمات برای بازاریابی هتلداری
کارگر کارگاه ساختمانی فروشنده
میکاپ آرتیست

رشته های کشاورزی و محیط زیست آوسبیلدونگ آلمان

رشته های کشاورزی و محیط زیست
جنگلبان کارشناس لوله کشی، فاضلاب و خدمات صنعتی
باغبان متخصص بازیافت و مدیریت پسماند
پرورش دهنده ماهی کارشناس فناوری فاضلاب
شکارچی نگهدارنده حیوانات
گل فروشی

رشته های فناوری و رسانه آوسبیلدونگ آلمان

رشته های فناوری و رسانه
عکاس کارمند مدیریت دیجیتالی سازی
طراح گرافیک تکنسین صنعتی
متخصص رسانه عکس طراح رسانه های دیجیتال و چاپی
صحافی تکنسین الکترونیک سیستم های IT
تایپیست

بررسی لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان به افراد کمک می کند تا بر اساس علاقه خود بهترین تصمیم را گرفته و برای کارآموزی در آلمان اقدام کنند. رشته های ذکر شده معمولا به صورت تئوری و عملی به داوطلبان آموزش داده شده و ارائه می شوند و داوطلب حقوق معینی را نیز در حین حضور در رشته های کارورزی آلمان دریافت خواهد کرد.

 

لیست تمامی شغل های آوسبیلدونگ آلمان

افرادی که به گذراندن دوران کارآموزی در آلمان علاقه داشته و حداقل مدرک دیپلم را دارا هستند، می توانند با بررسی لیست تمامی شغل های اوسبیلدونگ آلمان و بررسی تمامی رشته های آوسبیلدونگ آلمان مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. رشته های کارورزی آلمان در مقاطع شغلی مختلفی ارائه می شود که هر کس با توجه به شایستگی های خود باید تصمیم درستی را اتخاذ کند.

لیست تمامی شغل های اوسبیلدونگ آلمان به چند دسته بهداشتی، فنی، هنری، صنعت و تجارت و کشاورزی تقسیم می شود که امکان کارآموزی در اکثر زیر مجموعه های این رشته ها وجود خواهد داشت. افراد می توانند مدتی به عنوان پرستار، بانکدار، کشاورز، طراح مد یا مربی در آلمان فعالیت کرده و در نهایت مدرک آوسبیلدونگ را دریافت نمایند.

 

بهترین رشته آوسبیلدونگ آلمان

معمولا بهترین رشته آوسبیلدونگ آلمان از نظر افراد مختلف با شرایط و ویژگی های خاص فرق داشته و متفاوت است. افراد باید بعد از بررسی لیست تمامی شغل های اوسبیلدونگ آلمان مشاوره های مربوطه را در مورد انتخاب مقطع شغلی دریافت کرده و سپس مناسب ترین مورد را با توجه به شرایط، سلیقه و هدف بلند مدت خود انتخاب کنند تا در آینده پشیمان نشوند.

به طور کلی باید گفت مزایای تمامی شغل های اوسبیلدونگ تقریبا یکسان بوده و افراد بعد از گذراندن دوران کارورزی مدرک معتبری هم از سمت آلمان دریافت می کنند. از پرطرفدارترین رشته های کارورزی در آلمان می توان به پرستاری، دستیار پزشک، معاون قضایی، معاون قضایی و کارشناس فناوری اطلاعات اشاره نمود.

پر درآمدترین رشته های آوسبیلدونگ آلمان

بعد از بررسی لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان افراد ممکن است به دنبال پر درآمدترین رشته گشته و در پی یک انتخاب مناسب باشند. با توجه به این که آشنایی با تمامی شغل های اوسبیلدونگ آلمان و پر درآمدترین آن ها برای تصمیم گیری ضروری است، لیست موارد با درآمد بالا و مناسب در جدول زیر آورده شده و قابل مشاهده می باشد.

پر درآمدترین رشته های آوسبیلدونگ آلمان
مدیریت معلمی هتلداری
برقکاری خلبانی فیزیوتراپی
مکانیک خودرو روانشناسی دستیار پزشک
حسابداری آی تی دندانپزشکی
کارمند بانک آشپزی متخصص بهداشت دندان
تکنسین الکترونیک مکانیک کشتی مکانیک هواپیما

کسانی که به کار در رشته های پزشکی علاقه دارند، لازم است بدانند که علاوه بر دستیاری همچنین کارآموزی فیزیوتراپی هم درآمد خوبی خواهد داشت. این افراد می توانند به عنوان متخصص بهداشت دندان نیز وارد بازار کار شده و دوران کارورزی خود را با دریافت حقوقی مناسب و بالا بگذرانند. زیرا رشته های پزشکی از حقوق و درآمد خوبی در آلمان برخوردار هستند.

کشورهای توسعه یافته نیاز به نیروی انسانی متخصص دارند تا بتوانند در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کنند. آلمان یکی از این کشورهایی است که به دنبال جذب نیروی کار است. این کشور موقعیت‌های شغلی فراوانی دارد که به افراد ماهر و باتجربه نیاز دارند. دولت آلمان برای تربیت نیروی متخصص، دوره‌های آموزشی مشاغل مختلف را ایجاد کرده است. این دوره‌ها «» نام دارند که شرایط کارآموزی در سرزمین ژرمن‌ها را فراهم می‌کند. به طوری که متقاضیان بسیاری ترغیب شده‌اند به آلمان مهاجرت کنند. اگر شما هم جذب این دوره‌ها شده اید ما در ادامه این مقاله لیست کامل بهترین رشته های آوسبیلدونگ آلمان را برای شما آماده کرده‌ایم.

ویژگی‌های آوسبیلدونگ آلمان

آوسبیلدونگ به دلیل شرایط خوب و راحتی که دارد، به یکی از پردرخواست‌ترین روش‌های مهاجرت به آلمان تبدیل شده است. داشتن حداقل ۱۸ سال سن و مدرک زبان آلمانی (حداقل سطح B2) باعث شده بسیاری افراد اقدام به درخواست آوسبیلدونگ آلمان کنند. همچنین، این دوره‌های کارآموزی نیازی به مدرک تحصیلی خاصی ندارد.

شرکت‌های معتبر در آلمان دوره‌های آوسبیلدونگ را برگزار می‌کنند. این شرکت‌ها بنابر نیاز خود، اقدام به جذب نیروی کارآموز می‌کنند. دولت آلمان هر سال لیست رشته‌های آوسبیلدونگ آلمان را منتشر می‌کند. شایان ذکر است، این لیست بر اساس نیاز کشور در مشاغل مختلف تنظیم می‌شود. رشته‌های فروشندگی، فیزیوتراپی، پرستاری و صنعتی از جمله مشاغلی هستند که دوره‌های کارآموزی برگزار می‌کنند.

متقاضیان پس از گذراندن این دوره‌ها می‌توانند در این شرکت‌ها استخدام شوند. البته آنها می‌توانند در دیگر شرکت‌های مرتبط نیز مشغول شوند. متقاضیان پس از چند سال زندگی در آلمان، امکان دریافت اقامت دائمی سرزمین ژرمن‌ها برای آنها فراهم خواهد شد. مدت زمان اقامت در آلمان و دوره‌های کارآموزی بستگی به نوع رشته کاری دارد. بنابراین، مدت زمان دوره‌های آوسبیلدونگ متغیر هستند. اما زمانی که متقاضی اقامت دائمی را دریافت کند، از تمام حقوق شهروندی آلمان برخوردار خواهد شد.

لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان

بر اساس لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان، بیشتر شرکت‌های آلمانی دوره‌های کارآموزی را برگزار می‌کنند. گفتنی است، رشته‌های پرستاری و مهندسی جزو دوره‌های محبوب در آلمان هستند. به طوری که این رشته‌ها سالانه در لیست آوسبیلدونگ حضور دارند. در ادامه رشته‌های کارآموزی آلمان را معرفی می‌کنیم. برای دریافت آگاهی در مورد هر رشته روی آن کلیک کنید.

بهترین رشته‌های آوسبیلدونگ آلمان

سرزمین‌ ژرمن‌ها چند سالی است که رشد جمعیت منفی را تجربه می‌کند. این موضوع باعث شده است که آلمان دچار پیری جمعیت شود. با بالا رفتن میانگین سنی جمعیت این کشور، ژرمن‌ها دچار کمبود نیروی انسانی شده است. بنابراین، آلمان دوره‌های آوسبیلدونگ را ایجاد کرده تا بتواند این کمبود را جبران کند. دوره‌های کارآموزی به مهاجران کمک می‌کند تا در این کشور اروپایی مشغول به کار شوند.

آلمان برای بیشتر مشاغل دوره آوسبیلدونگ برنامه‌ریزی کرده است. اما برخی از رشته‌های کاری شرایط بهتری دارند. به طوری که متقاضیان بسیاری علاقه‌مند هستند در این دوره‌های کارآموزی شرکت کنند. برقکاری، مکانیکی، پیراپزشکی، کارشناس IT، منشی‌ ادارات، فروشندگی، پرستاری، کمک پرستاری و دستیار پزشک از جمله بهترین رشته‌های آوسبیلدونگ آلمان هستند.

شرکت‌های آلمانی به رشته‌های نامبرده شده نیاز بیشتری دارند. بنابراین، شغل‌های ذکر شده جزو بهترین رشته‌های آوسبیلدونگ هستند. همچنین، شرکت‌ها تسهیلات ویژه‌ای برای کارآموزان در نظر گرفته‌اند. بیمه درمانی، امکانات رفاهی و سنوات کاری از جمله امکاناتی است که شرکت‌های آلمانی برای کارمندان خود در نظر گرفته‌اند.

مزایای دوره آوسبیلدونگ آلمان

دوره‌های کارآموزی آوسبیلدونگ به متقاضیان در فراگیری مهارت‌های شغلی کمک بسزایی می‌کند. از آنجایی که این دوره‌ها به مدرک تحصیلی نیاز ندارد، بسیاری از افراد شرایط گذراندن آوسبیلدونگ آلمان را دارند. بنابراین، متقاضیان می‌توانند به سادگی در رشته کاری مورد نظر خود مشغول شوند.

کسب درآمد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آوسبیلدونگ آلمان است. کارآموزان در طول این دوره حقوق مناسبی دریافت می‌کنند. زمانی که دوره کارآموزی به اتمام می‌رسد و متقاضیان در شرکتی استخدام می‌شوند، درآمد آنها افزایش پیدا می‌کند. به همین منظور، افراد با فراگیری یک مهارت، درآمدی نیز کسب می‌کنند. همچنین، فرصت‌های شغلی زیادی برای کارآموزان فراهم می‌شود که هر کدام مزیت‌های مناسبی برای کار کردن دارند.

دولت آلمان شرایط ویژه‌ای برای کارآموزان آوسبیلدونگ ایجاد کرده است. به طوری که متقاضیان می‌توانند پس از چند سال زندگی در این کشور، اقامت دائمی آلمان را دریافت کنند. در واقع شرکت‌های آلمانی با برگزاری دوره‌های کارآموزی، کمبود نیروی انسانی خود را جبران می‌کنند. از طرفی، متقاضیان فرصت مناسبی برای زندگی در آلمان خواهند داشت.

پردرآمدترین رشته‌ های آوسبیلدونگ آلمان

در لیست رشته های آوسبیلدونگ آلمان، مشاغلی وجود دارند که درآمد بالایی دارند. با استخدام شدن در شرکت‌های آلمانی، به مرور حقوق متقاضیان افزایش پیدا می‌کند. بعضی از مشاغل نسبت به دیگر شغل‌ها سرعت رشد درآمد بیشتری دارند.

داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، وکالت، مهندسی، کامپیوتر، معماری، روانشناسی و اقتصاد از جمله پردرآمدترین رشته‌ های آوسبیلدونگ آلمان هستند. بر اساس آمار رسمی، میانگین حقوق سالانه این مشاغل بین ۶۰ هزار دلار تا ۸۰ هزار دلار محاسبه شده است. با دریافت مدرک آوسبیلدونگ، متقاضیان می‌توانند روی درآمدزایی بالای این مشاغل حساب کنند.

در پایان

اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت بگیرید و مناوسبیلدونگ آموزش‌ پیشرفته در کنار حقوق کارآموزی را فراهم می‌کند تا بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی شما را به سمت حرفه‌ای شدن در شغل خاصی هدایت کند. آلمان بیش از 300 دوره برای کارآموزی دارد که با اخذ ویزای اوسبیلدونگ آلمان می‌توانید در هر کدام از مشاغل مستقر شوید. پس از گذراندن دوره‌های اوسبیلدونگ آلمان می‌توانید برای کار در آلمان و اقامت در این کشور پیشرو اقدام کنید.

چه حرفه‌هایی را می‌توانید در آلمان آموزش ببینید؟ در ادامه این مقاله لیست جامعی از 330 دوره اوسبیلدونگ آلمان را می‌توانید ببینید. اما قبل از هر انتخابی شرایط را ببینید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

لیست رشته های اوسبیلدونگ اقتصاد و مدیریت در آلمان

دوره های اوسبیلدونگ مربوط به حوزه اقتصاد و مدیریت به صورت زیر هستند:

اوسبیلدونگ مدیریت فروش و مشاوره مشتری در آلمان

لیست دوره های کارآموزی حوزه فروش
فروشنده خودرو دستیار مدیریت در مراقبت های بهداشتی سرپرست پمپ بنزین
صراف کارمند عمده فروشی و تجارت خارجی خرده فروش
فروشنده کتاب کارمند عمده فروشی و تجارت خارجی بازاریاب ورزش و تناسب اندام
عطار دستیار مدیریت گردشگری و اوقات فراغت کارمند تجارت الکترونیک
مشاور املاک کارمند بیمه و امور مالی کارمند بازرگانی داروسازی
کارمند صندوق سرمایه گذاری فروشنده موسیقی کارمند بازاریابی

دوره های اوسبیلدونگ متصدیان رسانه

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در مدیریت رسانه
کارمند رسانه سمعی و بصری کارمند رسانه های دیجیتال و چاپی
کارمند ارتباطات بازاریابی دستیار مدیریت رویداد

دوره های اوسبیلدونگ مدیریت بازرگانی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه بازرگانی
کارمند مدیریت دفتر دستیار مدیریت مراقبت های بهداشتی
منشی صنعتی متخصص ارتباطات اداری

دوره اوسبیلدونگ آلمان در رشته حقوق و مدیریت دولتی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه حقوق و مدیریت
کارمند متخصص خدمات بازار کار کارمند متخصص خدمات رسانه‌ای مشاور حقوقی
منشی قضایی منشی دفتر اسناد رسمی معاون اداری
مسئول ثبت اختراعات حقوقی وکیل و منشی دفتر اسناد رسمی کارمند مالیات
کارمند بیمه اجتماعی

دوره های اوسبیلدونگ حمل و نقل

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه حمل و نقل
کارشناس خدمات پیک، اکسپرس و پست متخصص مبلمان، آشپزخانه و خدمات اسباب کشی کارمند پیک، اکسپرس و خدمات پستی
کارمند حمل و نقل و خدمات تدارکات (که قبلا: کارمند حمل و نقل) منشی خدمات حمل و نقل منشی راه آهن و حمل و نقل جاده ای
منشی حمل و نقل هوایی آژانس مسافرتی تاجر حمل و نقل
کارمند خدمات حمل و نقل هوایی

دوره های اوسبیلدونگ معدن

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه معدن
مکانیک ماشین های معدن معدنچی و ماشین کار متخصص معدن

دوره های اوسبیلدونگ حرفه فلز

لیست رشته های اوسبیلدونگ مهندسی تولید

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه تولید
مهندس تانک و دستگاه اپراتور تراش آسیاب اسلحه ساز
مکانیک ابزار جراحی تولید کننده سیم های مرغوب ماشین کار سیم کشی
تولید کننده فنر جلادهنده خوب مکانیک دقیق
مکانیک تولید آبکاری برقی مونتاژ کننده تجهیزات
مکانیک ریخته گری حکاکی مکانیک صنعتی
تولید کننده کابل های جدید مونتاژ کننده ماشین اپراتور دستگاه کارخانه
پایه گذاران فلز و زنگ آسیاب فلزی تکنسین فلزات
شکل دهنده فلزی اپراتور تراش برجک خرد کننده
مکانیک ابزار برش تکمیل کننده قطعات مکانیک ابزار برش
مکانیک فرآیند در صنعت متالورژی و محصولات نیمه تمام جواهرات پیش پولیش و تولید لوازم کوچک (صنعت) مکانیک فرآیند برای فناوری پلاستیک و لاستیک

دوره های اوسبیلدونگ تکنولوژی فلز

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه فلزات
مکانیک کارخانه مکانیک کارخانه در فناوری، گرمایش و تهویه مطبوع نصب کننده سردخانه
لوله کش مکانیک ساختمان کارگر آهن

دوره های اوسبیلدونگ خودرو

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه خودرو
تعمیرکار وسایل نقلیه دکوراتور داخلی خودرو نقاش خودرو
مکانیک هواپیما
مکانیک ماشین آلات کشاورزی مکانیک برای فناوری تعمیر و نگهداری بدنه مکانیک ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی
مکانیک دریایی مکانیک دوچرخه

دوره های اوسبیلدونگ طراحی فلز

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه فلز و سنگ
نصب کننده سنگ جواهرات طلاساز نعلبند
مجسمه ساز فلزی نقره ساز ساعت ساز
دستیار کار صنعت جواهرات، ساعت های جیبی و مچی

دوره های اوسبیلدونگ حرفه سنگ های قیمتی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه مصالح ساختمانی
سازنده بتن پیش ساخته سازنده سنگ پیش ساخته مکانیک فرآیند در صنعت سنگ و خاک

لیست رشته های اوسبیلدونگ برق

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه برق
تکنسین تاسیسات برقی تکنسین برق تکنسین الکترونیک برای فناوری اتوماسیون
تکنسین الکترونیک برای فناوری عملیاتی تکنسین الکترونیک برای سیستم های ساختمان و زیرساخت تکنسین الکترونیک برای دستگاه ها و سیستم ها
تکنسین الکترونیک برای ماشین آلات و فناوری درایو تکنسین الکترونیک برای سیستم های هوانوردی تکنسین الکترونیک
تکنسین الکترونیک انرژی برقکار صنعتی تکنسین الکترونیک اطلاعات
تکنسین مکاترونیک میکروتکنولوژیست تکنسین الکترونیک سیستم

لیست اوسبیلدونگ فناوری اطلاعات در آلمان

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه IT
(توسعه اپلیکیشن، یکپارچه سازی سیستم، تجزیه و تحلیل داده‌ها و شبکه‌های دیجیتال) دستیار مدیریت برای مدیریت سیستم های فناوری اطلاعات تکنسین الکترونیک سیستم های IT
توسعه دهنده نرم افزار ریاضی- فنی تکنسین صنعتی کارمند مدیریت دیجیتالی سازی
متخصص سیستم کامپیوتری دستیار فنی برای علوم کامپیوتر

لیست رشته های اوسبیلدونگ حرفه ساختمان

دوره های اوسبیلدونگ سنگ

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه سنگ
مکانیک سنگ طبیعی مجسمه ساز سنگ سنگ تراش

دوره های اوسبیلدونگ سازنده مصالح ساختمانی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه مصالح ساختمانی
سازنده بتن پیش ساخته سازنده سنگ پیش ساخته مکانیک فرآیند در صنعت سنگ و خاک

دوره های اوسبیلدونگ مهندسی عمران

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه عمران
آسفالت ساز چاه ساز سازندگان مسیر
سازندگان فاضلاب سازنده خط لوله مهندسی عمران ویژه
راه ساز کارگران تعمیر و نگهداری راه کارگران مهندسی عمران
مهندس آب

دوره های اوسبیلدونگ مهندسی سازه

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه سازه
سازنده فر پخت سازنده بتن و بتن آرمه مجری بخش نما
کوره و دودکش ساز نصب داربست کارگر ساختمانی
آجرکار

دوره های اوسبیلدونگ ساخت داخلی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه ساخت داخلی
کارگر تمام کننده درزگیر ساختمان سقف ساز
نازک کاری داخلی نصب کاشی و موزاییک عایق صنعتی
گچ کار نصب کننده دیوار
نصب کننده عایق نصاب کوره و گرمایش هوا عایق های گرما، سرما و صدا

دوره های اوسبیلدونگ هنر

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه هنر
روکش های ساختمان و اشیا نقاشان صحنه و مجسمه سازان نقاش ها
طراح نمایشگر مکانیک فرآیند برای فناوری پوشش هنر طلاکاری

دوره های اوسبیلدونگ دکوراسیون داخلی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه دکوراسیون داخلی
لایه گذاری کف لایه گذاری پارکت خیاط های اثاثه یا لوازم تزئینی
روکش دکوراتور داخلی

دوره های اوسبیلدونگ چوب

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه چوب
سازنده مدل های بیولوژی سازنده قایق سازنده برس و قلم مو
چوب تراش (عاج تراش) کارشناس حفاظت از چوب و ساختمان حصیربافی
برشکار چوب و شیشه مکانیک نجاری مجسمه ساز چوب
مکانیک چوب اسباب بازی ساز چوبی محافظ چوب و ساختمان
پیت ساز سازنده هواپیماهای سبک سازنده کرکره و دکور
چتر ساز اسباب بازی ساز مدل ساز فنی
نجار

لیست اوسبیلدونگ موسیقی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه موسیقی
کمان ساز (آگیتاریوس) ویولن ساز سازنده ساز دستی
سازنده ساز چوبی سازنده پیانو و هارپسیکورد ساز بادی فلزی
سازهای ارگ و هارمونیوم سازنده سازهای کوبه ای

لیست رشته های اوسبیلدونگ نساجی و پوشاک

در حوزه نساجی و پوشاک لیست دوره های اوسبیلدونگ در دسته بندی های زیر است:

دوره های اوسبیلدونگ نساجی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه نساجی
خیاط اثاثه یا لوازم تزئینی طراح بازاریابی بصری خیاط پرده و رو مبلی
طراح محصولات نساجی مکانیک تولید نساجی تستر محصولات نساجی
تکمیل کننده محصولات نساجی دکوراتور داخلی بادبان ساز
طناب ساز گلدوزی بافنده
تولید کننده پوشاک دستیار آزمایشگاه نساجی پاک کننده پارچه
بافنده

دوره های اوسبیلدونگ پوشاک

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه پوشاک
خیاط تغییرات دستیار فنی لباس خیاط مد
دوزنده حرفه ای مد ریزکارلباس های مد
طراح لباس

دوره های اوسبیلدونگ پوست و چرم

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه چرم
کارگر ماهر برای فرآوری چرم دباغ یا تانر دستکش ساز
خز فروش متخصص کار خز زین ساز
تولید کننده کفش کفاش

دوره های اوسبیلدونگ کاغذ

لیست رشته های اوسبیلدونگ آزمایشگاهی آلمان

لیست آوسبیلدونگ های آزمایشگاهی در آلمان
دستگاه تست مصالح ساختمانی دستیار آزمایشگاه زیست شناسی دستیار فنی بیولوژیکی
دستیار آزمایشگاه شیمی دستیار شیمی- فنی تستر فلزات گرانبها
تکنسین آزمایشگاه لبنیات معاون فنی داروسازی دستیار آزمایشگاه فیزیک
دستیار آزمایشگاه رنگ کفاشدستیار آزمایشگاه فنی کشاورزی تکنسین آزمایشگاه کشاورزی
تستر مواد (شیمی) صنایع شیشه، سرامیک و سنگ و خاک دستیار آزمایشگاه نساجی تستر مواد

دوره های اوسبیلدونگ سرامیک و شیشه

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه صنعت شیشه
الگوساز تزئینی شیشه شناسی سرامیست فیگور
مکانیک شیشه تخت نقاش شیشه و چینی سازنده دستگاه شیشه ای
شیشه بر شیشه ساز سازنده شیشه
مهندسی کارخانه سرامیست های صنعتی تکنولوژی دکوراسیون سرامیست صنعتی تکنولوژی مدل سرامیست صنعتی
مهندسی فرآیند سرامیست صنعتی سرامیست مکانیک فرآیند برای اپتیک عینک
شیشه دمنده لوله سبک نقاش چینی کارخانه ای دماسنج ساز
مکانیک فرآیند برای فناوری شیشه

لیست اوسبیلدونگ آلمان در صنعت رسانه

صنعت رسانه زیر حوزه های زیر را در دورههای اوسبیلدونگ آلمان دارد:

دوره های اوسبیلدونگ چاپ

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه صنعت چاپ
صحافی چاپ فناوری رسانه فلکسوگرافیست
طراح رسانه های دیجیتال و چاپی حکاکی موسیقی تکنسین کاغذ
حروف چین(تایپیست) چاپگر صفحه نمایش لیتوگراف

دوره های اوسبیلدونگ رسانه

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه صنعت رسانه
کارشناس خدمات رسانه ای و اطلاع رسانی متخصص فناوری رویداد تدوینگر فیلم و ویدئو
طراح رسانه برای تصویر و صدا عکاس دستیار آزمایشگاه عکس
دستیار فتوتکنیک چاپگر فیلم طراح رسانه دیجیتال و چاپ
متخصص رسانه عکس تکنسین آزمایشگاه رسانه عکس دستیار فنی طراحی
دستیار فنی طراحی و رسانه طراح گرافیک

لیست رشته های اوسبیلدونگ پرستاری و حوزه بهداشت

لیست آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان
پرستار سالمند دستیار پرستاری سالمندان دستیار فنی بیهوشی
دستیار فنی جراحی متخصص تغذیه کاردرمانگر
ماما پرستار آموزش درمانی پرستار بهداشت و اطفال
دستیار مراقبت های بهداشتی و پرستاری دستیار بهداشت و پرستاری متخصص گفتار درمانی
ماساژور و متصدی حمام طبی دستیار فنی پزشکی دستیار پزشک
ارتوپتیست تهیه کننده
متخصص پا پیراپزشک یا تکنسین فوریت های پزشکی دستیار فنی جراحی
دستیار دامپزشکی دستیار دندانپزشکی داروسازی

دوره های اوسبیلدونگ بهداشت

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه مددکاری
کمک به معلولان مربی پرستار آموزش درمانی

دوره های اوسبیلدونگ بهداشتی صنعتی

اوسبیلدونگ دندانپزشکی در آلمان و مشاغل حوزه بهداشت
اپتومتریست متخصص شنوایی سنجی تکنسین ارتوپدی
متخصص ارتوپدی تکنسین دندانپزشکی متخصص دندانپزشکی

دوره های اوسبیلدونگ مراقبت های شخصی

دوره های اوسبیلدونگ مشاغل خدماتی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه خدمات
متخصص تشییع جنازه متخصص عملیات استخر میکاپ آرتیست
متخصص خدمات برای بازاریابی کارگر کارگاه ساختمانی متخصص حفاظت و امنیت
تمیز کننده ساختمان نظافت کار دودکش

دوره اوسبیلدونگ حوزه غذا

لیست آوسبیلدونگ های آلمان حوزه غذا
آبجوها و مالت‌سازها متخصص لبنیات نانوا
متخصص فن آوری آب میوه متخصص فناوری مواد غذایی متخصص فن آوری قنادی
فروشنده متخصص در تجارت مواد غذایی میلر (تکنولوژیست آسیاب و غلات) کوپر شراب
قصاب قناد

لیست اوسبیلدونگ مهمان داری

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه مهمانداری
متخصص در صنعت هتلداری متخصص سیستم گوارش
مسئول هتلداری پذیرش رستوران

لیست اوسبیلدونگ حوزه کشاورزی

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه کشاورزی
کارشناس خدمات کشاورزی پرورش دهنده ماهی گل فروشی
جنگلبان باغبان مزرعه دار
کشاورز اسب شکارچی منطقه نگهدارنده حیوانات
دامپرور

لیست اوسبیلدونگ حوزه محیط زیست

لیست آوسبیلدونگ های آلمان در حوزه محیط زیست
کارشناس فناوری فاضلاب متخصص بازیافت و مدیریت پسماند کارشناس لوله کشی، فاضلاب و خدمات صنعتی
کارشناس فناوری تامین آب

لیست اوسبیلدونگ معماری در آلمان

اوسبیلدونگ معماری در آلمان
تستر مصالح ساختمانی طراح و نقشه کش معاون فنی بنا
کارشناس مهندسی راه و ترافیک کارشناس مدیریت آب تستر مواد
تکنسین ژئوماتیک طراح محصول فنی طراح فنی
نقشه بردار مکانیک بسته بندی آتش نشان کارخانه

بهترین آسبیلدونگ های آلمان

  • متخصصین بهداشت دندان – 3300 یورو.
  • نمایندگان املاک – 3000 یورو.
  • پرستار – 2900 یورو.
  • – 2500 یورو.
  • کنترل کننده ترافیک هوایی – بین 6000 تا 8000 یورو.
  • مکانیک هواپیما – 3100 یورو.
  • کارمند بانک – بین 2500 تا 2900 یورو.

سخن پایانی

مهاجرت به کشور توسعه یافته و پیشرفته‌ای مانند آلمان مقصود بسیاری است. بسیاری از ایرانیان با داشتن تحصیلات دیپلم ممکن است مهاجرت کاری به را ناممکن بدانند. اما خبر خوش این است که با ویزای اوسبیلدونگ امکان اقامت در آلمان هم وجود دارد. حضور برای شروع فرآیند مهاجرتتان به این کشور یک الزام به حساب می‌اید. در این مقاله از پارسی کانادا، لیست اوسبیلدونگ های آلمان را در حوزه های مختلف معرفی کردیم. با بررسی علایق خود می‌توانید در هر حوزه‌ای در آلمان شروع به کار کنید. این لیست با تغییرات دوره های اوسبیلدونگ آلمان مدام به روز رسانی می‌شود.

سوالات متداول

  • متخصصین بهداشت دندان – 3300 یورو.
  • نمایندگان املاک – 3000 یورو.
  • پرستار – 2900 یورو.
  • – 2500 یورو.
  • کنترل کننده ترافیک هوایی – بین 6000 تا 8000 یورو.
  • مکانیک هواپیما – 3100 یورو.
  • کارمند بانک – بین 2500 تا 2900 یورو.

در حال حاضر پرستاری جز مشاغل کاری با درخواست بالا در آلمان است. در لیست دوره های اوسبیلدونگ آموزش حرفه‌ای پرستاری نیز ارائه می‌شود. مدت دوره برای دانشجویان بین المللی تقریباً کمتر از 3 سال است.

بله، همه ملیت‌ها و از جمله ایرانیان مجاز به درخواست ویزای اوسبیلدونگ در آلمان هستند. به دلیل تغییر شرایط کار در اروپا، پس از اپیدمی کرونا این فرایند بسیار سخت تر از گذشته شده و از لیست خدمات موسسه سروش فردا خارج شده است. راهکارهای جایگزین بهتری وجود دارند که می توانید از مشاورین ما جویا شوید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا