برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

قهوه برای درمان سرفه

قهوه و سرفه خشک

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود سرفه شما بدتر شود. با این حال، بسیاری از مردم بعد از نوشیدن قهوه بیشتر سرفه می کنند. پس آیا قهوه باعث سرفه می شود؟

پاسخ مثبت است و این کاملاً رایج است. تشدید سرفه یکی از رایج ترین علائم کافئین موجود در قهوه با سلامتی نیست. با این حال، کافئین برای برخی از افراد. علائم کافئین موجود در قهوه برای مصرف کنندگان اغلب به میزان مصرف، وضعیت پزشکی، استعداد ابتلا به آلرژی و چندین عامل دیگر بستگی دارد. بنابراین، برای برخی افراد، نوشیدن قهوه سرفه را بدتر می کند. اگر در این شرایط هستید، باید مصرف قهوه خود را محدود کنید یا با پزشک خود مشورت کنید.

قهوه دارای مقدار زیادی کافئین است، بنابراین احساس آرامش و راحتی به کاربران می دهد، بسیاری از افراد احساس اعتیاد به قهوه خواهند داشت و نمی توانند برای مدت طولانی بدون آن باشند. با این حال، علاوه بر اثرات خوب مانند افزایش انرژی، هوشیاری، افزایش حافظه و توانایی تمرکز. قهوه همچنین باعث می شود تا کاربران علائم ناخوشایندی را تجربه کنند که به راحتی در گلو دیده می شود. با این حال، این علائم در ۱۰۰٪ از مصرف کنندگان قهوه تجربه نمی شود.

استفاده از قهوه بر سرفه تأثیر می گذارد، زیرا کافئین باعث کم آبی در مصرف کنندگان قهوه می شود که باعث خشکی گلو می شود. این می تواند به راحتی منجر به سرفه یا بدتر شدن آن در برخی افراد شود.

بالاخره نسکافه برای سرماخوردگی خوبه یا بد؟

وقتی به سرماخوردگی مبتلا شده ایم، مجبوریم خیلی از خوراکی‌ها را مصرف نکنیم و خیلی از کارها را انجام ندیم. اینها به خودی خود می‌توانند برای ما آزار دهنده باشد، اما اگر مجبور باشیم نوشیدنی دل‌چسبی مثل قهوه ، نسکافه و چای را هم کنار بگذاریم و به جای آن قرص‌های رنگارنگ مصرف کنیم، عذاب در عذاب است. برای اینکه بدانید چه چیزهایی را باید در سرماخوردگی مصرف کنید مقاله ” برای درمان سرماخوردگی چه بخوریم ” را بخوانید.

حقیقت این است که تاثیر نسکافه بر سرماخوردگی می‌تواند مثبت و منفی باشد. قهوه می‌تواند باعث مانع بازگشت دوباره بدن به حالت پرانرژی و فعال شود و از طرفی دیگر ممکن است باعث شود شما از جای خود بلند شده و شروع به دویدن کنید؛ بنابراین عوامل مختلفی را پیش از نوشیدن نسکافه برای سرماخوردگی باید مدنظر بگیرید.

مواردی که نسکافه برای سرماخوردگی بد است

بیایید باخبر بد شروع کنیم. ترکیباتی مثل قهوه، چای، نسکافه و کافی میکس همگی دارای کافئین هستند و متأسفانه همه ترکیبات کافئین دار باعث کاهش آب بدن می‌شوند. همانطور که میدانید کلیدی‌ترین پاسخ برای رفع سرماخوردگی ، مصرف مایعات مایعات و مایعات فراوان است.

وقتی شما دچار سرماخوردگی می‌شوید بسیار مهم است که مایعات زیادی مصرف کنید تا آبی که از طریق تب، تعریق مجاری تنفسی و مخاط از بین رفته را جبران شود. ممکن است به نظر برسد قهوه و نسکافه نیز نوعی از مایعات هستند، اما خوردن ترکیبات حاوی کافئین باعث از دست رفتن آب بیشتری میشوند.

یک جنبه منفی دیگر تاثیر نسکافه بر سرماخوردگی ،پراندن خواب از سر بیمار است. کافئین باعث ایجاد اختلال در خواب می‌شود. همانطور که میدانید یکی دیگر از مهم ترین عوامل موثر در بهبود سرماخوردگی ، استراحت و خواب کافی است. سیستم ایمنی بهترین عملکرد خود را در حالتی دارد که فرد بیمار خواب کافی داشته باشد؛ بنابراین در اینجا نسکافه برای سرماخوردگی یک انتخاب ریسکی است.

قهوه گانودرما قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه موکا دکتر بیز را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود.

قهوه فوری سوپریم مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما شرکت بیز با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات دکتر بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت خرید اینترنتی قهوه فوری سوپریم دکتر بیز کلیک کنید.

قیمت و خرید قهوه گانودرما دکتر بیز مستقیم از شرکت دکتر بیز تهیه نمایید

دکمه بازگشت به بالا